Mulle tuli heti mieleen rectum, eli kannattaa varmaan käyttää tuota selkokielisempää nimitystä =) Pah. Itsehän omistan pienen sievän nenännypykän joten olisi härskiä kutsua septumia sonninrenkaaksi, kun se kerran septum on. kalamies#52 >-)))> |
Lesko 12.03.2007 09:36:13 | |
---|
Pah. Itsehän omistan pienen sievän nenännypykän joten olisi härskiä kutsua septumia sonninrenkaaksi, kun se kerran septum on. No en sanonutkaan, että et sitä voisi siksi kutsua, mutta ei kannata odottaa että ihmiset siitä ymmärtäisivät mikä on kyseessä. =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
JOO100 12.03.2007 13:02:39 | |
---|
Pidin päivän renkaita poissa ja nyt toinen ummessa. Vittujen kevät. Pitää kai neulalla ite pistää läpi.. Jöö |
Mirrinsane 12.03.2007 17:49:23 (muokattu 12.03.2007 22:15:49) | |
---|
No en sanonutkaan, että et sitä voisi siksi kutsua, mutta ei kannata odottaa että ihmiset siitä ymmärtäisivät mikä on kyseessä. =) Jolloin voi aina selventää :> Harvempi tietää myöskään mikä on tragus, niebuhr, unicorn tai melkein mikä tahansa mikä ei ole huuli-, napa-, nänni- tai kielikoru. e. unohdin kulman. sori peips. kalamies#52 >-)))> |
Lesko 12.03.2007 18:16:52 | |
---|
Jolloin voi aina selventää :> Harvempi tietää myöskään mikä on tragus, niebuhr, unicorn tai melkein mikä tahansa mikä ei ole huuli-, napa-, nänni- tai kielikoru. Ihan totta puhut ja tosiaan, lähestulkoon *eikukaan*, tiedä noita =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Mirrinsane 12.03.2007 22:15:21 | |
---|
Ihan totta puhut ja tosiaan, lähestulkoon *eikukaan*, tiedä noita =) Meikä puhuu aina totta :> Onko kellään mitään hajua, paljonko pieni (1,6*10mm) segmenttirengas maksaa apauttiarallaa pk-seudulla sijaitsevissa lävistysliikkeissä? kalamies#52 >-)))> |
hanuristi 12.03.2007 23:20:04 | |
---|
Meikä puhuu aina totta :> Onko kellään mitään hajua, paljonko pieni (1,6*10mm) segmenttirengas maksaa apauttiarallaa pk-seudulla sijaitsevissa lävistysliikkeissä? Veikkaisin että kympin paikkeilla. |
Numbie 13.03.2007 02:57:27 | |
---|
Korvisten lisäksi löytyy ihan perus labret. Bridgen käyn varmaan ottamassa kunhan rahaa siunaantuu. |
LumPuTar 14.03.2007 21:54:00 | |
---|
Onko kellään mitään hajua, paljonko pieni (1,6*10mm) segmenttirengas maksaa apauttiarallaa pk-seudulla sijaitsevissa lävistysliikkeissä? En tiiä nuista liikkeistä, mutta itte olen tilaillut venytys koruja netistä sellaisesta osoitteesta kuin www.postissa.com Jotkut korut halvempia kuin lävistysliikkeissä. En sitte laadusta tiiä. Omat toiminu ihan hyvin. Ei muuta kun ei anna periksi, huumori yllä ja eikun lisää paskaa housuun - Klunssila |
Mirrinsane 14.03.2007 22:15:38 (muokattu 16.03.2007 15:04:01) | |
---|
En tiiä nuista liikkeistä, mutta itte olen tilaillut venytys koruja netistä sellaisesta osoitteesta kuin www.postissa.com Jotkut korut halvempia kuin lävistysliikkeissä. En sitte laadusta tiiä. Omat toiminu ihan hyvin. segmenttirinkulassa on se ihana puoli, ettei sitä itse saa paikalleen, kun vaatii vähintäänkin tongit auetakseen/sulkeutuakseen. eli postimyynti ei ole vaihtoehto. e. mutta linkistä plussa. :> kalamies#52 >-)))> |
Stoghra 14.03.2007 22:17:58 | |
---|
segmenttirinkulassa on se ihana puoli, ettei sitä itse saa paikalleen, kun vaatii vähintäänkin tongit auetakseen/sulkeutuakseen. eli postimyynti ei ole vaihtoehto. Segmentti koru ei todellakaan vaadi tongia auetakseen :) Itselläni oli sellaiset molemmissa korvissa, ja välillä tippui se palanen siitä :) Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Mirrinsane 14.03.2007 22:24:46 | |
---|
Segmentti koru ei todellakaan vaadi tongia auetakseen :) Itselläni oli sellaiset molemmissa korvissa, ja välillä tippui se palanen siitä :) Sun olis kannattanut siis laittaa tongilla kiinni :D Septumiin sellaista himoitsen, kun nyt on pallotta koru siinä, tuppaa öisin irtoilemaan. kalamies#52 >-)))> |
Stoghra 14.03.2007 22:27:07 | |
---|
Varoituksen sana venyttämisestä: korvat haisee pahalle! Vaikka renkaita kierittelis suihkussa ja puhistelis ni silti haisee. Mut ei se mitään. Kauneuden vuoksi täytyy kärsiä. Riippuu mitä ainesta koru on. Esim, kumi/silikooni/muovi/metalli haisevat todella paljon, koska ne eivät "henkitä", vaan kaikki paskakka periaatteessa kerääntyy siihen. Levitetystä korvasta irtoaa todella paljon kuollutta kudosta, varsinkin "uunituoreesta", ja se rupeaa haisemaan. Yllä olevia koruja jos käyttää, niin kannattaa puhdistaa niitä hyvin ja olla välillä ilman koruja, jotta korvat saavat happea. Orgaanisissa koruissa, luu/puu/vastaavat, taas on se hyvä puoli, että ne ovat huokoisia ja hengittävät paremmin. Itsellänit luiset 10mm tunnelit, jotka ei haise yhtään, eikä niihin kerro sitä valkeeta töhnää (kuollutta kudosta) toisin kuin ei-orgaanisiin koruihin. Huomenna puiset 12mm tunnelit Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Stoghra 14.03.2007 22:27:43 | |
---|
Sun olis kannattanut siis laittaa tongilla kiinni :D Septumiin sellaista himoitsen, kun nyt on pallotta koru siinä, tuppaa öisin irtoilemaan. No mulla oli muovia ne, saattaa liittyä asiaan jotenkin ;) Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Mirrinsane 14.03.2007 22:29:09 | |
---|
No mulla oli muovia ne, saattaa liittyä asiaan jotenkin ;) Meinasin sanoa, mutta pelkäsin olevani väärässä hah sika. Olen vähän oikeasti käsittänyt, ettei teräksisen segmenttirenkaan kanssa pysty hirveästi itse leikkimään. (Ja vielä kun olisi niin hankalaa, septum ja sikapieni rengas) kalamies#52 >-)))> |
Stoghra 14.03.2007 22:34:34 | |
---|
Meinasin sanoa, mutta pelkäsin olevani väärässä hah sika. Olen vähän oikeasti käsittänyt, ettei teräksisen segmenttirenkaan kanssa pysty hirveästi itse leikkimään. (Ja vielä kun olisi niin hankalaa, septum ja sikapieni rengas) Joo, metallinen segmentti on aika kinkkinen kuulemma. Ite en meinaa saaha ees 2mm renkaasta palloa irti :( Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
noir 14.03.2007 22:51:00 | |
---|
segmenttirinkulassa on se ihana puoli, ettei sitä itse saa paikalleen, kun vaatii vähintäänkin tongit auetakseen/sulkeutuakseen. eli postimyynti ei ole vaihtoehto. Sen takia pitää olla kaikki nurkat täynnä työkaluja :) Eihän sitä muuten itseään mieheksi tuntisikaan :( no pain - no delight Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Mirrinsane 15.03.2007 17:37:56 | |
---|
Sen takia pitää olla kaikki nurkat täynnä työkaluja :) Eihän sitä muuten itseään mieheksi tuntisikaan :( Minähän hitsaankin korkkarit jalassa. kalamies#52 >-)))> |
noir 15.03.2007 19:47:18 | |
---|
Minähän hitsaankin korkkarit jalassa. Sama kyllä. Ne on mukavat myös tapetoidessa. no pain - no delight Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Stoghra 16.03.2007 09:26:29 | |
---|
Sama kyllä. Ne on mukavat myös tapetoidessa. Joo, autoa korjatessa kanssa :) Näyttää kivalta kun auton alta tulee karvaset jalat ja korkkarit ;~E Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |