Tietysti Pauligin 08.03.2007 21:24:46 | |
---|
Mistä ne Panu ja Anna nyt sitten lätisi omistuspuheissaan kun niin niistä täällä jauhetaan? Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
- Oka - 08.03.2007 21:25:01 | |
---|
Kikka ulos. Hyvää jatkoa sulle. Homon mielestä nainti on poikaa. Eikä taidolla, eikä tuurilla, vaan RÖYTÄMÄLÄ! |
Bonham 08.03.2007 21:25:02 | |
---|
Ai niin unohdin ton hirveen ääntämisen. Ulos. Se kyllä on aikas ruvella juu... + melko nasaali ääni Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Anonymous-jazz 08.03.2007 21:25:15 (muokattu 08.03.2007 21:25:32) | |
---|
Ei voi mennä jatkoon. Jos jatkoon mennään, niin Asko on mennyt sotkemaan äänestystulokset. Mä taas oon ollut sitä mieltä koko kisan ajan että kaikki äänestystulokset on peukaloitu tuotantoryhmän toimesta ja juuri sen takia en anna äänen ääntä koko Idolsin aikana. Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
Ronsto 08.03.2007 21:25:30 | |
---|
Kusiko tempo äsken vai...eiss, ei tämä toimi todellakaan "Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta."
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
En tykkää sitten yhtään tästä. Toi soundi on jotenkin todella ärsyttävä mun korvaan, toivottavasti tippuu tänään. Luulen kyllä että tuomareilta tulee kaikilta sinistä, miksi, sitä en tiedä. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
kartmaan 08.03.2007 21:25:38 | |
---|
Itken jos tää pääsee jatkoon vielä tän jälkeen. Liian hentoa liian pliisua. Ja nuotin ohikin livahti justiisa. Missä on TUNNE prkl |
Tympee Huttunen 08.03.2007 21:25:54 | |
---|
Se kyllä on aikas ruvella juu... + melko nasaali ääni Hieno soundi sillä kyllä on. Kyllä mä tätä kuuntelen ennemmin kuin Celine Dionin versiota:D Mut en mä tiedä onko se mikään hirveä kehu. |
Bonham 08.03.2007 21:26:00 | |
---|
Mä taas oon ollut sitä mieltä koko kisan ajan että kaikki äänestystulokset on peukaloitu tuotantoryhmän toimesta ja juuri sen takia en anna äänen ääntä koko Idolsin aikana. Äläs ny, ne vaikutti oikein mukavilta tyypeiltä Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Planetist 08.03.2007 21:26:07 | |
---|
En tykkää sitten yhtään tästä. Toi soundi on jotenkin todella ärsyttävä mun korvaan, toivottavasti tippuu tänään. Luulen kyllä että tuomareilta tulee kaikilta sinistä, miksi, sitä en tiedä. punaista antanevat jopa asko "Who says nothing is impossible? Some people do it every day!"
Alfred E. Neuman |
Ronsto 08.03.2007 21:26:32 | |
---|
Putoaja on tiedossa. Kristiina. "Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta."
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Hirvi 08.03.2007 21:26:34 | |
---|
Heh, tuli tuossa mieleen, että olisi kova juttu, jos Anna vetäisi esim. Gunnareilta tai joltain muulta kunnon rokkiryhmältä jotain nopeeta. Ei se halua mitään nopeeta laulaa ku siinä ei voi näyttää niitä syviä tunteitaan. Svengaan kuin hirvi! |
- Oka - 08.03.2007 21:26:36 | |
---|
Voi auta armias mikä ohilyönti. Ei tällä kuuhun mennä. Homon mielestä nainti on poikaa. Eikä taidolla, eikä tuurilla, vaan RÖYTÄMÄLÄ! |
JohnJ 08.03.2007 21:26:39 | |
---|
Ei menny modulaatio ihan nappiin :D Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Bonham 08.03.2007 21:26:39 | |
---|
Hieno soundi sillä kyllä on. Kyllä mä tätä kuuntelen ennemmin kuin Celine Dionin versiota:D Mut en mä tiedä onko se mikään hirveä kehu. Tässä on sama ku Panulla; ei ole lainkaan uskottavaa esittämistä... laulun joikaamista vaan Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Sperm Donor 08.03.2007 21:26:40 | |
---|
Kristiina Goodbye!!!! |
-Aleksi- 08.03.2007 21:26:47 | |
---|
HAHAHA Äänestystä pystyyn: Muut antaa punasen, asko sinisen |
bedlam 08.03.2007 21:26:51 | |
---|
On toi Kristiina kuitenkin parhaimman näköinen noista naaraista :) Mun silmää miellyttää Mia ja Anna enempi. Mutta eihän tää mikään missikisa ole. Kristiina tippuu. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
this1sux 08.03.2007 21:26:52 | |
---|
On se kumma. Mua ei Anna ärsytä eikä haittaa vaikka samanlaisia laulajia olisi kuinka paljon. Ei kiinnosta onko se pissis tai jotain, mua ei vaan säväytä se sen laulu :) Jotenkin se hänen laulunsa kanna yhtään samalla lailla kuten esim. Panun jolla on varmaan kisan paras/parhaimpia laulutekniikoita. Ihmettelenkin Panun saamaa palautetta mm. tällä foorumilla. Lisättäköön etten siedä siirappigenreä ja -biisejä juuri ollenkaan ja silti noi toimii jostain syystä mulle. Mutta se mitä mä en osaa arvioida yhtään, on tuo idolikerroin, eikä se mua kiinnostakaan, että ottaen huomioon kilpailun nimen niin pitäis kai vaan olla hiljaa.. lalalaa |
kyseinen 08.03.2007 21:26:55 | |
---|
Meni ihan mukavasti sävellajin vaihtoon asti. Sit repes. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |