Aihe: Aidosti sekopäisin/oudoin hahmo rockissa
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
DethBanger
10.03.2007 23:20:32
Michael angelo... En tiiä mikä siinä äijässä on, mutta joku siinä on pahasti pielessä :D Ei voi mitään... Se varmaan käyttää heroiinia niin paljon ettei tajua ees omaa olemassaoloaan... Harmi sinänsä

Saman huomasin kun katoin tän miehen videoita ensimmäisiä kertoja.. siinä persoonassa on jotain sanoinkuvaamatonta
www.mikseri.net/rayha
Scarlet Heavens
20.03.2007 14:04:04
ja huhujen mukaan paistoi pannulla Deadin aivoja ja pisteli poskeen.

Miltähän mahtavat maistua? :P

En minä kyllä itseltäni suihin ottaisi

Tunnen näitäkin.
Asiaton tieto.

En tiedä miksi edes kirjoitan tälläistä, mutta kaipa 3,5 tunnin yöunilla ja työpäivän kitu-tunnilla on osuutta asiaan.
-J.-
01.04.2007 18:20:28
Sanoisimpa Mötley Crue:n kaikki jätkät ja Ozzy Osbourne
If you're going to hell... Keep going. -Winston Churchill
RocknRoll
04.04.2007 19:30:34 (muokattu 04.04.2007 19:32:41)
Sijoittuuko tällä?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1346958

Keith Richards teki isänsä tuhkasta huumepaukut

Keith Richardsin nenän kautta on kulkenut mm. hänen isänsä.
4.4.2007 14:08

Kesällä Suomeenkiin saapuvan Rolling Stonesin kitaristi Keith Richards tunnetaan siitä, että hän lienee käyttänyt elämänsä aikana lähes kaikkea laillista ja laitonta.

Nyt hänen uusin tunnustuksensa kuitenkin peittoaa kaikki aiemmat häröilyt.

63-vuotias Richards kertoo tuoreessa haastattelussa sekoittaneensa takavuosina kokaiinia isänsä tuhkaan - ja sitten siemaisseensa koko satsin sieraimeensa!

- Jaa, omituisin kama, mitä olen sniffannut? No isäni. Mä ryystin isäni kerran, Richards turinoi musiikkilehti NME:n haastattelussa.

- Isäni oli krematoitu, enkä voinut vastustaa kiusausta sekoittaa hänen tuhkiaan pikkuisen terästyksen kanssa. Ei isäni olisi siitä välittänyt, totesi Richards.

- Ja se lasti upposikin aika hyvin, ja meikä on yhä elossakin, vähätteli Richards huumesekoituksensa vaarallisuutta.

Richardsin isä Bert, kuoli 84-vuotiaana 2002.

"Hyvä onni"
pitkän iän salaisuus

Keith Richards on yhä hyvässä rock-vauhdissa, vaikka elämäntavat ovat olleet kaikkea muuta kuin terveelliset. Hän itse tosin kuittaa kaiken hyvän onnen piikkiin ja varoittaakin nuorempia muusikoita yrittämästä samaa.

- Meikä teki kaiken, koska mä vaan oon mä. Nyt porukka luulee, että se olisi muka joku elämäntapajuttu.

- Ei mulla oo mitään harhakuvia kuolemattomuudesta. Olen aivan samanlainen kuin kaikki muutkin, ehkä vain hiukan onnekkaampi.

- Mä oli kymmenen vuoden ajan numero ykkönen listalla niistä "ihmisistä, jotka todennäköisesti delaa". Kun tipuin listalta, niin olin tosi pettynyt, Richards pahoittelee.
Lesko
04.04.2007 21:36:34
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Blodapelsin
10.04.2007 08:35:29
Keith Richards teki isänsä tuhkasta huumepaukut

Keith Richardsin nenän kautta on kulkenut mm. hänen isänsä.
4.4.2007 14:08

Kesällä Suomeenkiin saapuvan Rolling Stonesin kitaristi Keith Richards tunnetaan siitä, että hän lienee käyttänyt elämänsä aikana lähes kaikkea laillista ja laitonta.

Nyt hänen uusin tunnustuksensa kuitenkin peittoaa kaikki aiemmat häröilyt.

63-vuotias Richards kertoo tuoreessa haastattelussa sekoittaneensa takavuosina kokaiinia isänsä tuhkaan - ja sitten siemaisseensa koko satsin sieraimeensa!

- Jaa, omituisin kama, mitä olen sniffannut? No isäni. Mä ryystin isäni kerran, Richards turinoi musiikkilehti NME:n haastattelussa.

- Isäni oli krematoitu, enkä voinut vastustaa kiusausta sekoittaa hänen tuhkiaan pikkuisen terästyksen kanssa. Ei isäni olisi siitä välittänyt, totesi Richards.

- Ja se lasti upposikin aika hyvin, ja meikä on yhä elossakin, vähätteli Richards huumesekoituksensa vaarallisuutta.

Richardsin isä Bert, kuoli 84-vuotiaana 2002.

