Aihe: Thomann
1 2 3 4 523 24 25 26 2797 98 99 100 101
spede from hell
05.03.2007 12:18:50

Tämä T-kauppa dilemma, ollakko vai eikö olla, taitaa olla ikuisuuskysymys... Aina se tänne hiipii ja keskustelu on kiivasta...
Minun mielestä T-kauppa hoitaa hommat hyvin, vaikkakin liian usein tulee "kuljetuksessa" kolhuja jne.
newoldschool bognroll!!!
JK
07.03.2007 12:00:43
Muun tavaran mukana tuli 6 kpl 500w halogeenipolttimoita. Viidestä oli lanka poikki. Laitoin meiliä ja kerroin asiasta, isosta summasta ei ollut kysymys mutta hiukan harmitti kuitenkin.
Kahden tunnin päästä tuli meili, että uudet lähetetään tilalle.

Seuraavalla viikolla UPSn lähetti toi paketissa kotiin, veloituksetta tietenkin.

Hyvää palvelua minun mielestäni.

Olen myös saanut johonkin kaytettynä (palautustuote) ostamaani valolaitteeseen manuaalin meilitse, kun se puuttui alkuperäisestä paketista.
"Stop, Shake, Honey, Go!"
Danko
13.03.2007 11:04:55

Peruskauraa. Tammikuun lopulla tilasin satsin, ja harmaalla palkilla olleet tuotteet on löytynyt varastosta nyt jo kauan, mutta t.bonen ribbonien arvioitu saapumisaika on siirtynyt jo neljä kertaa eteenpäin.

Huomenna pitäis noi ribbonitkin saapua tompalle. Ja viivästys on kuulemma johtunut ihan siitä, että valmistajalla on ollut vaikeuksia toimittaa euroopan markkinoille tuoreen RoHS-direktiivin mukaisia tuotteita (juotokset tehty lyijyttömällä tinalla).
Dunkkis on kuin potku nivusiin. Siihen voi luottaa. -noir
tuluppa
13.03.2007 15:52:57 (muokattu 13.03.2007 15:53:33)

Ei oo ollu mitään onkelmia omien tilauksien kanssa ainakaan. Törkeen hyvin noi pyörittää tuota touhua jos ottaa huomioon, että asiakkaita puljulla on ihan käsittämätön läjä ja paketteja lähtee mualimalle iha vidusti. Tuo toiminta voisi olla monella lailla niiin huonompaaki.
Roope77
13.03.2007 17:16:33
Tilasin perjantaina Pearlin mmx (master custom9 vrivelin thomailta hintaan 245€. Suomessa ja suurinpirtein kaikissa muisakin paikoissa toi maksaa yli 400€. Tilasin myös telineen sun muuta.Taisi kyllä olla joku poisto tuote ja jotain.Kaikki tuotteet ovat/olivat varastossa. Tänään ovat vasta pistäneet menemään eli ei tässä muuta saa kun odotella.
Nieby
13.03.2007 17:33:08
Ite suoritin tilauksen 2.2. kuluvaa vuotta. Kaikki kamat julistettiin tulevaksi viimeistään viimeinen helmikuuta. Thomannin mukaan vahvistimeni saapuvat varastoon huomenna. Kaverin kitara, samasta tilauksesta saapuu varastoon vasta 30.3. eli himpun verran yli helmikuun lopun tuo kyllä mielestäni menee.. Mitä nyt puoltoista kuukautta, onko pilkkua nussi(hiero)man? Perkele vaan kun näyttää siltä että keikkaa on pakko siirtää... Olisi ollut kyllä jo mukava päästä koko bändin voimin ensimmäiselle keikalle... Noh, viikko sinne tai tänne, mutta silti: lupaus on lupaus. Helmikuu meni jo nääs.
ötzi
13.03.2007 21:42:11
Tänään ups haki kaapin saksanmatkalle. Nyt sitten vaan odotellaan kuis käy ja milloin saa takasin..

UPSko ne kamat tuo sieltä? toissapäivänä lähti bassocombo tulemaan, luulin että se tulee DHLällä. Vaiko? kauanko muuten kestää noin että toimmoset paketit tulee?
Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä
Seba
14.03.2007 22:35:49

Eiköhän niillä ole diilejä useamman firman kanssa. Mulla haki upsi. Viimeksi taisi kyllä tulla dhl:llä ja kerran on mennyt pienemmät kamat suoraan postiinkin.
Seba
14.03.2007 22:59:11

Jahas, näköjään paketti on saapunut saksaan ja toimitettu kohteeseen. nyt sitten katotaan kuin kauan kestää tulla takas.
Jamz
15.03.2007 14:34:25
Tilasin Fenderin Jazzarin tuolta ja toimitus oli todella nopea. 5 arkipäivää. Valitettavasti soitinta oli kolhittu pahasti ja bodyssa oli iso kolhu, josta oli maali lohjennut pois ja puu näkyi komeasti. Kannattaa tarkistaa tuotteet, ennenkuin lunastaa. Ei mene omaan piikkiin, jos on jotain vikaa.
aleksi
15.03.2007 15:28:18
Kerran olen tuolta vinyylisoittimen tilannut. Tuli luvatussa ajassa jne. Ei siis moittimista, mutta silti mielummin käytän paikallisten musaliikkeiden palveluita, etenkin kun usein tavaraa saa täältä samoihin hintoihin tai jopa halvemmalla.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
Seba
15.03.2007 23:20:19

Jahas, näköjään paketti on saapunut saksaan ja toimitettu kohteeseen. nyt sitten katotaan kuin kauan kestää tulla takas.

