kitaraontahtoni 10.03.2007 13:20:36 | |
---|
Eli voisiko joku kertoa, onko esim rintamerkkien asennuksestä nahkatakin etupuolelle suurtakin haittaa? Ja että voiko kangasmerkkejä asentaa ollenkaan, ilman suurempaa tuhoa? Love me fender kalamies#49 >-)))> |
Kyllähän ne pinssit sun muut sitä nahkaa repii ja varsinkin jos putoilevat tai vaihdat paikkaa usein niin reiät sen kun suurenee ja nahka rapistuu. Kangasmerkithän voi ommella jollain laadukkaalla koneella tai verellä ja hiellä käsin mutta jälkensä jättävät kyllä. Itselläni ei ole varsinaista kokemusta mutta joskus korjailin nahkatakin kaulusta väliaikaisesti hakaneulalla ja rumat jäljet kyllä lopulta jäi. En allekirjoita. |
hanuristi 10.03.2007 17:44:45 | |
---|
Reiäthän siitä tulee. Ite otin justiinsa pois rintanapit niin jäi vielä semmonen ympyrän muotonen kuluma. Kangasmerkit jos ompelee, jää reijät, mutta jos liimaa ja haluvaa pois, kannattaa varautua värin lähtöön irti repiessä. |
kitaraontahtoni 11.03.2007 22:43:48 | |
---|
Reiäthän siitä tulee. Ite otin justiinsa pois rintanapit niin jäi vielä semmonen ympyrän muotonen kuluma. Kangasmerkit jos ompelee, jää reijät, mutta jos liimaa ja haluvaa pois, kannattaa varautua värin lähtöön irti repiessä. Mites tää liimaus? Pitääkö olla jotain erityisliimaa? Värin lähtö ja kuluminenhn on vaan rock. Love me fender kalamies#49 >-)))> |
hanuristi 12.03.2007 06:53:40 | |
---|
Mites tää liimaus? Pitääkö olla jotain erityisliimaa? Värin lähtö ja kuluminenhn on vaan rock. Nahkaliimalla voi kokeilla.Semmosta maitomaista stuffia ennenkun kuivuu. Ei pysy kyllä mun mielestä kovin hyvin.Olen laiska joten pikaliimaa noihin repsottaviin kohtiin.Ei sekään paras mahdollinen. Lähinnä siis että oon ommellut noi ja sitten ommel jostain kohti rymytessä katkeaa.Sit repsottelee, mutta kun ei jaksa uusiks ommella. |
Jeepster 24.12.2007 21:51:08 (muokattu 24.12.2007 21:52:18) | |
---|
Ei nyt löytynyt parempaa topikkia: Missä Helsingissä olisi suuret valikoimat rintamerkkejä? Itse tiedän vain sen jonkun pikkukaupan Kampissa joka myy kaikenlaista afrikkalaista + muuta sälää, eikä sielläkään paljoa ole. En tilaa netistä. Kukunorissa Tennispalatsissa myös myyvät, mutta ei ollut minkäänlaista Jim Morrison pinssiä, joka siis järkytti minua syvästi. |
Nidhöggr 24.12.2007 22:05:25 (muokattu 24.12.2007 22:06:28) | |
---|
"Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
Jeepster 24.12.2007 22:16:00 (muokattu 24.12.2007 22:22:34) | |
---|
Hellsinki Rock Shop, Albertinkatu 38. http://www.hellsinkishop.com/index.phpMuuten Erittäin jees, paitsi et toi on sillon kiinni kun käyn hesassa.. Pitää muistaa ens kerralla. (vituttaa, upeita AC/DC paitoja) |