rheinone 11.03.2007 12:12:04 | |
---|
Tuohan on ihan normaalia elämää. Niijjust, kantsuu pysytellä kaiken ton yläpuolella. Eikä panna niitä ketjuja lukkoon. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
BigPapa 11.03.2007 12:16:12 | |
---|
Onhan tossa Venterin Eric Plancton -modelissakin Lace Sensorit ja aktiivisysteemit, enkä koe sitä mitenkään erityisen huonoksi kitaraksi... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
ballfish 11.03.2007 12:17:59 | |
---|
Onhan tossa Venterin Eric Plancton -modelissakin Lace Sensorit ja aktiivisysteemit, enkä koe sitä mitenkään erityisen huonoksi kitaraksi... Hyst. Täällä haukutaan gibsonia. ;) |
Ben_D 11.03.2007 12:21:26 | |
---|
Minulta myös. Niin sinulta kuin Juccizeltakin kuulisin mielelläni mielipiteen kommentienne perustaksi. Ko. kommentit eivät edistä keskustelua millään tavalla. http://www.myspace.com/fiercemetal |
ballfish 11.03.2007 12:21:54 | |
---|
Niin sinulta kuin Juccizeltakin kuulisin mielelläni mielipiteen kommentienne perustaksi. Ko. kommentit eivät edistä keskustelua millään tavalla. Onko tämän tarkoitus edetä johonkin? |
Werde 11.03.2007 12:22:06 | |
---|
Hyst. Täällä haukutaan gibsonia. ;) Silmät auki, se oli se toinen ketju. Täällä haukutaan EMG:tä ja hevikitarismia. I kneel only to God.. I don't see him here. |
Kitarmän 11.03.2007 12:25:49 | |
---|
Niin sinulta kuin Juccizeltakin kuulisin mielelläni mielipiteen kommentienne perustaksi. Ko. kommentit eivät edistä keskustelua millään tavalla. Ökei. Miks vaihtaa valmiiks hyvät jokapaikanhöylämikit steriileihin hevimurinamikkeihin? |
mailbag 11.03.2007 12:30:05 | |
---|
tuli kyllä helvetin komee keppi |
RG 11.03.2007 12:30:09 (muokattu 11.03.2007 12:30:55) | |
---|
Ökei. Miks vaihtaa valmiiks hyvät jokapaikanhöylämikit steriileihin hevimurinamikkeihin? Jos siltä tuntuu. Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvä asia? Kaikkien mielestä nuo orkkismikit eivät ole jokapaikanhöylät. Ei edes mennä tuohon steriiliyteen. |
Lego 11.03.2007 12:46:08 (muokattu 11.03.2007 12:55:08) | |
---|
Ei helvetti teidän kanssa, pisteet kotiin jokaiselle! Mahtavat naurut pitkien yöunien päälle on jotain ihan parasta. Jatkakaa, kenttä on edelleen vapaa. Vetäsen röökin ja otan hyvän asennon ja seuraan mitä jatkossa on luvassa. Kiitos Teille! :) :D =S Edit. Niin joo, noi mikit on lojunut laatikossaan jo muutaman kuukauden kun en saanut päätettyä laitanko ne Iban prestige S vai tohon Gibanderiin. Iban soundi vakio QM-mikeillä on MUN tarpeisiin just eikä melkeen hyvä kun taas Gibsonin soundi oli MUN tarpeisiin liian "löysä". Kysyin aikanaan Foxiltakin pikaviestillä neuvoja konkkien vaihtoon että millä saisi enemmän rähinää aikaan muttei sekään tuottanut toivottua tulosta saadakseni MUN tarvitsemaa tonea aikaseksi. Nyt se on sitä mitä MÄ halusinkin. Jos nyt olin jonkun selityksen nillittäjille velkaa niin tuossapa on. |
Country Larry 11.03.2007 12:56:10 | |
---|
Hyvä että keskustellaan. Toivottavatsi jengi jaksaisi vaan perustella näkemyksiään. Itse oon ehkä enempi vintagemiehiä, mutta varsinkin pedaalien suhteen olen aika kaikkiruokainen. Yksi (mun mielestä) perusteltu mielipide EMG-mikkeihin vaihtoa vastaan on se, että kitaran dynamiikka kapenee. Toisin sanoen se ei ehkä toimi yhtä hyvin dynaamisessa musassa, jossa soittotatsi vaihtelee. Samalla voi ehkä sanoa että metalli toimii paremmin, mutta onko ero niin merkittävä? Kannattaako kaventaa soittimen dynamiikkaa sen takia että se yksi staili toimii paremmin? Epätietoinen Etelästä. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
duc 11.03.2007 13:02:20 | |
---|
Onhan tossa Venterin Eric Plancton -modelissakin Lace Sensorit ja aktiivisysteemit, enkä koe sitä mitenkään erityisen huonoksi kitaraksi... Lace Sensorithan ovat kyllä passiivisia. |
pths 11.03.2007 13:06:00 (muokattu 11.03.2007 13:16:01) | |
---|
Ökei. Miks vaihtaa valmiiks hyvät jokapaikanhöylämikit steriileihin hevimurinamikkeihin? jotenkin ainakin mulla on käsitys, että kyseinen kaveri soittais sitä hevimurinaa. ainakin vaikea kuvitella soittamassa noilla mikeillä jotain henkevää, hawaijipaita päällä, jossain palmun alla. EDIT:typo |
Iron Horse 11.03.2007 13:06:58 (muokattu 11.03.2007 13:07:33) | |
---|
Lace Sensorithan ovat kyllä passiivisia. Entä aktiivisysteemit, onko nekin passiivisia? Ja Lacet ei ehkä ihan niitä perinteisimpiä mikkejä kuiteskaan ole. |
Kannattaako kaventaa soittimen dynamiikkaa sen takia että se yksi staili toimii paremmin? Kaipa se kannattaa. Itse ainakin tekisin kaikkeni, että saisin parhaiten tyyliini sopivan soundin, mikäli soittaisin vain ja ainoastaan yhdenlaista musiikkia. |
duc 11.03.2007 13:24:08 | |
---|
Entä aktiivisysteemit, onko nekin passiivisia? Ja Lacet ei ehkä ihan niitä perinteisimpiä mikkejä kuiteskaan ole. Jaah, erillinen esivahvistin on vähän eri juttu kuin kuin aktiivimikki. Lacen perinteisyyteen en nyt mitenkään ota kantaa, hyvältähän sellaset joidenkin käytössä ovat kuulostaneet. |
fox 11.03.2007 13:26:17 | |
---|
Nyt se on sitä mitä MÄ halusinkin. Jos nyt olin jonkun selityksen nillittäjille velkaa niin tuossapa on. Eiköhän tää ole tässä..harvoin neljää sivua mikkien vaihdosta/modauksesta _omaan_ kitaraan tulis muuten, jollei thriidillä olis noinkin "raflaavaa" otsikkoa. Kai kaikki sentään on tietoisia, että jopa ihan tuotantomalleissa on muutamaan LP-malliin laitettu nuo EMG-Overlandin (nykyjään vaan EMG) mikrohvoonit..Siis muihinkin kuin Wylden Sakarin nimikkomalliin... Tuota "rojektia" sen suuremmin näkis minään modausta omiin tarpeisiin/mieltymyksiin kummempana. Ja käsittääkseni tuo koko juttu on täysin palautettavissa ennalleen, jos mieli muuttuu... Mutta ehdottomasti katsoisin, että jokaisen oikeus on se oma "työkalunsa" tehdä just sellaseksi kuin haluaa. Nimimerkillä "Melkein kaikki omat kitaransa modannut".. Eihän itse hra Lester Polfusin kitaratkaan ole konsanaan olleet "tehtaan jäljiltä"... Mutta toki voimme keskustelua jatkaa, jos vielä on jotain hyviä näkökulmia ja lähestymistapoja käsittelemättä. |
BigPapa 11.03.2007 13:52:06 (muokattu 11.03.2007 13:56:37) | |
---|
Lace Sensorithan ovat kyllä passiivisia. Niin, mutta aktiivielektroniikkaa on mukana aika palion...StratoPlussassa oli kans noi samat mikit mutta oli vaan erisoundinen....25db midrangeboost vaikuttaa melekoosesti...ja eikös ne aktiivisii oo missä on patteri sisällä... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
hjukke 11.03.2007 13:58:26 | |
---|
Niin, mutta aktiivielektroniikkaa on mukana aika palion...StratoPlussassa oli kans noi samat mikit mutta oli vaan erisoundinen....25db midrangeboost vaikuttaa melekoosesti...ja eikös ne aktiivisii oo missä on patteri sisällä... Jep ja nythän ne on ollut viime vuosina vintage noiseless:eja, eli vintaakimpia ja hyväksyttävämpää, ei niin syntistä ;) Tosin sillä samalla aktiivielektroniikalla.. Kaikki rannekellotornin mukana |
BigPapa 11.03.2007 14:01:36 | |
---|
Jep ja nythän ne on ollut viime vuosina vintage noiseless:eja, eli vintaakimpia ja hyväksyttävämpää, ei niin syntistä ;) Tosin sillä samalla aktiivielektroniikalla.. No sehän on vintagemielessä jo ihan eri skeba...8)...pitää olla E.C. Model 80-luvulta... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |