jms 24.12.2003 19:21:02 | |
---|
Juu, osiko kellää mitään ehdotuksia että mitkä ois roudaus ystävällisiä ja kestäviä?? Lähinnä semmosta biker mallista ja selkänojalla olevaa etsin. Tamalla on se ergo rider mikä vois olla hyvä sillä on vähän ongelmia häntäluun ja alaselän kanssa. Mutta mutta noi roc ´n socit vai mitkä ny onkaan on saanu kehuja netissä ku olen lukenut niin mistäs semmosia löytyis suomesta?? bah |
drummeri 24.12.2003 20:45:28 (muokattu 25.12.2003 00:58:47) | |
---|
playing with drums is my fucking life |
Alpha 24.12.2003 21:22:14 | |
---|
Lähinnä semmosta biker mallista ja selkänojalla olevaa etsin. Tamalla on se ergo rider mikä vois olla hyvä sillä on vähän ongelmia häntäluun ja alaselän kanssa. Itellä kanssa tuskailua tuon alaselän ja häntäluun kanssa...eikä pahemmin tästä enää paikat kipeydy. Penkki on siis ihan Taman perus stooli... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Paas 24.12.2003 21:45:13 | |
---|
Mulla on taman 1:st chair jakkara ja se on hyväksi todettu. Hyvään jakkaraan kannattaa sijoittaa. Ei ole hauska soitella jos on selkä paskana. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
juoni 24.12.2003 23:33:51 | |
---|
Hyvään jakkaraan kannattaa sijoittaa. Ei ole hauska soitella jos on selkä paskana. Hmm... Ensimmäisen vuoden soitin joko liian matalalla keittiötuolilla josta oli selkänoja pois, tai sitten liian korkealla kaiuttimella. Sattumalta sain ilmaiseksi Pearlin portaattomasti säädettävän pallin. Ainoa ero on kyllä tuo sopiva istuinkorkeus. Eikä selkä ole ikinä kipeytynyt. Lahjattomat Treenaa |
Mikko A 25.12.2003 00:54:26 | |
---|
Mulla on semmonen joku nimetön huono penkki. Tukeva, mutta ruuvit piti hakata vasaralla kiinni että pysyy tuoli oikealla korkeudella. Ei vitsi oikein säätää sitä :) Ennen oli vanha toimistotuoli, jonka kiristysruuvia piti myös hakata vasaralla että pysyis, ja kerran kun hakkasin niin se ruuvi meni poikki ja penkkiä ei saanu enää kiristettyä/löysättyä. Sitten sain uuden setin mukana tuon nyk. penkin. Sitä on erityisen vittumainen roudata, mutta en silti näe syytä ostaa uutta ennenkuin se laukeaa. Sikäli voin yhtyä edelliseen puhujaan, että mullekkaan ei ole juuri väliä, mikä jakkara on alla, kunhan se vain on sopivan korkuinen. Selkä/häntäluu ei oo koskaan rummutellessa kipeytynyt. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
lateq 25.12.2003 01:36:05 | |
---|
Itekin oon hommaamassa rumpupenkkiä, koskaan ei oo kunnollista semmosta ollu. Ei tuolla nyt niin kamalan suuri merkitys ole tähän mennessä ollut että minkä päällä sitä istuu, mutta tuo jakkara mikä on tällä hetkellä käytössä, menee jo kaikessa laihialaisuudessaan hieman yli. :P Etsin jotain suht edullista ratkaisua, kunhan se on rutkasti Millenium laatua parempaa. Vaikka en kyllä ole koskaan Milleniumin penkillä istunut, luotan siihen ihan yhtä vähän kun mihinkään muuhun sen valmistajan tuotteisiin, joista on kyllä kokemusta ihan riittämiin. Laavassa on ikävä saatanaa. |
Paas 25.12.2003 10:38:15 | |
---|
Hmm... Ensimmäisen vuoden soitin joko liian matalalla keittiötuolilla josta oli selkänoja pois, tai sitten liian korkealla kaiuttimella. Sattumalta sain ilmaiseksi Pearlin portaattomasti säädettävän pallin. Ainoa ero on kyllä tuo sopiva istuinkorkeus. Eikä selkä ole ikinä kipeytynyt. Kukin istuu minkä päällä tahtoo mutta minä en turvaudu sellaisiin vinkuintiaani-viritelmiin. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
fifehole 25.12.2003 11:06:11 | |
---|
Mulla on taman 1:st chair jakkara ja se on hyväksi todettu. Hyvään jakkaraan kannattaa sijoittaa. Ei ole hauska soitella jos on selkä paskana. Samoin, suosittelen! Eikä ole edes kovin kallis. Head for an eye |
bluesman86 26.12.2003 13:41:28 | |
---|
Samoin, suosittelen! Eikä ole edes kovin kallis. samoin, hyvä penkki on suht halpa verrattuna johonkin selkä leikkauksiin parin kymmenenvuoden päästä. Rock Rock |
