msormune 11.03.2007 14:04:38 | |
---|
Yksi asiallinen kommentti minulta olisi, että nuo EMG 81/85 -pari on oikeasti aika ruma minusta. Vähän kun laittaisi mustat vauhtiraidat kromin väriseen mersuun :) Jotenkin vaan tuohon Les Pauliin sopii ne perinteiset kromikuoriset humbukkerit parhaiten ulkonäön kannalta. Mikähän tuolla EMG:llä maksaa, kun ei noita perinteisemmän näköisiä kuoria saa noihin edes rahalla... |
Gypsy 11.03.2007 14:05:58 | |
---|
Myös kuulostaa aika idioottimaiselta hankkia 59 lespa ja laittaa siihen floikka ihan vaan toisten kiusaksi. Kyllähän tuolle käyttöökin olis. Aamen |
Ze Kink 11.03.2007 14:08:03 | |
---|
Gilmour on ollut aika avoin uusille laitteille, mutta luulen, että vaatimuksena on ollut hyvä soundi. Eipä ole näkynyt mallintavia, mitä voimme tästä päätellä? No en tiedä, liikaa säätämistä? Edgellä toimii ainakin hienosti Line 6:t siellä putiikkipedaalien, vintagevahvistimien ja vintageskebojen välissä. Who gare`s... |
RekoS 11.03.2007 14:11:31 (muokattu 11.03.2007 14:11:40) | |
---|
'59 lespan arvolla ja soundilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tuollaiset kitarat on niitä keräilijöitä varten joilla on rahaa eikä tarkoitustakaan juosta soundin perässä. Eihän tolla lespalla voisi ees soittaa ku olis kuset housuus pienestäki kolauksesta reenikämpän seinään :) |
Dr. Muff 11.03.2007 14:17:47 | |
---|
Kyllähän tuolle käyttöökin olis. Tuli muuten vahvasti mieleen Enfield/Whitehousen käyttöopas vanhuksille (tms) jossa pari vanhusta mietti miten tuhota lottovoitto niin ettei lapsille jää mitään siitä perinnöksi. Meinasivat ostaa ravihevosen ja ampua sen. Tai talon minkä voisivat polttaa. Päästivät itsensä helpolla ja polttivat laukullisen rahaa takassa. No en tiedä, liikaa säätämistä? Edgellä toimii ainakin hienosti Line 6:t siellä putiikkipedaalien, vintagevahvistimien ja vintageskebojen välissä. Liikaa säätämistä, lol, tokkopa siitä on kiinni. Kaverilla oli pari jääkaapin kokoistä räkkiä ja räkkien päällä irtopurkkeja. Ei taitais tuntua enää missään. Vimpalla kiertueella vähän simppelimpi kattaus. |
Gypsy 11.03.2007 14:43:39 | |
---|
Tuollaiset kitarat on niitä keräilijöitä varten joilla on rahaa eikä tarkoitustakaan juosta soundin perässä. Kyllä niitä kuulemma hankkii saundin perässä juoksevat muusikotkin. Näkisin, että kitarat on soittamista varten. Eihän tolla lespalla voisi ees soittaa ku olis kuset housuus pienestäki kolauksesta reenikämpän seinään :) No jos semmonen ongelma on, niin pitää laittaa vaippa. Aamen |
Dropped C 11.03.2007 14:51:55 | |
---|
M-netin parasta keskustelua nämä Gibsoni (Les Paul) - otsikot. Tässä oli vielä boonuksena mukana EMG. Mahtavaa viihdettä! En nyt tuota itse mitenkään oudoksi laske, vaikken EMG - soundista oikein välitäkkään. Vaikka medallimusiikista kovasti pidänkin. Se vaan kummastuttaa että miksei jengi osta heti alkuun vaikka sitä ESP:n Eclipseä, jos ne EMG:t on kerran pakko olla? Vai onko lavassa myös pakko olla Gibson? "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Samu S. 11.03.2007 14:55:19 | |
---|
Se vaan kummastuttaa että miksei jengi osta heti alkuun vaikka sitä ESP:n Eclipseä, jos ne EMG:t on kerran pakko olla? Vai onko lavassa myös pakko olla Gibson? Onhan sillä Gibson Les Paulilla ja ESP Eclipsellä muutakin eroa kuin merkki. Itse en ainakaan ole tavannut ostaa kitaroita mikit edellä. |
Lancelot 11.03.2007 14:57:42 | |
---|
M-netin parasta keskustelua nämä Gibsoni (Les Paul) - otsikot. Tässä oli vielä boonuksena mukana EMG. Mahtavaa viihdettä! Kyllä! Tällä topicilla on monet sydämet särjetty! Minä näytän peukkua aloittajalle mitenkään halveksimatta isoa G:tä. |
Lego 11.03.2007 15:03:37 | |
---|