Jaa ei kauaa? Tänään päivällä tuli jo viesti että se on lähetetty paluumatkalle?

Jos kaikki on ok, on palvelu aika asiallisen nopeaa.
Jmvk
16.03.2007 21:23:19
Kaksi vahvistinta olen tilannut (joskus tilasin Zoom Firen) ja nykyisen Peaveyn tilasin ja ei ollut ongelmia.

Paitsi Zoomissa (oma vika) meni vähän aikaa kun tilasin niin meni vähän päälle kuukausi ennenkuin se tuli. Huomasin tilauksen jälkeen kyllä että niitä ei ollu tällä hetkellä hyllyssä/varastossa.

Jatkossa tulee tod. näköisesti jotain vielä tilattua thomannilta, toivotaan ettei tule ongelmia vastaan.
Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
Seba
16.03.2007 23:52:37

En ainakaan takuun hoitamisesta voi moittia. Paketin saavuttua saksaan, oli jo seuraavana päivänä paluumatkalla. Ja vielä jos oikein viestin ymmärsin, kaappi oli vaihdettu uuteen. Ihan asiallista kun ajattelee että melkein vuoden vanhan kaapin korvaus tai korjaus menee näin nopeasti ja kivuttomasti.

Ups haki paketin, vei sen nahkahousuille ja tuo sen minne haluan takaisin, eikä lysti maksanut kuin pakkaamisen vaivan.

Suomesta saatu korjausarvio ylitti kaapin ovh hinnan...
Halvalla ei saa hyvää, mutta voihan sitä 3 vuotta lähetellä sitten edestakaisin jos vielä paukkuu :)
Seba
18.03.2007 12:26:35

Näköjään vastailevat maileihin viikonloppuisinkin? Ihme lafka :)

Joka tapauksessa tietoon tuli varmistus että kaappi on vaihdettu uuteen ja ensi viikon puolella pitäisi tällä kertaa DHL:n tuoda se kotiovelle.

Palvelusta tällä hetkellä arvosana 10+
Nieby
18.03.2007 14:49:55
No mitäs tästä luulette kokeneemmat tilaajat?

Tilaamani kaappi (jonka olen siis jo maksanut) on nyt poistettu tuotevalikoimasta. Mutta koska kaappi poistettiin tilauksen jälkeen niin eikös niiden pitäisi minulle vielä tuollainen toimittaa? Olen mailannut niille kysymyksiä kyseisestä aiheesta, mutta eivät ole suoraan vastanneet saanko kaapin vai en.

Kyseisen kaapin hinta on 525€. Samalta valmistajalta seuraava malli maksaa 666€ ja halvempi eli halpiskaappi 333€. Eikös noiden nyt kaiken loogisen järjen mukaan pitäisi sitten lähettää minulle tuo kalliimpi versio ilman lisäkustannuksia noin niinkuin korvaukseksi? Rahojen palautus ei olisi hyvä ratkaisu koska jäisin taas täysin ilman kaappia. Miten luulette, että tapahtuu?
sunder
18.03.2007 19:41:27
No mitäs tästä luulette kokeneemmat tilaajat?

Tilaamani kaappi (jonka olen siis jo maksanut) on nyt poistettu tuotevalikoimasta. Mutta koska kaappi poistettiin tilauksen jälkeen niin eikös niiden pitäisi minulle vielä tuollainen toimittaa? Olen mailannut niille kysymyksiä kyseisestä aiheesta, mutta eivät ole suoraan vastanneet saanko kaapin vai en.

Kyseisen kaapin hinta on 525€. Samalta valmistajalta seuraava malli maksaa 666€ ja halvempi eli halpiskaappi 333€. Eikös noiden nyt kaiken loogisen järjen mukaan pitäisi sitten lähettää minulle tuo kalliimpi versio ilman lisäkustannuksia noin niinkuin korvaukseksi? Rahojen palautus ei olisi hyvä ratkaisu koska jäisin taas täysin ilman kaappia. Miten luulette, että tapahtuu?

No tilaamasi kaappia voi olla hankala toimittaa, jos sitä kertakaikkiaan ei enää ole hyllyssä. Varmaan ehdottavat vaihtoa toiseen tuotteeseen pienellä hyvityksellä.
Seba
18.03.2007 23:55:43

Eihän niiden periaatteessa tarvitse kuin palauttaa rahat.
Pelimies kyllä pistäisi pikkasen paremman kaapin samaan hintaan ja jättäisi jälkeensä hyvällä mielellä olevan asiakkaan joka kertoo siitä netissä sadoille tai tuhansille lukijoille :)
varakeef
19.03.2007 11:43:01
Pelimies kyllä pistäisi ...

Nimenomaan. Miettikää mitä haluaisitte hyvitykseksi ja pyytäkää sitä. Mutta ei niiden kyllä tarvitse kuin joko palauttaa rahat tai tarjota vastaavaa tuotetta tilalle (niin, tarjota, ostajaa ei voi velvoittaa vastaan ottamaan mitään muuta tuotetta).
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)