Aihe: WAHia tekisi mieli..
1 2 3
Nacher
09.03.2007 23:17:06
...mutta millaista? Monenlaista pedaalia näkyy kaupasta löytyvän, mutta ei niiden eroista ihmeemmin hajua. Toki halpa kelpaisi, mutta jos halvat ovat roskaa, niin sitten ostetaan kalliimpaa. Tarkoitus olisi siis saada wah, jota polkea rokki/metallisooloissa. Plussaa, jos ei syö signaalia ja säätövaraa löytyy.
Räkkipeli
09.03.2007 23:23:56
Crybaby From Hell! Siinä voimaa vitusti!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
mjri
10.03.2007 00:00:55
Helmikuussa tuli tuommoinen Crybaby 535Q ostettua. Hyvin on pelittänyt ja oikein tyytyväinen olen ostokseeni ollut. Monipuolinen vehje.
Progressiveland
10.03.2007 00:08:58

jos kolvi pysyy kourassa niin perus crybaby ja sitä sitten maun mukaan modaamaan.
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php
Skebaristi
10.03.2007 00:23:29

Cry baby from hell löytyy omasta ketjusta, ja voin kyllä suositella. Ominaisuuksiltaan taitaa olla lähes identtinen 535Q:n kanssa. Itse päädyin dimebag-wahiin oikeastaan vain khuulin ulkonäön vuoksi, koska hintaero oli jotain 10€. :)
"Sillä ei ole mitään merkitystä. On fiksusti tai ei. Bannia tulee aina." -Johtaja
Lord of the strings
10.03.2007 02:41:01
Voin suositella myös 535q-itkupilliä. Mielestäni omiaan juuri rock- ja metallimusassa. Puhtaille sitten parempi on joku Budda.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Dr. Muff
10.03.2007 09:22:45
Jos parasta haluat niin Teese. Kuvaukseesi sopii se halvin eli Wizard Wah, hintaa suomessa 220€, ulkomailla vähemmän.

Toki Dunlop sopii rokkipoljentoon vaikkei soundillisesti ylläkkään teesen tasolle. Jos Dunlopeista pitäisi valita niin Classic tai 535Q:n edeltäjä 535. Toi pelkkä 535 on mainio Alice In Chains/Tool wahi.
Pauli
10.03.2007 11:56:02

Jos parasta haluat niin Teese. Kuvaukseesi sopii se halvin eli Wizard Wah, hintaa suomessa 220€, ulkomailla vähemmän.

Osaatko sanoa jonkin paikan, mistä tilaamalla jäätäisiin alle customshopin hintojen, kiinnostaisi...
musaniko
10.03.2007 12:29:51
Kannattaa varmaan myös miettiä tuota Ibanezin Weeping Demonia.. Itse en ole vielä päässsyt kokeilemaan mutta ainakin monipuoliset säädöt olen kuullut siinä olevan.. Joku kenellä on toi vois vähän kirjoittaa siitä.. =)
Wahi
10.03.2007 13:22:19
Kannattaa varmaan myös miettiä tuota Ibanezin Weeping Demonia.. Itse en ole vielä päässsyt kokeilemaan mutta ainakin monipuoliset säädöt olen kuullut siinä olevan.. Joku kenellä on toi vois vähän kirjoittaa siitä.. =)

Itse tykkään pitää wah wahin mahdollisimman yksinkertaisena. Varmasti tuo, kuin myös 535Q, on monipuolinen, mutta itse en ainakaan tarvitse säätömahdollisuuksia waakkuun.
"no ku osaa tiluttaa ni osaa muutki asiat" TheLemon
kojones
10.03.2007 13:34:45
mutta itse en ainakaan tarvitse säätömahdollisuuksia waakkuun.

