sonata 10.03.2007 19:26:25 | |
---|
Eli pahoittelut jos tästä on ennemminkin jo puhuttu mutta enpäs haulla ainakaan löytänyt. Eli pitäisi löytää itselle 7-kielinen kitara kelluvalla tallalla ja niitähän toki löytyykin, MUTTA sitten vielä kun haluaisin sen olevan väh. 27" skaalalla. Itsellä ei nimittäin tule mieleen yhtään tuommoista ainakaan mitä nyt uutena saisi. Käytettynä taas en tuollaisia ole nähnyt liikkeellä. Eli kitarassa pitäisi olla: 7 kieltä, kelluva talla, ja vähintään tuo 27" skaala ja passiivimikit olisi erittäin positiivista. Totta kai sitä voisi custominkin teettää, mutta eiköhän yksi semmoinen tälle kesää jo riitä :) Kiitos kaikille avun antajille etukäteen! moro |
Lego 10.03.2007 20:14:13 | |
---|
Ibanez RG1077XL/2077XL, valitettavasti vain käytettynä... |
Ibanez RG1077XL/2077XL, valitettavasti vain käytettynä... Nämä ovat ainoa mahdollisuus Schecterin Jeff Loomis -signaturen lisäksi. Ja siinä Loomiksessa on Emg:n 707:t, jotka on kyllä ihan hyvät mikit, mutta passiiveja haettiin. Skaalakin siinä on vain 26.5". Talla on OFR ja puut on jees. Tuollainen: http://media.schecterguitars.com/imgs/hr_jeffloomis_c7_fr.jpg Esp:llä on myös joku tuollainen, mutta siinäkin on Emg:t, ja taitaa mennä yli hintaluokastakin: http://www.espguitars.co.jp/oversea/sig/lim.html E: Itse olin muuten samassa tilanteessa tuossa jonkin aikaa, päädyin tilaamaan customin. Siihen ei tosin tule floikkaa, vaan hieman Music Manin Petrucci -signaturen tyylinen ratkaisu. Who gare`s... |
sonata 10.03.2007 22:55:17 | |
---|
joo itellekkin on tulossa toki customina 27" skaalalla oleva iceman 7-kielisenä, mutta sekin tulee kiinteällä tallalla. Sille pitäisi tosin vain kaveriksi löytää se kammellinen keppi :) moro |
sonata 11.03.2007 16:12:54 | |
---|
Kysäisempäs myös tässä keskustelussa seuraavaa että ei tarvi uutta avata... Onkos kellään omakohtaista kokemusta ibanezin 1527 prestigestä. Lähinnä kiinnostaa että kuinka se talla pitää vireen kammetessa ja toki yleinen laatu. Mikit ovat varmasti huonot eli nehän nyt ainakin pitäisi vaihtaa, mutta siis yleisiä kommentteja iban 1527 prestigestä jos löytyy niin kiitän :) moro |
saastara 11.03.2007 19:36:37 | |
---|
Kysäisempäs myös tässä keskustelussa seuraavaa että ei tarvi uutta avata... Onkos kellään omakohtaista kokemusta ibanezin 1527 prestigestä. Lähinnä kiinnostaa että kuinka se talla pitää vireen kammetessa ja toki yleinen laatu. Mikit ovat varmasti huonot eli nehän nyt ainakin pitäisi vaihtaa, mutta siis yleisiä kommentteja iban 1527 prestigestä jos löytyy niin kiitän :) Eikös tuossa 1527:ssa ole ihan Edge Pro tallassa..? Elikkäs eipä pitäisi olla ongelmia vireiden suhteen. Lisää middleä. |
mungiisi 11.03.2007 21:45:06 | |
---|
Kysäisempäs myös tässä keskustelussa seuraavaa että ei tarvi uutta avata... Onkos kellään omakohtaista kokemusta ibanezin 1527 prestigestä. Lähinnä kiinnostaa että kuinka se talla pitää vireen kammetessa ja toki yleinen laatu. Mikit ovat varmasti huonot eli nehän nyt ainakin pitäisi vaihtaa, mutta siis yleisiä kommentteja iban 1527 prestigestä jos löytyy niin kiitän :) Minulla on kokemusta. Vuoden oon omistanu, tyytyväinen oon ollu paitsi että: -Maalipinta lohkeaa helvetin helposti -25,5" skaala, mutta tätäkin sai tasoitettua kun hommasi vähän paksumpaa settiä -Alkup. mikit tuhnut, tallaan M7 niin johan potkii Vireen pitää hyvin, mutta kyllä sitä on mukavampi vaihdella kiinteätallaisella. Tässä näin tiivistetysti. |