Mättöpiiska 23.12.2003 12:28:44 | |
---|
Mitäs eroa on BTB450 ja BTB405QMTK?? olen molempia tavannut, molemmat kuitenkin aktiivisia(?), ettei semmonen ero, mutta mikä??? Kirjaimet QM tarkoittaa puun laatua, tässä tapauksessa Quilted Maple, joka on peruspuuaine kaikissa BTB405-bassoissa. Kirjaimet TK tarkoittavat väriä, tässä tapauksessa Transparent Black, joka muistuttaa mustan sijasta lähinnä tumman ruskeaa. Toi mikä mulla on, on BTB405QMBBL, eli Bright Blue. Tuolta ne näkee kaikki: http://www.ibanez.co.jp/world/bass/series_index/index_btb.html Tässä lauseessa on kirjoitus virha. |
rumpalin penkiltä voisin sanoa että ibanezin 5-kielinen btb (en tiedä tarkempaa mallia) soundaa edulliseksi bassoksi yllättävän hyvin! luulin tuplasti kalliimmaksi ennenkuin basisti kertoi pelin hinnan. vaan eihän se siitä täyttä hintaa maksanutkaan, luonnollisesti... jos haukkua pitää niin mun näpeissä se ei kyllä toimi kun yritin soittaa, vaan sehän voi olla mun sormien vika. tosin jollakin toisella bassolla olen onnistunut soittamaan niin ettei hirvittänyt. |
SF3YLO 27.12.2003 19:38:23 | |
---|
rumpalin penkiltä voisin sanoa että ibanezin 5-kielinen btb (en tiedä tarkempaa mallia) soundaa edulliseksi bassoksi yllättävän hyvin! luulin tuplasti kalliimmaksi ennenkuin basisti kertoi pelin hinnan. vaan eihän se siitä täyttä hintaa maksanutkaan, luonnollisesti... jos haukkua pitää niin mun näpeissä se ei kyllä toimi kun yritin soittaa, vaan sehän voi olla mun sormien vika. tosin jollakin toisella bassolla olen onnistunut soittamaan niin ettei hirvittänyt. joo täytyy varmaankin mennä maanantaina kokeileen bassoja liikkeisiin, niin kertokaapas vielä lisää noita bassoja mitä kannattaa kokeilla! |
chief 28.12.2003 05:41:24 | |
---|
joo täytyy varmaankin mennä maanantaina kokeileen bassoja liikkeisiin, niin kertokaapas vielä lisää noita bassoja mitä kannattaa kokeilla! Koita kaikkia jotka näppeihisi saat. Kaikki ne on erilaisia. A woman asks a store clerk "Maam, does Barbie come with Ken?" the clerk replies, "Nah, she fakes it with Ken, she comes with G.I. Joe". |