Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 5101 102 103 104 105122 123 124 125 126
Firon
08.03.2007 22:55:07
Suomessa on siis vielä ihmisiä joiden mielestä My Heart Will Go Onin laulaminen ei itsessään ole jo pudottamisen arvoista vaikka vetäisi sen kuinka hyvin. Eikä omasta mielestäni edes "selättänyt sitä" biisiä. Tosin en pystynyt kuuntelemaan kokonaan sitä kuvotusta.
I would never want to be a member of a group whose symbol was a guy nailed to two pieces of wood.- George Carlin
Ronsto
08.03.2007 22:55:21

Kuka muuten tippui?! Missasin ohjelman.
"Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta." Mystisesti hintahtavat romantikot #2
MV
08.03.2007 22:56:28

mia....................
carlos
08.03.2007 22:56:33

Miahan sieltä lähti, vaikka Ellen hieman sekoilikin putoajaa kertoessa.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
-Cale
08.03.2007 22:56:39
Oli ihan oikein että Miia ja Kristiina olivat pudotusuhan alla, mutta että Kristian??? Ei hemmetti, jos tuo ei purrut kansaan niin mikä sitten? Jos Ari olisi ollut Kristianin asemassa en olisi yhtään ihmetellyt.
Hot RedX
08.03.2007 22:56:56
No jos niitä on 6 ja joku täytyy pudottaa... Kaikki niistä putoaa jossain vaiheessa, paitsi yksi.
MV
08.03.2007 22:57:34
Oli ihan oikein että Miia ja Kristiina olivat pudotusuhan alla, mutta että Kristian??? Ei hemmetti, jos tuo ei purrut kansaan niin mikä sitten? Jos Ari olisi ollut Kristianin asemassa en olisi yhtään ihmetellyt.

Mun mielestä toi Kristianin veto oli tommosta munatonta kähisemistä tänään.
ten
08.03.2007 22:58:07
No jos niitä on 6 ja joku täytyy pudottaa... Kaikki niistä putoaa jossain vaiheessa, paitsi yksi.

Oot nero! :) Saat plussan!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Ronsto
08.03.2007 22:58:32

mia....................

Ahaa, nyt kysynkin minkä helvetin takia...eisss sapettaa

Kristiinan olisi pitänyt tippua, oikeasti.
"Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta." Mystisesti hintahtavat romantikot #2
Ronsto
08.03.2007 22:59:08

Siis oikeasti, se biisi meni penkin alle ja se englannin lausuminen..huhhuh...
Lithium
08.03.2007 23:00:18
Joo eituu mitään. Panu matkasi tällä kertaa nyyhkytarinan avulla vielä seukkeihin finaaleihin. Säälittävää..
Haaveilin hölmöjä
hjukke
08.03.2007 23:00:19

Kyllä mun mielestä oikeus voitti, Mia veti huonoiten. Kristiina kyllä heti toiseksi huonoiten, siinä mielessä olisi ollut sama kumpi tippuu, mutta tuo Mia-hypetys hämmästyttää.
Kaikki rannekellotornin mukana
-Cale
08.03.2007 23:02:26 (muokattu 08.03.2007 23:03:16)

No Ari jos joku oli munaton mun mielestä. Heti kun piti laulaa vähän matalemmalta niin vire oli päin mäntyä. Kristian sen sijaan pysyi suurinpiirtein vireessä ainakin mun korvaan, ja muutenkin meno oli mukavaa seurattavaa, toisin kuin Arin tylsä lavaesiintyminen.

Edit: Joo eituu mitään. Panu matkasi tällä kertaa nyyhkytarinan avulla vielä seukkeihin finaaleihin. Säälittävää..

Panun veto oli tänään varsin onnistunut, ei kaiken tarvi olla heviä.
Hirvi
08.03.2007 23:03:09 (muokattu 08.03.2007 23:08:30)

Mun mielestä Mian esitys ei ollut tarpeeksi hyvä eikä myöskään tarpeeksi huono. Siksi se ei jäänyt päällimmäisenä kansan mieleen, eikä moni älynnyt äänestää häntä.
Svengaan kuin hirvi!
Mimi
08.03.2007 23:09:24
Kyllä Mia olisi mielestäni sen jatkopaikan ansainnut. Tasaisen varma ja naisista eniten mun korvaani miellyttävä esiintyjä, mutta ehkäpä sitten liian tasapaksu saadakseen kansan suosiota.
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Vain sanoja
J.Hollström
08.03.2007 23:09:28
Jos mittarina olis ollut oikein laulaminen niin Ari olis tippunut tällä rundilla. Koko ensimmäinen säkeistö meni epävireessä eikä loppukaan paljon parantunut. Mutta ihan ok että jatkaa skabassa.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 - - - - Jukin juutuubi
k1mm0
08.03.2007 23:11:03
Kristian ei juu laulultansa vetänyt tänään omalla tasollaan, mutta esiintyminen onnistui kyllä. Aika harvalla kuitenkaan varmaan riittää boollsia lähteä yleisön sekaan juoksemaan jossain Idols-finaalissa ja antaa Jone Nikulalle vielä pusu juoksentelun päätteeksi. Toivottavasti pääsee ihan finaali-finaaliin saakka.

Panu handlaa nuo balladit, tähän ei juuri lisättävää. Tosi hienon kuuloista.

Arinkin veto oli juu hieman latteahko, itsekin kaipaisin häneltä lisää Piano Manin kaltaisia vetoja. Heviä se osaa laulaa ja helvetin hyvin, mutta sillä se ei oikein enää voi yllättää.

Annan asu kaikessa ämteeveemäisyydessään aiheutti itkunsekaisia tunteita. Laulaa se kyllä osaa, mutta silti en erottaisi häntä radiossa muista tsikseistä.

Ovat tiputtaneet nyt järjestään kaksi naispuolista suosikkiani pois, Kristiina olisi kyllä saanut mielestäni tässä vaiheessa lähteä. Oli se Mian esitys kieltämättä kuitenkin vähän laimea.
Aha, penis, esine paha!
Jarkko G.
08.03.2007 23:14:20
Juu ei voi mitään vaikka oma suosikki tippui, ainoastaan mielenkiinto ohjelmaan heikkenee nyt, muuten elämäni pysyy raiteillaan.

Kristianin veto oli kyllä pettymys tänään, toisaalta vaikea olisi ollut mitenkään ylittää viime viikkoa.

Arikin oli kyllä heikoilla ja tuntui olevan jotenkin eksynyt biisin kanssa. Pisteet kuitenkin siitä että ei alkanut nyyhkytarinoita kertomaan pikkusiskostaan joka kuoli jonkin aikaa sitten (kuten lehdissa kerrottiin). Piti yksityiselämän poissa tästä.

Kristiina + Titanic + krusifiksi asento = kansa kusee hunajaa *huokaus*
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Hirvi
08.03.2007 23:26:33

Heh, iTunes Storen TOP10:ssä toisella sijalla 'Perfect Strangers' ja kolmantena 'Pianoman'. Luultavasti kohta siellä on ykkösenä 'The Evil That Men Do'
Svengaan kuin hirvi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)