Ei, lavassa ei tartte pakosta olla Gibson mulle. Koska Ibanez on kuitenkin paree MULLE. Ja EMGt on kuitenkin paree MULLE kuin Classic 57t. Siis hei oikeasti, tarkoitus oli jakaa se ilo että löyty mun omaa soundia tollasella operaatiolla. Mutta kieltämättä on ollut hauska seurata keskustelun etenemistä kun porukka imuroi palkoja sieraimiin isommalla teholla kun mun pölynimuri, vaikkei se ollut kyllä alkujaan tarkoituskaan. Tulee mieleen elävästi eräs Jormazin strippi.. Hymyssä suin. |
Werde 11.03.2007 15:19:52 | |
---|
Siis hei oikeasti, tarkoitus oli jakaa se ilo että löyty mun omaa soundia tollasella operaatiolla. Onneksi olkoon hyvästä valinnasta, ja kiitokset sen jakamisesta. Itsekin tökkäisin LP Customiin EMG:t jos sellaisen jostain käsiini saisin. Ne vaan kuuluu siihen - sekä näkönsä että soundinsa puolesta. Kaulaan tosin laittaisin 89:n. Kun tuota idolilistaustasi katsoo, niin mikään muu variaatio ei olisi ollut edes mahdollinen. Et voi väittää ettetkö saisi lisämojoa siitä että Gelotte vetää samanlaisella kattauksella ;) I kneel only to God.. I don't see him here. |
Lego 11.03.2007 15:22:18 | |
---|
Onneksi olkoon hyvästä valinnasta, ja kiitokset sen jakamisesta. Itsekin tökkäisin LP Customiin EMG:t jos sellaisen jostain käsiini saisin. Ne vaan kuuluu siihen - sekä näkönsä että soundinsa puolesta. Kaulaan tosin laittaisin 89:n. Kun tuota idolilistaustasi katsoo, niin mikään muu variaatio ei olisi ollut edes mahdollinen. Et voi väittää ettetkö saisi lisämojoa siitä että Gelotte vetää samanlaisella kattauksella ;) Ei en voisikaan, treeniksellä on 5150 ja kotona räkkiPODi, lienee turhaa edes mainita minkä merkkiset kielet laitoin mikkien vaihdon yhteydessä;) Ollaan Björnin kanssa BFF. Niinku. |
tommiot 11.03.2007 15:31:55 | |
---|
Pistetään nyt tähän threadiin että voisin olla kiinnostunut vaihtamaan 81:n 85:een. Haluan vähän rouheampaa saundia RG:n tallaan, 81 on ehkä vähän ohut lehmuksessa. |
pekurides 11.03.2007 16:28:23 | |
---|
Yksi asiallinen kommentti minulta olisi, että nuo EMG 81/85 -pari on oikeasti aika ruma minusta. Vähän kun laittaisi mustat vauhtiraidat kromin väriseen mersuun :) Jotenkin vaan tuohon Les Pauliin sopii ne perinteiset kromikuoriset humbukkerit parhaiten ulkonäön kannalta. Mikähän tuolla EMG:llä maksaa, kun ei noita perinteisemmän näköisiä kuoria saa noihin edes rahalla... Onhan niillä emgllä noihin myös kromattuja kuoria, en kyllä ole livenä nähnyt mutta ihan käheä näköi kuvissa. Tunteella päin vittua. |
Ziggy Bubba 11.03.2007 16:58:09 (muokattu 11.03.2007 16:59:34) | |
---|
Jotenkin vaan tuohon Les Pauliin sopii ne perinteiset kromikuoriset humbukkerit parhaiten ulkonäön kannalta. Tästä ole kieltämättä samaa mieltä, mutta joissain tapauksissa myös nuo EMG:t sopivat mun silmille - mut nää on taas näitä maguasioita :) Mikähän tuolla EMG:llä maksaa, kun ei noita perinteisemmän näköisiä kuoria saa noihin edes rahalla... Äläs höpise: http://www.musamaailma.fi/bandikama … eet/152/172/emg25th_anniv_set.phtml Myspace.com/Crookmachine |
Les Fender 11.03.2007 17:09:06 | |
---|
Mulle kelpais halvalla noi poisvaihdetut '57-classikit. Itekkin oon vaihtanut aikanaan 80-luvun alkupuolella EMG:n LP customiin. Tosin se ei siihenaikaan ollut vielä "kiellettyä" tms. Nyttemin on soundimaun mukana vaihtuneet '57 classic plussiin. "Living is easy with eyes closed!" |
Lego 11.03.2007 17:26:30 | |
---|
Jo näitä 57ja kerettiin kyselemään mutta sanottakoon nyt tässäkin etten niitä ole pois myymässä. |
rheinone 11.03.2007 17:53:57 | |
---|
Jo näitä 57ja kerettiin kyselemään mutta sanottakoon nyt tässäkin etten niitä ole pois myymässä. Eli tää oli sitteki selkee provo. Kundi vaihtaa '57:t takasi heti tänään, mut jättää koko aktin videoimatta? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Noiden "korvakarkki" ja juutuubipätkien jälkeen voi kyllä sanoo, että ihan oikeet mikit on keppiin ruuvattu ;o). |
BigPapa 11.03.2007 18:28:40 | |
---|
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |