Aihe: Koskettimien korjaaja Rovaniemeltä
1
jaska62
05.03.2007 20:56:40
Oisko kellään tietoa onko Rovaniemen suunnalla ketään koskettimien (Korg i5S) korjaajaa? Yhden S:llä alkavan tiedän mutta se juo siihen malliin että jospa löytyis joku muu.
Kemissäkin tiedän yhden tosi pätevän mutta sillä taas on niin pitkät jonot että siinä menee monta kuukautta.
Niin ja tuo mun Korkkini ei oo niin arvokas että kannattais lähettää jonnekin etelään ehjättäväksi.
Apuva..
duane
08.03.2007 11:50:05
Oisko kellään tietoa onko Rovaniemen suunnalla ketään koskettimien (Korg i5S) korjaajaa? Yhden S:llä alkavan tiedän mutta se juo siihen malliin että jospa löytyis joku muu.
Kemissäkin tiedän yhden tosi pätevän mutta sillä taas on niin pitkät jonot että siinä menee monta kuukautta.
Niin ja tuo mun Korkkini ei oo niin arvokas että kannattais lähettää jonnekin etelään ehjättäväksi.
Apuva..

Minkäslainen ongelma siinä on? Torniosta ainakin löytyy tuon kemiläisen tyypin bändikaveri, joka fiksailee kaikenlaista.
aivan sama.
jaska62
08.03.2007 12:43:08
Ai, vai Torniosta. Mahtava juttu. Ei siinä mitään hirveetä vikaa ole. Tää rovaniemeläinen aloitti korjauksen ja vaihtoi rikkinäisen koskettimen tilalle uuden, mutta sitten ryyppyputki jatkui ja jatkui - sai kenkää....
Korjaus jäi kesken elikkä levykeasema on vielä kokonaan irti (kolvaushomma?), sitten tietenkin tarkistus että tarviiko siinä tehdä mitään muuta + ruuvit kiinni.
Matille mä olisin sen muuten vienyt mutta ajattelin että sillä on mahdoton kiire niinkuin yleensä aikaisemmin.
jaska62
08.03.2007 12:44:31
Ken siellä Torniossa näitä korjailee? Voisin ottaa yhteyttä emaililla tai textarilla.
duane
08.03.2007 17:53:47
Kaj Strang -niminen basisti, vaikuttaa audiohuoltohommissa Ammatti-Instituutin konservatoriolla.. Numeroa mulla ei oo mutta löytynee LLAI:n hausta..
aivan sama.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)