jussiohman 26.12.2003 14:27:39 | |
---|
Mulla on taman 1:st chair jakkara ja se on hyväksi todettu. Sama mulla. Hiton hyvä istua. Meillä on PA, meillä on bussi, niitä ei meiltä kukaan vie. |
opa2 26.12.2003 18:12:33 | |
---|
Mullaki oli semmonen toimistotuoli-pyylevy-vaahtomuovi viritys pitkään jakkarana. Siinä oli varmaan sata metriä jeesusteippiä jotta se olis pysyny korkeudellaan kun sillä oli tapana "pudota". Sain synttärilahjaks pearlin roadster thronen ja heti oli paljo parempi soittaa, ku ei tarvi miettii että millo se tuoli taas kosahtaa. Siis ostakaa kaikki kunnon tuolit nii on mukavampi soittaa. "Ja räppihän ei oo mittää mussiikkia" |
Epämuusikko 26.12.2003 18:57:09 | |
---|
Kyllä. Tuolista (ja oikean korkuisista pelleistä/virvelistä/tomareista) se mukavuus lähtee, ei siitä soundista. Ja niille, jotka vannovat Trilok Gurtua ihannoivaan "matalan" penkin ratkaisuun, niin lainatakseni erästä fysiologia: Reidet yli 90 asteen kulmaan yläruumiista (siis olettaen että istutaan suorassa), niin selkärankaan tulee automaattisesti se loiva notko (ei korostettu), eikä se mollota köyryssä eikä sitä tarvihe erikseen tukea. Ne, jotka ovat käyneet muusikon ergonomia-kurssin varmaan tämän tiesivätkin. Mutta penkin oikean korkeuden löytämisellä on väliä. Itsellä on soittomukavuus joskus jopa milleistä kiinni. Nämähän ovat silti henkilökohtaisia makuasioita, mutta itselle liian matala penkki on pahasta. Joku muukin on löytänyt korkean penkin, toi on ehkä mulle jo liikaa... http://www.drummerworld.com/drummers/Marcus_Baylor.htmlMielummin paska kuin keskinkertainen |
Bacchus 26.12.2003 19:02:55 | |
---|
"Life sucks, and then you fucking die you know." |
jms 26.12.2003 19:09:47 | |
---|
Joo vähän oon tonne tama 1st chairin kallistunu. Koulussa on semmonen normaali pyörea ja site semmonen sumo ja ne kumpikin on aika kivoja. No tammikuussa kun opintotuki tulee niin tilaan semmosen ergoriderin selkänojalla. bah |
jms 26.12.2003 19:12:53 | |
---|
Kyllä. Tuolista (ja oikean korkuisista pelleistä/virvelistä/tomareista) se mukavuus lähtee, ei siitä soundista. Ja niille, jotka vannovat Trilok Gurtua ihannoivaan "matalan" penkin ratkaisuun, niin lainatakseni erästä fysiologia: Reidet yli 90 asteen kulmaan yläruumiista (siis olettaen että istutaan suorassa), niin selkärankaan tulee automaattisesti se loiva notko (ei korostettu), eikä se mollota köyryssä eikä sitä tarvihe erikseen tukea. Ne, jotka ovat käyneet muusikon ergonomia-kurssin varmaan tämän tiesivätkin. Mutta penkin oikean korkeuden löytämisellä on väliä. Itsellä on soittomukavuus joskus jopa milleistä kiinni. Nämähän ovat silti henkilökohtaisia makuasioita, mutta itselle liian matala penkki on pahasta. Itse soitin silloin alku vuosina penkki aivan saatanan alhaalla mutta nykyisten vammojen ja muutenki vain viisaammaksi tulessa(jotku ovat eri mieltä tuosta) on penkkiä nostettu koko ajan ylemmäs... Nyt on löytyny se ihanne kohta mutta omassa penkissä pystyy vain säätää sen 2cm kerralla bah |
Mulla on taman 1:st chair jakkara Samoin, ja suuret plussat varsinkin selkänojalle. Se on kyllä uskomattoman tärkeä ainakin meikäläiselle. Ongelma siinä on se, että sitten jos pitääkin soittaa selkänojattomalla pallilla, niin sitten tulee selkä todella kipeeksi. Selkä jotenkin etsii sitä selkänojaa, ja ryhti on täten paska. Mutta suosittelen lämpimästi. Kokeilemalla löytää itselle sen oikean. Reidet yli 90 asteen kulmaan yläruumiista (siis olettaen että istutaan suorassa), niin selkärankaan tulee automaattisesti se loiva notko (ei korostettu), eikä se mollota köyryssä eikä sitä tarvihe erikseen tukea. Juu, tähän yhdyn. Itse olen löytänyt itselleni sen oikean asennon kokeilemalla. Aloittaessani istuin tosi matalalla, mutta sitten olen nostellut penkkiä silloin tällöin. Nyt se on oikealla korkeudella. Reidet juuri hieman yli 90 astetta. Hulderihu, dra de på skogjen du! |