juzci999 26.12.2003 02:47:53 | |
---|
offspring - self esteem. muistan vieläkin kuinka oli aivan helvetin vaikee pysyä levyn perässä sitä soittaessa :D vähän niinku et "miten ne osaa"!! |
Spiralmind 26.12.2003 09:54:47 | |
---|
Jimi Hendrixin Purple Haze kaverin (joka itsekin vasta aloitteli kitaran soittoa) opastuksella. Noh, en mä vieläkään sitä biisii kokonaan oo jaksanut opetella laiska kun oon (siit on jo yli 4 vuotta), mut sen intron ja komppauksen. Sit yks ensimmäisiä oli kans Metallican Master of Puppets. Vähän joo ehkä liian haastava alottelijalle... En osaa vielkään ihan niinkun pitäs sitä soittaa (pelkillä alaslyönneillä) sillä oikeella tempolla. Tosin mun harjottelu on ollut aika laiskaa. Tänä talvena aattelin vähän ruveta oikeesti treenaamaan että rupeis soitto sujumaan (ja tilutan sit kaikki tilupenskat kumoon :D) "My lips are dry you gave me drugs to try
Hold me when I die
The sky has frozen to a wall
We die we all" - Katatonia |
Spiralmind 26.12.2003 10:01:22 | |
---|
Laitettaanpa tähän samaan: Miksi aloit soittamaan? Vaikuttiko esim. jokin tietty levy? Ei mikään tietty, ajattelin vaan että kitaransoitto on niin kewliä että haluun soittaa. "My lips are dry you gave me drugs to try
Hold me when I die
The sky has frozen to a wall
We die we all" - Katatonia |
Bantuteurastaja 26.12.2003 12:21:30 | |
---|
Impellitteri - Spanish Fire |
Blue Moon 26.12.2003 12:42:54 | |
---|
Duane Eddy: Rebel Rouser. Naapurin poika opetti. - It's been a long time coming - |
Dutteri 26.12.2003 15:01:05 | |
---|
Ai jai jai ku on vaikeeta muistaa. Tais olla joku nousevan auringon talo kitaralla ja en kyllä ollenkaan muista että mitä muilla soittimilla. Sitte tuliki kaikkea Enter Sandmania (paitsi sooloja) ja kaikenlaisia riffejä eri biiseistä. Nirvanan Smells like teenspirit tais olla kans sellanen mitä soittelin "ekaksi".. Mikä soittaen tulee se laulaen lähtee.. |
zorro 26.12.2003 18:03:59 | |
---|
the Doors - people are strange intro OSTETAAN: EH Small Stone |
sikanaama 26.12.2003 22:16:51 | |
---|
Laitettaanpa tähän samaan: Miksi aloit soittamaan? Vaikuttiko esim. jokin tietty levy? Katoin Jimi Hendrixistä jonkun dokumentin ja ajattelin että miksi en minäkin. Sikanaama Sikanaama.
Sikanaama vie kaikki naiset, rehevät ja vammaiset. |
Negative creep 26.12.2003 22:24:54 | |
---|
toi mission impozziblen tunnari. mä en osannu ees dempata aluks. tai en ees tienny et sillee voi tehrä. hitto mää olin tyhmä. mietin aina et miten kaikki muut teki sen siistin äänen. mut sit keksin sen ite (vahingossa) (puhuin vähä ylimiärästä paskoo) = haittaako? bäy bät bäy bäy Jeesus palaa... Helvetissä... |
Dtfani 27.12.2003 16:40:04 | |
---|
Kitaralla Tuiki tuiki tähtönen. En muuten omista Train Of Thoughtia. |
Antti1 27.12.2003 18:27:45 | |
---|
Ukko Nooa oli ensimmäinen biisi ja aloin soittamaan, koska isällä oli kitaroita ja halusin aina olla rokkistara. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Da Make 27.12.2003 18:55:20 | |
---|
offspring - self esteem... Erityisen vaikea kohta: Nää nää nänänää nään nään nänänään... Ainut mielestäni hyvä jälkeläisen kappale. Cräx, Change, Ötöm!? |
Alttoviulisti 27.12.2003 19:00:44 | |
---|
Viululla joskus kuus vuotiaana Sätkynukke. |
Ola_90 27.12.2003 20:00:09 | |
---|
Mullakin Offspringin Self Esteem.Aloin soittaa kitaraa sen takia,kun kaveri soitti ja se näytti niin siistiltä.Olin ihan että vau,vaikkei jätkä osannut paljoa muuta,kuin tuon juuri mainitun Self Esteemin ja The Meaning of lifen,sekin Offspringia. This is just a punkrock song -Bad Religion |
kingdom 27.12.2003 20:13:07 (muokattu 30.12.2003 15:44:57) | |
---|
Ei sitä voi muistaa... Olisko Ukko Nooa? Nyt on hyvä bändi löydetty! The Found! Progressiivista rockia maailman navalta, Kuopiosta! |
viidestoista yö piti opetella kitaratunneille joskus kauan aikaa sitten... itse opettelema eka biisi on varmaan joku apulannan biisi...aika varmasti anna mulle piiskaa!! |
silhouette 27.12.2003 20:32:47 | |
---|
Jimi Hendrixin versio Hey Joesta. Elämä on parasta huumetta!!! |
Negative creep 27.12.2003 20:51:48 (muokattu 27.12.2003 22:23:35) | |
---|
Jimi Hendrixin versio Hey Joesta. ???? kenen kappale se hey joe o? ku ee oo jimin. Jeesus palaa... Helvetissä... |
Blenderhead 27.12.2003 21:49:27 | |
---|
Taisipa olla Greendayn Basketcase. En oo varma. Toinen vaihtoehto on Bad Religionin American Jesus. Taitaa olla kuitenkin tuo jälkimäinen. Noh. Samahan tuo. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
NHR 27.12.2003 22:39:23 | |
---|
Smoke on the waterin riffin varmaan kitaralla oon ekana oppinut, kokonaisista biiseistä en osaa sanoa. Taisi käydä niin, että muutaman soinnun opettelin, sitten niistä heti omia biisejä tekemään bändin kanssa... Kitaraa piti opetella soittamaan, kun piano (eka soitin) ei kuulostanut oikeelta vauhtimetallisoittimelta. Musiikista tuli kuitenkin kitarallakin "punkkia", kun eihän sitä koskaan kunnolla mitään viittinyt opetella... Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |