Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Addictive Drums
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Elmer
07.03.2007 22:33:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käykääpäs katsomassa - uutta virtuaalirumpalia !
http://www.xlnaudio.com/
Jumankauta ku hienoja ominaisuuksia.
Ostin oman, eikä tartte kyllä katua. Midiä sisään ja oikea
huippurumpali vetää..joka rummun mikitystä ja muita jutskia
voi muuttaa mielin määrin. On settiä - sonoria, tamaa, pearlia,
valmiita looppeja ja jne.
 
M.i.k.key
08.03.2007 12:38:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa löytyy kanssa ja olen sitä mielestäni täällä hehkuttanutkin.
 
möllisty
PIM
08.03.2007 13:12:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkäslainen toi on ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan verrattuna EZdrummeriin?
 
Elmer
08.03.2007 15:16:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EZdrummeria en tunne ollenkaan, mutta tässä on kyllä monenmoista. Setin voi tietenkin valita mielensä mukaan ja mikityksenkin. Esim. virvelimallin valittuaan voi hieroa, paljonko ala -tai yläkalvoa haluaa soundiin. Valmiita looppeja on mielinmäärin mukana erillaisia fillejä joka tyyliin. Sit on valmiita songlooppeja - erityyleillä a,b,bridge ja choruskohdat biisiin. Siittä kun heittelee mieleisensä songin midiraidalle, ni jo vot, siirtelee vielä lennosta midipalikoita haluamiinsa kohtiin ja taas mennään - oikean rumpalin tatsilla. Minut kyllä tämä softa sytytti - käyppäs valmistajan sivuilla (xlnaudio) lukemassa, mitä Max Martin tuumaa ((Pink, Britney Spears, Backstreet Boys, Bon Jovi jne...)
Ainoa puute on, että jos tekee matskua esim. BIABilla, niin se ei oikein haista generalmidiä, joten täytyy kartat rakentaa sille. Valmistajan mukaan on työn alla säätö, josta voi sitten pyytää tunnistamaan generalmidit oikeille kohdilleen.
Toivottavasti sellainen päivitys tulee pian.
Niin ja ohjehintsu siinä 240 euron höytteillä.
 
thejmh
09.03.2007 15:44:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Addictive drums kaikki EzDrummerit ja DFH Superiorin hakkaa!
 
PIM
09.03.2007 15:48:10 (muokattu 09.03.2007 15:48:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Addictive drums kaikki EzDrummerit ja DFH Superiorin hakkaa!
 
Hyvä tietää, olenkin juuri aikeissa lähteä tästä kohta kauppaan hakemaan sen.
 
lindo
09.03.2007 17:55:20 (muokattu 10.03.2007 00:15:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaas ... olen ihmetellyt tuota demo versiota tässä jonkun aikaa, ja huomasin että panorointi on oletuksena laitettu rumpalin näkökulmasta, ... HiHat vasemmalla, jne.
EzDrummerissa oli/on siinä mikserissä nappi tuota varten joka siis käänsi panoroinnin napin painalluksella toisinpäin.
 
Niin eli, mites tässä? jos manuaalisesti vääntää panoroinnit toisinpäin niin miten nuo overheadit ja room kanavat käännetään?
 
Rok rok
koponen
10.03.2007 08:28:15 (muokattu 10.03.2007 08:31:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin eli, mites tässä? jos manuaalisesti vääntää panoroinnit toisinpäin niin miten nuo overheadit ja room kanavat käännetään?
 
Ne kääntyy myös toisinpäin. Tilan tulee aina soida kuulijan eli tässä tapauksessa soittajan perspektiivistä.
 
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
Timo JM
10.03.2007 10:05:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Addictive drums kaikki EzDrummerit ja DFH Superiorin hakkaa!
 
Addictiven säätömahdollisuudet on kyllä omaa luokkaansa. Valmiit presetit on kuitenkin aikamoista kihinää ja pellit, varsinkin haitsut, jotenkin suttuisia. Ensimmäisestä selviää onneksi ruuvaamalla mutta jälkimmäistä ei korjaa oikein millään. Toontrackin tuotteiden lähtösoundit on musta parempia.
 
...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido
lindo
10.03.2007 16:00:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne kääntyy myös toisinpäin. Tilan tulee aina soida kuulijan eli tässä tapauksessa soittajan perspektiivistä.
 
ööö ... niinkö meinaat? Pitääpä kokeilla.
 
Rok rok
lindo
10.03.2007 20:29:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeiltu ... ööö, musta kyllä kuulosti että kun haitsu panoroi oikealle, eli siis kuuntelijan näkökulmaan niin Room ja Overhead kuulosti silti siltä että se on vasemmalla. Ei hyvä. Mietin vaan mitenköhän tomit sitten käyttäytyy...
Itse tykkään kuitenkin panoroida rummut kuuntelijan näkökulmaan.
 
Rok rok
Nick Leeson
11.03.2007 08:47:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hep.
Hankittu oma on ja on hyvä.
Noista panoroinneista en osaa huolestua, kun meikälaisen taktiikkana on,
että kun tsetti on valittu ja soundi miellyttää, niin erottelen jokaisen midirummun erikseen ja ajelen audiofileiksi. Sittenhän sitä kyllä panoroi, effektoi ja tekee ihan mitä vaan.
Noista songloopeistakin saa kyllä paljon vielä irti. Hyviä juttuja.
Ja sekinhän on sitten hyvä puoli, että jos jonkun mielestä pellit "kihisee" tai jotain, niin ottaa pellit erikseen jostain vaikkapa soundimodulista tuossa midivaiheessa.
Perkuleen hyvä keksintö. 10+
 
Twinkle
11.03.2007 08:56:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkään kantaa ottamatta kenenkään rehellisyyteen, on hauska huomata että joka jätkä on ostanut versionsa vain muutama päivä sen jälkeen kun ensimmäinen laiton kokoversio DVD-ISO kyseisestä softasta julkaistiin.
 
Timo JM
11.03.2007 09:46:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja sekinhän on sitten hyvä puoli, että jos jonkun mielestä pellit "kihisee" tai jotain, niin ottaa pellit erikseen jostain vaikkapa soundimodulista tuossa midivaiheessa.
 
Ei vaan auta haitsussa kun lähtösoundi on jo suttuinen.
 
...on hauska huomata että joka jätkä on ostanut versionsa vain muutama päivä sen jälkeen kun ensimmäinen laiton kokoversio DVD-ISO kyseisestä softasta julkaistiin.
 
Hmm, aika hyvin näytätät tuntevan asian. Hankitko itsekin samasta paikasta?
 
Mitenkään kantaa ottamatta kenenkään rehellisyyteen...
 
Kyllähän sä aika vahvasti just otat kantaa sanomalla noin.
 
No, rauha vaan. Kunhan nyt puolustin softan hankkineita.
 
...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido
Elmer
11.03.2007 09:59:09 (muokattu 11.03.2007 10:07:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkään kantaa ottamatta kenenkään rehellisyyteen, on hauska huomata että joka jätkä on ostanut versionsa vain muutama päivä sen jälkeen kun ensimmäinen laiton kokoversio DVD-ISO kyseisestä softasta julkaistiin.
Aika ihmeellistä kannanottoa. Kenenkähän ajatuksissa on se epärehellisyys.
"laiton kokoversio DVD-ISO", mistä ihmeestä tuommoinen tieto tulee, ku meikämanne ei edes ymmärrä koko juttua - ainostaan sen, että kaupassa on paketti, jossa on cd-levy, joka ostetaan ja asennetaan ja kas - softa toimii:)
Olen aina kannattanut softan rehellistä ostamista ja näin tulen aina tekemään.
Softan tekijöille kuuluu palkka hyvin tehdystä työstä ja päivitykset loppuvat kuin kananlento, jos emme porukalla tue tekijöitä. Se siitä peraatteesta ja Twinklen vihjailut omaan arvoonsa. Addictive Drumsin tekijät varmasti ansaitsevat palkkansa - on se niin hyvin tehty virtuaalirumpali.
Meillä Oulussa minut sai tuotteen ostamaan tehokas ja mukava myyjä, joka kertoi tästä erinomaisesta "apuvälineestä". Ja se oli hyvä myyntityö se. Kiitos.
 
