Kulkunen 11.03.2007 21:54:19 | |
---|
Olipas nopea. Mutta oikein oli jees. Kerrankin sattui ajoitus kohdalleen. "Hiljainen tanssi kuoleman kanssa Kaikki on menetetty Syksyn saapumisen riipimänä Silmän räpäys, tiedät että se olen minä Pidät tikarin lähettyvilläsi Etkä nähnyt mitään Teeskennelty rakkaus muuttui puhtaaksi vihaksi Tuuli ujelsi suruvirren Kunnes sulautui harmaaseen" The downward spiral never ends. |
LexaR 11.03.2007 22:11:46 (muokattu 11.03.2007 22:13:06) | |
---|
Kerrankin sattui ajoitus kohdalleen. "Hiljainen tanssi kuoleman kanssa Kaikki on menetetty Syksyn saapumisen riipimänä Silmän räpäys, tiedät että se olen minä Pidät tikarin lähettyvilläsi Etkä nähnyt mitään Teeskennelty rakkaus muuttui puhtaaksi vihaksi Tuuli ujelsi suruvirren Kunnes sulautui harmaaseen" Demon... Demon of the fall by: Opeth "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
Oan 11.03.2007 22:13:09 (muokattu 11.03.2007 22:13:25) | |
---|
(...) Kunnes sulautui harmaaseen" Opeth - Demon of the Fall E: prkle. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
E: prkle. Ähäkutti! :D noei... "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
Kulkunen 11.03.2007 22:40:02 | |
---|
Demon... Demon of the fall by: Opeth Sehän se kyllä. The downward spiral never ends. |
Oan 13.03.2007 22:53:59 | |
---|
Ähäkutti! :D noei... Mikä kestää? "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
LexaR 14.03.2007 18:30:04 | |
---|
Mikä kestää? Sorgen, nettiongelmia, tässäpä sitä itteään: Kyyneleiden samentama muistelu Ajan kohdussa Hengitä päälleni Intohimon haltuunottama Kohtalo tulee vapauttamaan sinut Hedelmätön Jahdattu olkoon kallisarvoinen Kun liha on vihollinen Hyvän sään mies Astu syrjään tieltä itseäsi paremman miehen Kumartuessasi hänen edessään hän on se joka pettää sinut Se on palvelijoiden antaumus rappiolle Seiso ylös Haudallasi ei ole kukkia Ei ole kahleita Sielä minä hoen unohdetulle nimelle Miksi tunnet olosi niin tyhjäksi Ja silti sinulla on kaikki Se on täyttymys Minulla on enemmän kumppaneita Kun olen aivan yksin Liha on hurmaavaa "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
Kulkunen 14.03.2007 19:12:10 | |
---|
Sorgen, nettiongelmia, tässäpä sitä itteään: Kyyneleiden samentama muistelu Ajan kohdussa Hengitä päälleni Intohimon haltuunottama Kohtalo tulee vapauttamaan sinut Hedelmätön Jahdattu olkoon kallisarvoinen Kun liha on vihollinen Hyvän sään mies Astu syrjään tieltä itseäsi paremman miehen Kumartuessasi hänen edessään hän on se joka pettää sinut Se on palvelijoiden antaumus rappiolle Seiso ylös Haudallasi ei ole kukkia Ei ole kahleita Sielä minä hoen unohdetulle nimelle Miksi tunnet olosi niin tyhjäksi Ja silti sinulla on kaikki Se on täyttymys Minulla on enemmän kumppaneita Kun olen aivan yksin Liha on hurmaavaa Amorphis - Alone The downward spiral never ends. |
LexaR 15.03.2007 13:46:18 | |
---|
Amorphis - Alone Lava on sinun. "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
Kulkunen 18.03.2007 19:47:41 (muokattu 18.03.2007 19:48:25) | |
---|
Lava on sinun. Sori kun kesti. I lower my fingers to my chest I touch the surface of the still waters As the wave breaks it crushes my heart I gather my courage I feel how in every nook and cranny Flowing bad feeling turns into a flood I push my head under the water I reach deeper in to the bottom Chorus: Will you answer me Will you answer me Will you hear me Will you hear me Why all of this was allowed upon me Will you hear me Will you hear me Will you answer me Will you answer me Why are you quiet Stay silent without a word Again I see rage taking over My blood surges up It is almost boiling I push my head under the water I reach deeper in to the bottom Chorus Chorus The abyss is silent The abyss is silent The abyss is silent The abyss is silent "Vähän" otin vapauksia, mutta ei pitäis olla vaikea. The downward spiral never ends. |
Iscariah 18.03.2007 19:59:16 | |
---|
Mokoma - Syvyys on vaiti |
Kulkunen 18.03.2007 20:15:26 | |
---|
Mokoma - Syvyys on vaiti Responssinne on korrekti. The downward spiral never ends. |
Iscariah 18.03.2007 21:49:51 | |
---|
tässäpä tulee Palauta nämä päivät vanhurskaille paranna ajan haavat Olen odottanut niin kauan muutosten tuulten saapuvan Läpi kirkkaiden silmien Läpi pelon väsyttämättömien silmien Läpi sieluntakaisten silmien Näen minkä tulee olla Vaadin tuntea luvatun maan valon! Vaadin nähdä tämän pois pyyhittävän syöpymisen! Vinkkinä sanon että bändi on yksi maailman parhaista |
Deino 18.03.2007 21:55:38 | |
---|
Morbid Angel - Summoning Redemption |
Iscariah 19.03.2007 17:45:43 | |
---|
Morbid Angel - Summoning Redemption no perkele ihan oikein |
lord of this world 22.03.2007 19:37:18 | |
---|
Perkeles! Tuleeko sitä lyriikkaa?? Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!! |
Deino 22.03.2007 20:56:28 | |
---|
Fuck, unohdin: Makaan puolielävänä sairaalan sängyssä Tai joillekin teistä se tarkoittaa puolikuolleena I.V. koneet ovat kiinni suonissani Keinotekoinen elämä palauttaa kuihtuneet jäänteeni Lajien peili ilmestyy ennen olemustani Minun ihmisenä olemisen loppu on tullut, se on kaikki mitä näen Nyt kun sieluni on päästetty vapaaksi Minut luokitellaan kuolleeksi, siltä vaikuttaa Kohtaloni rosvoaa läpi Minut palkitaan huoneella jossa on näkymä |
Kerpele 23.03.2007 16:48:40 | |
---|
Atheist - Room With a View ? |
Deino 23.03.2007 19:03:59 | |
---|
Atheist - Room With a View ? Aivan oikein. |
Kerpele 23.03.2007 19:26:54 | |
---|
Tänks, tässä uutta: "Pitkittää tuskaa Kauan se kestää? Itsemurhakone Pyyntö kuolla arvokkuudella Onko se liikaa pyydetty? Itsemurhakone" Pitäisi olla helppoa, jos kuuntelee loistavaa musiikkia. |