En mäkään enää sen jälkeen kun SE soundi on löytynyt. En noihin säätöihin olekaan moneen kuukauteen koskenut, siinä mielessä perus-Crybaby modattuna vois toimia myöskin.
Arcane
10.03.2007 13:53:17

Mistä noita Teesen waheja saa Suomessa? Nettisivun mukaan ei ole jälleenmyyjää Suomessa...
Ich bin eine Krankenhaus. Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37
Kiinankeisari
10.03.2007 13:57:38
En mäkään enää sen jälkeen kun SE soundi on löytynyt. En noihin säätöihin olekaan moneen kuukauteen koskenut, siinä mielessä perus-Crybaby modattuna vois toimia myöskin.

näin mulla kans, puoli vuotta pyörittelin nappuloita eri suuntiin ja nyt on varmaan kohta vuoden ollut samat säädöt joihin olen tykästynyt. hyväsaundinen peli kyllä moneenkin menoon tuo 535q kyllä on.
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
meitu
10.03.2007 14:44:39 (muokattu 10.03.2007 14:46:31)

Itseänikin tuo 535q kaasuttaisi, mulla on tällä hetkellä perus GCB95 crybaby, ja vaihtelu virkistäisi. Ei sillä, loistosoundi tuossa nykyisessäkin on, mutta säätövaraa ei ole.

edit. nimenomaan monipuolisuutta kaipaisin. Tällainenkin voisi olla aika kiva vehjes: http://www.thomann.de/fi/boss_pw10.htm
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
kojones
10.03.2007 14:54:03
edit. nimenomaan monipuolisuutta kaipaisin. Tällainenkin voisi olla aika kiva vehjes: http://www.thomann.de/fi/boss_pw10.htm

Jotkut tuota väittivät "kylmän" kuuloiseksi, vähän samanlainen fiilis jäi pikaisen testin perusteella. Oishan siinä kyllä kaikkea kivaa.
gator
10.03.2007 16:29:02
Noita wizard waheja näytti saavan jenkeistä halvimmillaan 175 dollarilla. Ympäri eurooppaa vaikuttaisivat olevan samaa hintaluokkaa ku customsoundsissakin.
Pistäkääpä linkkiä mistä tommonen kannattais tilata.
Näköjään näinkin pikaisella etsimisellä löytyy jo melkosia hintaeroja.
Dr. Muff
10.03.2007 17:37:57 (muokattu 10.03.2007 17:39:08)
Noita wizard waheja näytti saavan jenkeistä halvimmillaan 175 dollarilla. Ympäri eurooppaa vaikuttaisivat olevan samaa hintaluokkaa ku customsoundsissakin.
Pistäkääpä linkkiä mistä tommonen kannattais tilata.
Näköjään näinkin pikaisella etsimisellä löytyy jo melkosia hintaeroja.

Teesen sivuilla on lista diilereistä. Sieltä vaan ettimään ja sähköpostitse tiedusteluja. Yksi paikka on Steve's Music Center. Sieltä olivat valmiita lähettämään, joskin sillä huomiolla että on minun häpeä jos laite jää tulematta RoHS direktiivien takia. Ei ole kyllä mikään jäänyt tulematta, luulen ettei noita yksittäisiä syynätä. Jotkut diilerit sanoivat ettei heillä ole lupaa toimittaa Eurooppaan, eivätkä toimita ennen ovat yhteensopivia. En tiedä joko teese tekee noita RoHs sopivia pelejä, en ole seurannut vähään aikaan.

Soundin lisäksi Teesen asiakaspalvelu on ilmiömäistä. Mulla oli vähän tone ongelmia, jotka eivät liittyneet Teesen waheihin per se, mutta käytiin siinä läpi kaikennäköistä. Vastaukset napsahtelivat 15-30min sisällä takaisin. Yhdessä vaiheessa jouduin odottamaan vastausta kolme vuorokautta. Kertoi loukanneensa selkänsä ja pystyvänsä vasta kävelemään, muisti tottakai pahoitella kovasti. Olen ollut hänen kanssaan useamman kerran yhteydessä ja aina hänen avuliaisuutensa yllättää. Kaikkeen nähden noi wahit ovat aika edullisia. Kolmas Teese menossa...

Teese=Tone for days :)
Kimmo72
10.03.2007 17:44:15
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
pulliha
20.03.2007 19:37:56
Mää lähtisin kattomaa Morleytä ,mutta kannattaa kaupassa testata :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)