Mulla on vain valitettavasti ainoa käsitys Keaggyn soitosta tullut Line 6 Guitarportin lessonin kautta. Mutta ei määrä, vaan laatu. Vaikuttaa erittäin tyylikkäältä kitaristilta. And I know it's on your mind
We've been drinking on the wine
That we drank from the serpents vine
Now we live in another time
We could live together" |
Ihan älytöntä, etten ole kuullut heidän musiikkiaan aikaisemmin. Nyt tunnen pakottavaa tarvetta hankkia jotain matskua kyseisiltä herroilta. Onko suosituksia? Youtubesta löytyy myös Keaggyn soolotuotantoa, muistan ainakin nähneeni useamman akustisen pätkän ja sekä aloituksen/lopetuksen opetusvideolta (biisi oli Marching Of The Clouds). Mulla on "Wind And Wheat" c-kasetilla, se on Allan Holdsworth-henkeen aivan mahtava ja sen olen kuunnellut puhki, sekä vähän uudempi "220" joka on enemmän rock. Helmet-kirjastoissa on pääasiassa virsistä koostuva "Hymnsongs", jolla PK versio myös Finlandia nimellä "Be Still, My Soul". Oudoin Keaggy-kokemus oli Dubain kansainvälisellä lentokentällä jossa soi juuri tuo 220-levy taustamusiikkina (siellä oli myös Toto-merkkisiä vessanpönttöjä, joka oli todella huvittavaa) "Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S |