Volante 08.03.2007 21:40:46 | |
---|
No näin minäkin sen käsitin. Mäkin ymmärsin että lapsi olisi jäänyt junan alle... No ehkä se nyt ei kuitenkaan ole oleellista. Veikkaisin itsekin että Kristiina tippuu ellei ihmeitä tapahdu. |
shovi 08.03.2007 21:41:09 | |
---|
Voi olla että kuulin väärin Se joka tulkitsi oikein, voi ilmoittautua. Mä en ainakaan ymmärtäny puolta sanaa sen puheista. "Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla |
DaKiller 08.03.2007 21:41:13 | |
---|
Eihän tuo Kristiinan laulu nyt niin hullummalta kuulostanu. Odotin paljon pahempaa. Ihan ok, sanotaan näin. Anna oli tämän illan paras ehdottomasti. Ari valitettavasti huonoin.. Minun mielestäni. Taidanpa yhtyä tähän kommenttiin. Anna oli reippaasti paras tällä kertaa. |
Tympee Huttunen 08.03.2007 21:41:48 | |
---|
Samalaisia ykstemppuponeja ovat myös sisarukset Ari ja Anna mun mielestä kyllä. Musta Ari on taas ollut parhaimmillaan juuri niissä ei-hevandereissa, kuten Kirkan Yli Synkän Virran ja Billy Joelin Piano Man. |
arancia 08.03.2007 21:42:16 | |
---|
Mia aloitti kierroksen hienosti, ja esitys oli kyllä todella positiivinen yllätys. Arin ja Kristianin vedot jäivät jotenkin vaisuiksi, vaikka Kristianin remuamiset olivatkin ihan piristäviä. Panu veti tänään pisteet kotiin, mikä oli erittäin suuri yllätys. Hieno ja tunteellinen veto. Anna veti perushyvin, mikä riittää jatkoon vielä ainakin pari kertaa. Kristiina jäi tämän päivän heikoimmaksi. Remu oli muuten aika kova tuomari. |
blastoff 08.03.2007 21:42:40 (muokattu 08.03.2007 21:46:28) | |
---|
En tajua, mihin tuon Annan ylistäminen oikein perustuu. Minusta sen laulaminen kuulosti jotenkin todella väkinäiseltä. Fraseeraus oli kaikinpuolin erittäin ankeeta, eikä koko biisi svengannut yhtään. Sen sijaan viime viikon huonoin, eli Panu, oli tällä kertaa paras. |
Ronsto 08.03.2007 21:43:29 | |
---|
Se joka tulkitsi oikein, voi ilmoittautua. Mä en ainakaan ymmärtäny puolta sanaa sen puheista. Hahah, voi olla että Remulle oli maistunut alkomahooli ennen lähetystä. Tosin ainahan se puhuu tolleen... "Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta."
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
samsonov 08.03.2007 21:44:18 | |
---|
Kyl mie laitan ääneni melkeenpä Miialle tahi Kristianille. Ari oli vähän pettymys :( Kristiina tylsä. Tuo biisi on vähä....loppuunkulutettu? Ei napannu. Panu yllätti lievästi positiivisesti All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
-Aleksi- 08.03.2007 21:44:52 | |
---|
Hahah, voi olla että Remulle oli maistunut alkomahooli ennen lähetystä. Tosin ainahan se puhuu tolleen... Tässä ilmoitan alkuun että en tiedä mitään remusta mutta näin jonkun haastattelun missä se sano että se on absolutisti. Korjatkaa (jos)/kun olen väärässä. |
Panun tarinassa junan alle jääneen henkilön tapaturma sattui vieläpä kaikenlisäksi täysin odottamatta. :) Vollottelu tarinalla pohjustettu slovari, aika tylyä teinityttöjen äänien vokottelua. Hyvin lauloi kaikesta huolimatta sano. |
HC-Audio 08.03.2007 21:45:46 | |
---|
Anna laulo parhaiten, vaikkei tollanen purkkamusa niin kolahdakaa. Viimesen kähäröinti nyt oli omassa arvossaan, Ari laulo vähä paskemmin ku ennen(tuntu wanhan toistolta hieman) ja oli muutenki vähä jäässä. Mia ei oikee hetkauttanu puoleen eikä toiseen, mut Panun laulussa oli kyllä tunnetta(johtuu varmaan ku tykkään tosta biisistä kovasti). Christian nyt oli aika susi, ois voinu pistää paljo paremmin. Remu kyl pelasti illan. Big time. Vieläpä moneen kertaan ! Asko:"Laulu oli vähä falskia.." REMU:" Se on hyvä!" Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
carlos 08.03.2007 21:46:00 | |
---|
En oikein tajua, mihin tuon Annan ylistäminen oikein perustuu. Minusta sen laulaminen kuulosti jotenkin todella väkinäiseltä. Fraseeraus oli kaikinpuolin erittäin ankeeta, eikä koko biisi svengannut yhtään. Siihen, että ollaan kato jo niin kypsiä, ettei Annaa tarte moittia :) Mutta olipa huojentavaa kuulla, että jotain muutakin ärsyttää väkinäiseltä kuulostava laulu! Tai paremmin muotoiltuna, jonkun muunkin mielestä Annan laulu kuulosti väkinäiseltä. Mutta mitäs mieltä muusikonrentut ovat bändistä? Niin hiljaa kaikki ovat, jotta taisi tänään toimia? :D Itse ainakin pidin! Lennyn biisissä tosin hämäsi suuresti niiin matala sävellaji. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
superfly 08.03.2007 21:47:39 | |
---|
Oijoi. Nyt soi Tom Waitsin Temptation. Kylmät väreet. Ei mulla muuta. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
slipkorn 08.03.2007 21:48:00 | |
---|
Remu vakiojäseneksi tuomaristoon vaikka Askon tilalle. THV-nero. Panun ja Annan esitykset olivat parhaat. |
oizo 08.03.2007 21:48:18 | |
---|
Mutta mitäs mieltä muusikonrentut ovat bändistä? Niin hiljaa kaikki ovat, jotta taisi tänään toimia? :D Itse ainakin pidin! Lennyn biisissä tosin hämäsi suuresti niiin matala sävellaji. Bändihän toimi tänään parhaiten tähän mennessä. Hyvin on mielestäni kyllä ennenkin toiminut, mutta tänään erityisesti. Torniaisen soitto on kyllä todella näyttävän näköistä ja kaiken lisäksi kuulostaa hyvälle. Annan biisi groovas hyvin ja maidenitkin lähti hienosti. Ei tosta paljon paremmaksi pysty enää pistään. Warre on kyllä aika asiallisen näkönen rokkari tätä nykyä =) sattuuhan näitä |
Dr. Funkenstein 08.03.2007 21:48:25 | |
---|
Tänään oli kyllä aika herkullisia biisejä bändille... harvoin pääsee Maidenia vetämään coverina tv:ssä! Heh. |
kyseinen 08.03.2007 21:51:26 | |
---|
harvoin pääsee Maidenia vetämään coverina tv:ssä! Heh. No vielä harvemmin muuten kuin coverina, jos ei oo Iron Maiden. Heh. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Dr. Funkenstein 08.03.2007 21:53:53 | |
---|
Okei, sanavalinta ei ehkä ollut kohdallaan... |
shovi 08.03.2007 21:54:35 | |
---|
Hahah, voi olla että Remulle oli maistunut alkomahooli ennen lähetystä. Tosin ainahan se puhuu tolleen... Niin, tuskin hänkään humaltuu vain jeesuksesta niinkuin teikäläinen ;) "Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla |
Volante 08.03.2007 21:55:27 | |
---|
Remu vakiojäseneksi tuomaristoon vaikka Askon tilalle. THV-nero. Remun laulukin on välillä melkoista THV:tä. Olikohan se nyt Fortissimo -levyllä, sellainen biisi kuin Teardrops. Ei juma, repesin kappaleiksi kun kuulin tuon biisin ekan kerran. Tai sitten en vaan ymmärrä taidetta... |