Aihe: Hyvännäköisiä hevareita? :)
1 2 3 4 511 12 13 14 1518 19 20 21 22
JPQ
05.02.2007 03:23:07

tästäkin tulee jokaikinen kerta jotain sanomista... hevari on muuten aika helvetin tyhmä sana

Eipäs ole hassu lähinnä tosin niinkuin epäkelpokin on. Mutta en rupea väittelemään mutta toin näkemys eroni esille. Mutta hevari on heviä kuuntelevä ihminen minusta enemmin miespuolinen ja pitkä tukka pitää ainakin olla sanoisin se on ulkoasussa tärkeintä muu tulee sen mukaan miten hevi ollaan.
Henko
05.02.2007 09:56:30

hevari on muuten aika helvetin tyhmä sana

Mun mielestä se ainakin kuuluu maailman parhaimpiin sanoihin.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
ankkiz
04.03.2007 20:43:22 (muokattu 04.03.2007 21:03:16)

En tiedä onko joku jo käynyt pelleilemässä, mutta pakko sanoo:
Groke´s Clanin Jussi on IHQ!!!!!!! T: Kiimaneitsytenkeli95
Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi.
Stalkah
06.03.2007 19:02:11

tästäkin tulee jokaikinen kerta jotain sanomista... hevari on muuten aika helvetin tyhmä sana

mietin samaa juuri itsekin, kyseinen sana kuulostaa oikeastaan aivan pirun tyhmältä.
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
purple_turtle
08.03.2007 21:14:32
turusen tarja. mut miespuolisista komeista hevareista on mahoton puhua. ne on kaikki valmiiks kuolleen näkösiä
hard being me
Milkop
08.03.2007 21:18:09

mietin samaa juuri itsekin, kyseinen sana kuulostaa oikeastaan aivan pirun tyhmältä.

Mutta eikös se sitten sovi mainiosti, hevin harrastajathan ovat tunnetusti varsinaisia vatipäitä :D
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49
Räkkipeli
09.03.2007 10:22:41
Monet nais solistit on kyllä kauniita, mutta miehet...=) ne ovat hevareita.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
bedlam
09.03.2007 13:04:23

Paitsi että kyseessä ei ole mikään photoshop muokkaus vaan kuva on Bloodbathin promo kuvasta.

Vanha kirjoitus on, mutta on ihan pakko kysyä että ethän sie ihan tosissasi ole?
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
gorgonoidi
09.03.2007 14:25:49

Vanha kirjoitus on, mutta on ihan pakko kysyä että ethän sie ihan tosissasi ole?

Meni siinä viestissä vähän sanat ristiin. Ei muuta.
bedlam
09.03.2007 14:43:14

Meni siinä viestissä vähän sanat ristiin. Ei muuta.

No sitähän minäkin, Photoshopillahan nuo on kaikki käsitelty nykyään, ei sen tyypin naama oikeasti mahda ihan yhtä zombimainen olla;)
gorgonoidi
09.03.2007 15:31:23

No sitähän minäkin, Photoshopillahan nuo on kaikki käsitelty nykyään, ei sen tyypin naama oikeasti mahda ihan yhtä zombimainen olla;)

Ei, mutta oikeastaan itse olin saanut jostain sellaisen kuvan että heidän naamansa oli sotkettu kuvaus paikalla. Tästä olin kai kuullut jossain haastattelussa ja alun perinhan postasin kuvan aivan läpällä. Eli jos olisin postannut Immortalin Abbathin promon niin reaktio olisi ollut enemmän sellainen mitä odotin :)
Nyt porukka tuli sepustamaan että kuinka väärässä olen... heh, sarkasmia ei aina ymmärretä.
M!Xu
09.03.2007 15:39:36

On hyvännäköisiä hevareit!

Kyllä kyllä. Aleksi Laiho nyt esim. En perustele. Olen mies. Olen hetero..

Ja kyllä se James Hetfied on nykyään sen näkönen, josta mun mutsi vois sanoo, et "on toi James aika ihana!". Ei must kyl mikään järin säväyttävä.

Lemmy Kilminster. Niin se vaan on.
pöö
bedlam
09.03.2007 15:58:16

Ei, mutta oikeastaan itse olin saanut jostain sellaisen kuvan että heidän naamansa oli sotkettu kuvaus paikalla.

Okei, no sitten. Äkkiä vilaistuna tuo näytti vain hiiren tekosilta enemmän kuin kasvomaaleilta.

Jos itse aiheestakin vaikka jotain sanoisi, niin Robb Flynniä ovat jo mainittujen lisäksi jotkut naikkoset ihastelleet.
Räkkipeli
09.03.2007 23:03:51
Lemmy Kilminster. Niin se vaan on.

Hoho, Lemmy on kyl komee ilmestys! =D

Tosiaan Hetfield...äitini on itseasiassa kehunut häntä seksikkääksi........hmmhmhmhmh.... X/
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Metallica mies
10.03.2007 09:36:17
Hoho, Lemmy on kyl komee ilmestys! =D

Tosiaan Hetfield...äitini on itseasiassa kehunut häntä seksikkääksi........hmmhmhmhmh.... X/

jaa a, voiphan se olla, ei voi tietää mitä naiset ajattelevat mistäkin.....
kusta kiukaalle!
saastara
10.03.2007 12:13:47
Meshuggahin Frederik Thordendal.. Siinä vasta uros.
Lisää middleä.
Warras
10.03.2007 17:10:57
"Hevarin" kuuluukin olla ruma.

aivan totta.... :D
hullu_ukko
11.03.2007 19:38:26 (muokattu 11.03.2007 19:41:17)
Olen ilmeisesti unohtanut mainita itseni. Mikä synti ja häpeä. :)
Syynä tosin saattaa olla se, että en ole hevari.

E: Tässä vielä vähän mainitsemaani mieskauneutta paskalla kuvanlaadulla: http://img103.imageshack.us/my.php?image=jotainrumiakuvia023sa3.jpg
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Jos haluu heviä niin sitä ei tod millään romu stratoilla saa paitsi jos asentaa EMG:t ja kyllähän ne Richit on hevi kitaroita kun ne on niin pirullisen näkösiä ainakin ne sarvet siellä päässä.''- m4ss3 m/
zapateados
21.03.2007 22:59:41
Huhujen mukaan erään Torniolaisen rockibändin "kosketinsoittaja"/kitaristi Tukka-Marko vilitsee naisia pitkin pohjoista!!
Sound of blues and Havanna Club...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)