Demostudio 25.12.2003 16:22:57 | |
---|
|
KarWaeYe 25.12.2003 16:24:11 | |
---|
Bändin nimi: TaskuVenus Kappaleen nimi: Arvon Kassaneidit URL: http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=46347 (Mp3) TaskuVenus - Arvon Kassaneidit (Matokapina-EP, 10/03) Kuunnelkaa ja kommentoikaa! Niin ja muistakaa painaa hiiren oikeaa ja tallenna nimellä! .. Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |
Tapani L 25.12.2003 17:26:36 (muokattu 25.12.2003 17:27:27) | |
---|
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin aivan saatanan kova! Yksi parhaista mitä täällä on ikinä ollut! Jostain mun täytyis ne rahat nyt saada... kiitos, että laitoitte biisit kokonaan nettiin (se ei tule estämään minun osto-aikeitani ainakaan :) EDIT: Ja rumpalille erityismaininta, aivan tajutonta tykitystä. Kaikki muutkin kyllä osaavat asiansa vähintäänkin hyvin :) |
KarWaeYe 26.12.2003 14:04:58 | |
---|
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin aivan saatanan kova! Yksi parhaista mitä täällä on ikinä ollut! Jostain mun täytyis ne rahat nyt saada... kiitos, että laitoitte biisit kokonaan nettiin (se ei tule estämään minun osto-aikeitani ainakaan :) EDIT: Ja rumpalille erityismaininta, aivan tajutonta tykitystä. Kaikki muutkin kyllä osaavat asiansa vähintäänkin hyvin :) KiitosKiitos! Joo mä ajattelin että ei niillä demojen myymisillä vielä rahoihin pääse käsiks joten laitoin biisit nettiin kokonaan.. =) Totta! Oon kyllä todella ylpeä meidän rumpalista, harvoin löytää yhtä lahjakasta tyyppiä! Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |
Tapani L 26.12.2003 15:05:13 | |
---|
Sanonpa tähän vielä, että kaikki muutkin tämän demon biisit on todella hyviä. Sovun sovitus noista muista ehkä paras :) |
Sanonpa tähän vielä, että kaikki muutkin tämän demon biisit on todella hyviä. Sovun sovitus noista muista ehkä paras :) No se on hyvä että muutkin biisit kuulostaa hyvältä! Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |
KarWaeYe 20.01.2004 11:19:45 | |
---|
Lisää kommentteja! Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |
piiroinenj 21.01.2004 09:57:25 | |
---|
hyvvää pyssytystä! Mie ootin bändin nimen perusteella jotain muuta. |
KarWaeYe 21.01.2004 15:20:55 | |
---|
hyvvää pyssytystä! Mie ootin bändin nimen perusteella jotain muuta. kiitos. Joo, ollaan me harkittu tuota nimen vaihtoakin.. Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |