Ronsto 05.03.2007 21:29:52 | |
---|
Eikö ollu enempää kiinnostuneita tähän ehdotukseen? Minä oisin mukana ideassa. Puhuin muuten hiukan ohi suuni, tajusin nimittäin että enhän minä mitään servuja osaa tehdä :) Eli miten servun tekeminen käytännössä onnistuu? Pahoittelen tätä sekaannusta. "Yksi vaihtoehto olisi tietysti käyttää aina E-virettä. Ihmettelen sitä viritysten säätämistä ihmevireisiin, kun sen sijaan voisi käyttää standardia E-virettä ja unohtaa kaikki vire/kaularauta/intonaatio/jne/etc-ongelmat." |
Jmvk 12.03.2007 12:31:05 | |
---|
Puhuin muuten hiukan ohi suuni, tajusin nimittäin että enhän minä mitään servuja osaa tehdä :) Eli miten servun tekeminen käytännössä onnistuu? Pahoittelen tätä sekaannusta. Sulla siis oli 1.6 CS? Se Anthology paketti. No siis avaat sen pelin, sit New Game ja laitat sitten mapin missä pelataan ja muut pelitiedot ja sit menoks vaan. Ja jotta sinne servulle voi tulla muitakin pelaajia niin Consoleen pitää laittaa sv_lan 0 Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis. |
Just kun pääsin tätä peliä haukkumasta tuossa Warrock-topikissa, niin huomasin, että tätäkin joku jaksaa vielä. Mikäli siis kyseessä versio 1.6, voin mieki voin olla messissä tuossa matsissa. |
Veco 12.03.2007 17:19:08 (muokattu 12.03.2007 17:20:23) | |
---|
Kokeilimpa pitkästä aikaa Sorsa Counteria, kun en oo sitä ET:n pelaamiselta ehtiny, niin jopas se olikin vaikeaa yrittää pärjätä. Tollanen tarkkuuteen perustuva pelaaminen kärsii kyllä useamman kuukauden tauoista. ET:ssä silti pärjää taukojen jälkeen. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Ronsto 12.03.2007 19:23:37 | |
---|
Sulla siis oli 1.6 CS? Se Anthology paketti. No siis avaat sen pelin, sit New Game ja laitat sitten mapin missä pelataan ja muut pelitiedot ja sit menoks vaan. Ja jotta sinne servulle voi tulla muitakin pelaajia niin Consoleen pitää laittaa sv_lan 0 Aha ok, kiitos tästä :) Niin siis itsehän pelaan tuota condition zeroa netissä. Vai onko se sama kuin 1,6 en minä tiedä :) Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
ekikoo 12.03.2007 20:07:57 | |
---|
Sopiiko tässä topicissa kysyä että millä servuilla pelaatte ET:tä? Ite oon ajoittain Phnetissä... All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Moratoria 13.03.2007 00:42:01 | |
---|
Mikäs muuten mättää kun ostin Half Life2:n. Käsittääkseni sieltä my gamesin kautta kun ottaa sen activate a product on Steam, iskee koodin ja sieltä se pitäisi pystyä imuttamaan? Mutta ei sitä oo siinä listalla ollenkaan, siel on vaan half life2, deathmatch ja joku lost coast, ei muuta, ei sorsaa... |
BassLass 24.06.2008 19:44:05 (muokattu 24.06.2008 19:45:28) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 469 päivää vanhaan ketjuun! No melkeen 470! Kyselin tuolla Jelppikerhossa mutta apuja ei tullut :( Ni sama sitten tänne! Yritän tässä asentaa CSS ja tällasta pukkaa: "Your video drivers appear to be out of date and could cause problems if choose to continue and run the game. We strongly recommend that you follow the link below and update your video drivers to the latest version available from your driver vendor." Linkil jälkeen sitten tällasta: "Steam has determined that your video drivers are out of date, however we have not been able to determine which drivers you need. Please contact your video card vendor for further information. For your convenience, we have provided a list of the most common vendor driver pages below." muttei tuolta sivuilta saa mitä apua. Mistä ton voi vitja päivittää? -.- |
dipshit 13.08.2008 17:58:08 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 469 päivää vanhaan ketjuun! No melkeen 470! Kyselin tuolla Jelppikerhossa mutta apuja ei tullut :( Ni sama sitten tänne! Yritän tässä asentaa CSS ja tällasta pukkaa: "Your video drivers appear to be out of date and could cause problems if choose to continue and run the game. We strongly recommend that you follow the link below and update your video drivers to the latest version available from your driver vendor." Linkil jälkeen sitten tällasta: "Steam has determined that your video drivers are out of date, however we have not been able to determine which drivers you need. Please contact your video card vendor for further information. For your convenience, we have provided a list of the most common vendor driver pages below." muttei tuolta sivuilta saa mitä apua. Mistä ton voi vitja päivittää? -.- Meikä vaan kyllä pelaa vaikka tuota varotusta pukkaakin. Oon aika EVO koneiden kanssa ja kerran jo kokeilin noita ajureita päivittää ja koko kone sitten sekosi niin päätin jättää sikseen. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
Eos 13.08.2008 22:55:57 (muokattu 13.08.2008 22:57:15) | |
---|
Oletan että tiedätte mikä näytönohjain koneessanne on. Valmistajan www-sivulta luultavammin löytää uudet ajurit. E: kun uudet ajurit on asennettu, kone luultavammin vaatii uudelleenkäynnistämisen, jonka jälkeen resoluutio saattaapi olla muuttunut, ei kannata säikähtää. |
Shitmanek 14.08.2008 01:54:56 (muokattu 14.08.2008 01:55:20) | |
---|
Meikä vaan kyllä pelaa vaikka tuota varotusta pukkaakin. Oon aika EVO koneiden kanssa ja kerran jo kokeilin noita ajureita päivittää ja koko kone sitten sekosi niin päätin jättää sikseen. Sekosiko oikeasti vai kävikö vain niin että reso vaihtui? Usein näyttiksen ajurien päivitys nollaa kaikki asetukset ja resoluutio on bootatessa joku 400x300 ja se pitää sitten vaihtaa siihen mihin on tottunut. E: Olisi näemmä kannattanut lukea edellinen postaus... M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
"Come on, Bennett. Let's party." |