"Hyvä onni"
pitkän iän salaisuus

Keith Richards on yhä hyvässä rock-vauhdissa, vaikka elämäntavat ovat olleet kaikkea muuta kuin terveelliset. Hän itse tosin kuittaa kaiken hyvän onnen piikkiin ja varoittaakin nuorempia muusikoita yrittämästä samaa.

- Meikä teki kaiken, koska mä vaan oon mä. Nyt porukka luulee, että se olisi muka joku elämäntapajuttu.

- Ei mulla oo mitään harhakuvia kuolemattomuudesta. Olen aivan samanlainen kuin kaikki muutkin, ehkä vain hiukan onnekkaampi.

- Mä oli kymmenen vuoden ajan numero ykkönen listalla niistä "ihmisistä, jotka todennäköisesti delaa". Kun tipuin listalta, niin olin tosi pettynyt, Richards pahoittelee

Bändikaveri kertoi, että Richards tunnusti tuon paskapuheeksi juuri pari päivää sitten
And I know it's on your mind We've been drinking on the wine That we drank from the serpents vine Now we live in another time We could live together"
Blodapelsin
11.04.2007 08:39:46
Mä antaisin melkeinpä ääneni Paul Diannolle. Poliisit pidättäneet Diannon hallussapitäessä uzia ja kiloa kokaiinia, bändikavereilta lähti purukalusto uusiksi melko mitättömästäkin kärhämästä ja mikä parasta: Tytöt vetivät kokkeliviivat Diannon pystyssä olevan giggelin päältä ja silleen...
And I know it's on your mind We've been drinking on the wine That we drank from the serpents vine Now we live in another time We could live together"
Sorum
18.06.2007 12:26:47
Aidosti hitosti oudon on kyllä Mike Patton, jos olette kuulleet ikinä "Mr. Bungle":n kappaleita niin ymmärrätte...
gorgonoidi
18.06.2007 15:56:02

Aidosti hitosti oudon on kyllä Mike Patton, jos olette kuulleet ikinä "Mr. Bungle":n kappaleita niin ymmärrätte...

Tai kuullut että mies on syönyt omaa paskaansa.
LamaAjanElvis
18.06.2007 16:27:30
Bändikaveri kertoi, että Richards tunnusti tuon paskapuheeksi juuri pari päivää sitten

Noniin pilasit koko jutun! Nauroin vedet silmissä luulleessani tuota tositarinaksi.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista.
KillingMachine
02.07.2007 12:45:36
Tai kuullut että mies on syönyt omaa paskaansa.

Saatikka että mies juo 20 kuppia kahvia päivässä ja rupeaa näkemään mustia pisteitä.

Lisätään nyt vielä muutama nimi:

Nick Oliveri - Kyussin aikoinaan oli varsin rauhallinen kaveri, mutta QOTSA:n liittyessään muuttui sekopääksi. Oiskoha johtunu siitä että se ajo päänsä kaljuks?

Marilyn Manson - Tän kaverin sekoiluista on ollut niin paljon puhetta mediassa ettei varmaan esittelyjä liiemmin kaipaa.

Mötley Crue - Mainittu jo monta kertaa mutta mainitaan vielä. Nikki Sixxin huumehörhöilyt, Tommy Leen naisseikkailut+vankilaseikkailut ja Vince Neilin auto-onnettomuudet on jääny päällimmäisenä mieleen.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
Simo78
02.07.2007 12:57:03
Henry Rollins!

Kunnon hullu ei mitään huumeita tarvii, verta ja hikeä. Henryn kun näkis pimeällä kujalla, niin pelottais oikeasti=)
Sarko
03.07.2007 09:40:50
Dino-Devy eli Devin Townsend on kyllä melko tutkalla koko ukko. Ja Ted Nugent.
Tsäpätitsäijjää
virokkari
03.07.2007 09:57:57
Nick Olivieri. Se on oikeesti hullu.
Planetist
03.07.2007 10:32:45

Mun mielestä se taas on aika tylsää musaa, paitsi california josta tykkään kovin.
"He was in the audience and I didnt know he was in the audience and this gorilla shows up on stage and normally we dont tolerate that." - James Williamson
KurtCobain
03.07.2007 15:54:00
Henry Rollins!

Kunnon hullu ei mitään huumeita tarvii, verta ja hikeä. Henryn kun näkis pimeällä kujalla, niin pelottais oikeasti=)

Vittu pelästyn aina kun sen kaula on ihan vitun iso :D
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
Sipher
11.07.2007 09:52:30

Seth Putnam -> http://www.youtube.com/watch?v=D8cPTlFpx9o

Impaled Northern Moonforest on parasta ABM:a mitä on :D
Sama jannuhan on Anal Cunt:in kokkamies myös...

Patton, Townsend, Buckethead saa oudon äänen täältä kanssa.

Mutta silti ultimaattista sekopäisyyttä edustaa Crazy Frog! Ding Ding! :D
Dead girls are easy
DoctorAgdur
18.07.2007 05:39:53
Onkos kukaan kuullut Sadistik Eksekutionin Dave Slavesta?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ze Kink
21.07.2007 00:56:22
Eiköhän se ole GG Allin.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)