Twinkle
11.03.2007 10:42:36 (muokattu 11.03.2007 10:46:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hmm, aika hyvin näytätät tuntevan asian. Hankitko itsekin samasta paikasta?

 
En, minun Sonar on nelosversio niin ei toimi siinä.. vain vitosesta eteenpäin ymmärtääkseni toimii.
 
Kyllähän sä aika vahvasti just otat kantaa sanomalla noin.
 
No, rauha vaan. Kunhan nyt puolustin softan hankkineita.

 
Ite asiassa en ota kantaa mihinkään, en minä ole väittänyt kenenkään hommanneen mitään laittomasti. Keksit sen ihan ite äskettäin, sanoin vaan että on hauska huomata kuinka joka jätkä ryntää kauppaan sillä hetkellä kun sitä saa netistä ilmaiseksi.
 
Elmer
11.03.2007 11:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok - rauha maasss...no hätä.
Onhan se ihan hyvä välillä vaan näitä periaatteita mainita,
vaikka eihän se näin tietysti tyylikästä olekkaan.
Sorry Twinkle, ei ole henk. koht tarkoitus loukata.
Mutta että toi AD-virtuaalirumpali on hyvä.
 
Twinkle
11.03.2007 11:37:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä se minulle ole ongelma että jos ihmiset latailee, mutta kyllä se täälläkin tiedetään mikä on aika usein pelin henki näiden ohjelmien kanssa. Etenkin juuri harrastajien keskuudessa.
 
Tosta ite masiinasta minulla ei ole paljoa sanottavaa, sen demon joskus latasin mutta se oli niin rajoittunut että en tienny mitä sillä olisin voinut tehdä... ja ylipäätänsäkään en oikein näissä minun hommissa keksi tuommoiselle käyttökohteita. Olisihan se kiva saada demotuksiin paremmat soundit, mutta se vaatii sitten hirveästi säätämistä muutenkin niin eivät ole minua varten ainakaan tuohon hintaan. Kyllähän tuolla vakuuttavaa jälkeä saa, mutta ei kyllä minun taidoilla oikein. Joskus jotakin (joku DFH) tuollaista käytin studiolla, mutta sekkariin käsin tehdyt rummut niillä soundeilla juurikaan parantunut niin annoin sitten olla.
 
PIM
11.03.2007 14:06:34 (muokattu 11.03.2007 14:07:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkään kantaa ottamatta kenenkään rehellisyyteen, on hauska huomata että joka jätkä on ostanut versionsa vain muutama päivä sen jälkeen kun ensimmäinen laiton kokoversio DVD-ISO kyseisestä softasta julkaistiin.
 
Viddu, maksoinko ihan turhasta, kele. Onneksi säästin kuitin. Saisikohan tuosta vielä rahat takaisin jos veisi takaisin Tevariin?
 
Timo JM
11.03.2007 15:07:32 (muokattu 11.03.2007 22:10:08)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite asiassa en ota kantaa mihinkään, en minä ole väittänyt kenenkään hommanneen mitään laittomasti. Keksit sen ihan ite äskettäin...
 
Höpö höpö, jos se ei ollut selvää vihjailua niin sitten ei mikään. Vaikka tuskin täällä kovinkaan moni hankkii kaikkia softiaan rehellisesti.
 
...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «