Tympee Huttunen 08.03.2007 21:34:06 | |
---|
Mia veti todella hyvin. Kristianin veto oli tänään huonoin. Enpä olisi viime kerran jälkeen uskonut. Onneksi mies kuitenkin pysyy vuorenvarmasti jatkossa. Arin veto oli aika yllätyksetön, mutta helkutin kova kuitenkin. Jatkoon menee myös. Panu veti todella hyvin ja sai varmasti kyyneleet irtoamaan omistuksellaan. En vaan silti haluaisi, että tuollainen one-trick-pony (jota Panu kiistatta on) menisi pitkälle. Anna veti ihan hyvin, mutta vertaa tuota nyt Alicia Keysiin... Kristiina ei ollut ollenkaan niin huono, mitä olisi voinut odottaa. Mia ja Kristiina saa vähiten ääniä. En osaa sanoa, kumpi putoaa. |
Anonymous-jazz 08.03.2007 21:34:25 | |
---|
HOHO... Olisihan noi voineet käyttää livenä auto-tunea niin ei olisi kukaan noista laulanut falskisti. Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
carlos 08.03.2007 21:34:59 | |
---|
"Mistä ne Panu ja Anna nyt sitten lätisi omistuspuheissaan kun niin niistä täällä jauhetaan?" Panu lätisi ystävistään, joilla oli vaikea avioliitto ruvennut jo kulkemaan parin lapsenkin muodossa, mutta sitten oli toinen osapuoli jäänyt junan alle. Anna omisti biisin äidilleen. Ihkua. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Ronsto 08.03.2007 21:35:03 | |
---|
Tuomioni Anna oli tänään paras Kristiina tippuu "Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta."
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Twistyh 08.03.2007 21:35:12 | |
---|
Niitä Remun kommentteja? En kuullut kaikkia. |
Lainaanpa itseäni hukkui viimeeksi tuonne sekaan: Panu kerto siitä,että lauloi kai tota Tears In Heavenia jossain tuttujensa häissä. Toinen puolisoista sitten kuoli tässä lähiaikoina. Joo'o |
Anonymous-jazz 08.03.2007 21:35:44 | |
---|
Paru kerto siitä,että lauloi kai tota Tears In Heavenia jossain tuttujensa häissä. Toinen puolisoista sitten kuoli tässä lähiaikoina. Vieläpä ihan junan alle... Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
Ronsto 08.03.2007 21:35:45 | |
---|
Niitä Remun kommentteja? En kuullut kaikkia. "onks tää clämptonin biisi?" "Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta."
Sperm Donor 08.03.2007 21:36:17 | |
---|
Kaiken kaikkiaan pettymys tämä erä. Krisitina goodbye. |
bedlam 08.03.2007 21:36:31 (muokattu 08.03.2007 21:37:38) | |
---|
Panu kerto siitä,että lauloi kai tota Tears In Heavenia jossain tuttujensa häissä. Toinen puolisoista sitten kuoli tässä lähiaikoina. No ei ihan, niiden lapsi kuoli siis. Ja huomenna arvatenkin kauheet lööpit asiasta. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
kyseinen 08.03.2007 21:37:21 | |
---|
"onks tää clämptonin biisi?" Se sano aika selkeesti että "Plänktön". Ensin kysyi että Claptoninko biisi ja sitten heitti hieman herjaavaan sävyyn ton plänktönin. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Bonesaw 08.03.2007 21:37:32 (muokattu 08.03.2007 21:38:46) | |
---|
No ei ihan, niiden lapsi kuoli siis. Eihää kuollu. Vai kuoliko muka? Joo'o |
superfly 08.03.2007 21:37:48 | |
---|
Panu veti todella hyvin ja sai varmasti kyyneleet irtoamaan omistuksellaan. En vaan silti haluaisi, että tuollainen one-trick-pony (jota Panu kiistatta on) menisi pitkälle. Samalaisia ykstemppuponeja ovat myös sisarukset Ari ja Anna mun mielestä kyllä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
zekeode 08.03.2007 21:37:48 | |
---|
Taitaa Ari säästellä sitä Kirkaa siihen asti, että on Suomalaisten biisien vuoro. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
carlos 08.03.2007 21:37:51 | |
---|
No ei ihan, niiden lapsi kuoli siis. Eihän? Mä ainaki käsitin, että nyt olivat saaneet lapsia, mutta sitten toinen aviopuoliso oli jäänyt junan alle. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Ronsto 08.03.2007 21:38:31 | |
---|
Se sano aika selkeesti että "Plänktön". Ensin kysyi että Claptoninko biisi ja sitten heitti hieman herjaavaan sävyyn ton plänktönin. Aij, munsta se kuulosti ihan "clämptön" Voi olla että kuulin väärin "Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta."
carlos 08.03.2007 21:38:51 | |
---|
Samalaisia ykstemppuponeja ovat myös sisarukset Ari ja Anna mun mielestä kyllä. Anna nyt ainakin, ja toisaalta Kristiina. Mia ja Kristian ovat osoittaneet parhaiten monipuolisuutensa, munsta. Kristian varsinkin. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Bonesaw 08.03.2007 21:39:25 (muokattu 08.03.2007 21:39:33) | |
---|
Eihän? Mä ainaki käsitin, että nyt olivat saaneet lapsia, mutta sitten toinen aviopuoliso oli jäänyt junan alle. No näin minäkin sen käsitin. Joo'o |
Oceancalibra 08.03.2007 21:40:32 | |
---|
Remu farmista liigaan. Pistäkää ens kerraks Remulle 1 nappi vaikka sitte sinistä vaikuttamaan :D "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
bedlam 08.03.2007 21:40:44 | |
---|
Eihän? Mä ainaki käsitin, että nyt olivat saaneet lapsia, mutta sitten toinen aviopuoliso oli jäänyt junan alle. Jaa no sitten. Sanoi vain että heillä oli kaksi laista ja hiljattain toinen heistä kuoli. Ja tää on omistettu heille kummallekin. En mää tiiä! Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |