nahkaruoska 05.02.2007 08:35:06 | |
---|
esp, vaikkakin ovat ne jotkut benttonit todella hyviä viimeistelyltä ja suunnitelulta, mutta elektroniikka kusee.. Message in a bottle.. "weird, d'oh" |
horror_ 08.02.2007 20:25:15 | |
---|
lisään nyt kun oon itte kunnolla kokeillu niin elektroniikka, kaula + koko basso kusee (bentoni siis) ku slaidaa niin nauhoista tulee haavat (kaulan alla)... säälin kaikkia jotka omistaa benton bassot... |
Rantsula 11.02.2007 23:35:52 | |
---|
^Suomen talvi on soittimille paha, nuo nauhat pitää hioa ja asettaa uudelleen kohdilleen. Pienellä säätämisellä moni behkukin on passeli soitin. Toki niissä käytetään halpis elektroniikkaa ja ne ovat toisinaan huonosti viimeisteltyjä. Itse ajattelin ostaa tuollaisen kuusikielisen aktiivibasson, mutta päätin jatkaa nelosella rynttäämistä. Suomessahan nuita behkuja ei paljoa voi kokeilla. Mulla on treeniksellä HB:n 4x10" kaappi ja se kyllä toimii ihan kohtalaisesti. Tekisipä mieli testata näitä halpiksia oikein urakalla, muttei taida onnistua suomessa. Kai täs viäl soittamaan oppii. :D |
Jamppa2 12.02.2007 22:31:11 | |
---|
No jos ollaan rehellisiä niin ei kumpikaan. Ensin vessa sitten pissa.com |
No kun Harleytä ja ESP:tä aletaan verrata, niin eiköhän se ESP voiton vie... En oo Bentoneita useasti koittanut, mutta jo parin kerran perusteena ne on ihan suoraan sanottuna pahuksen huonoja... Pesään semmoiset vaan muhimaan :D Elikkäs ESP kandee ostaa... |
absqua 11.03.2007 13:00:53 | |
---|
Harley Benton vs ESP -asiassa on vielä eräs puoli joka kallistaa vaakaa ESPin suuntaan: Harley Benton ei ole mikään "oikea" soitinvalmistaja, vaan T-kaupan luoma "brändi" jonka nimen alle kootaan halpoja soittimia milloin mistäkin kaukoidän bulkkitehteista. ESP on kuitenkin jo pitkään toiminut itsenäinen valmistaja, jolla on, jos nyt ei varsinaisia perinteitä, niin ainakin suht kunniakas historia jota vaalia, ja sen myötä (uskoisin näin) ylpeys pyrkiä hoitamaan homma mahd. hyvin kussakin hintaluokassa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Seljanmarja 13.03.2007 20:18:47 | |
---|
Sanoisin ESP, itse omistan B-50 ja se on huomattavasti parempi, kui lainassa ollut HB.. |
Hullu basisti 14.03.2007 12:41:09 | |
---|
Mietinpä tässä että kuinkahan paljon noita Harley Bentoneita on oikein myyty, kun niihin rupee törmäileen melkein joka paikassa. Tutulla on bentonin sähkökitara ja -basso... tosin hän on ollut vissiin niihin ihan tyytyväinen. Anyway T-kauppa tekee vissiin ihan hyvin pisnistä noilla. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
TommiW. 14.03.2007 12:42:08 | |
---|
Mietinpä tässä että kuinkahan paljon noita Harley Bentoneita on oikein myyty, kun niihin rupee törmäileen melkein joka paikassa. Tutulla on bentonin sähkökitara ja -basso... tosin hän on ollut vissiin niihin ihan tyytyväinen. Anyway T-kauppa tekee vissiin ihan hyvin pisnistä noilla. Massatuotanto+halvat hinnat = Jengi ostaa. Aika paljonhan noita näkyy liikkeellä, pari mitä on tullut vastaan ollu ihan OK, ja aika moni sitten ei niin OK. "Et tainnut tajuta selitystäni kun vieläkin pohdit tuota samaa. Wasara myy laitteet, koska sen luonteeseen kuuluu myydä ne. Ihan sama mitä vätkyttimiä sillä on niin se myy ne aina." -Arva |
IiroK 14.03.2007 15:25:42 | |
---|
Ootkohan tosissasi? Esp, mutta vielä löytyy minun mielestäni parempiakin merkkejä. Tietystikkään esikoispassoksi ei kannata mitään hirmu kallista Esp:tä ostaa. |
Jamppa2 14.03.2007 16:23:17 | |
---|
No jos sulla ei oo kauhee kiire sen skitan kans niin ei kumpikaan. Säästä vielä ja kattele vaikka torilta jotain käytettyä. Ensin vessa sitten pissa.com |