Tais olla DODin Milkbox... Itse olen halunnut testata tuota EHX:n Black Fingeriä. Opto-kompura kera röörien. Kannattaa testata vaikka hinta ajaakin potentiaaliset ostajat pois :) Moro Bone. Meinasitkohan DOD FX-80B joka on minun käsittääkseni tuo rautalankarununkkareiden suosima petaali. Maitolaatikko tottelee nimeä FX-84... "Ei jumalauta mitä Ville 5-vee toimintaa!!" |
Tami 08.03.2007 18:57:37 | |
---|
Moro Bone. Meinasitkohan DOD FX-80B joka on minun käsittääkseni tuo rautalankarununkkareiden suosima petaali. .. Joo, toi Fx-80b on "Se oikea" rautalankakompura. No luulempa että rautsikassa sitä käytetään enemmän "koska sillä yhdelläkin on semmoinen" kuin varsinaisen soundin kannalta. Rautalangassa kompuran paikka on useimmiten kaiun jälkeen jolloin kompuralla saa kaiun tekemät viiveet nostettua kuuluville.... Töissä intissä - vikaa vintissä |
le pargo 08.03.2007 19:06:14 | |
---|
Rocktron Big Crush on mun mielestä hyvänkuuloinen ja edullinen (50-60e) kompura. Omistin aiemmin kyseisen laitteen, mutta myin sen rakennettuani itselle Ross/dynacompin. Suosittelen kokeilemaan. |
HeavyMachinery 08.03.2007 19:36:19 | |
---|
Tais olla DODin Milkbox... Itse olen halunnut testata tuota EHX:n Black Fingeriä. Opto-kompura kera röörien. Kannattaa testata vaikka hinta ajaakin potentiaaliset ostajat pois :) Se se oli :D Toi black fingeri on itsellä haaveena. Nyt on ollu aina väliin focusriten voicemasteri kitara kompurana... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
masterhat 08.03.2007 21:19:21 | |
---|
ei kyllä bossikaan mua täysin vakuuttanut, vaihtoon meni melko nopeesti. ehkä en jaksanut tarpeeksi maltillisesti ruuvailla siitä säätöjä kohdilleen.. nyttemmin harvoin on soundia johon kompuraa kaipaisi I am the Horsemaster |
Flaser_Phanger 08.03.2007 21:59:03 | |
---|
Jos kompuraa etsii joka kompressoi mutta ei värjää skitan soundia, niin Maxonin CP101 on testaamistani purkeista ylivoimainen voittaja. Normaalisti soitellessa eroa päällä/pois ei meinaa edes huomata. Mutta jos soittaa hiljaa tai kovaa niin silloin eron kyllä huomaa, ja todella kovaakin soitellessa soundi ei mene tukkoiseksi tai tunkkaiseksi. Sekä Bossin CS-3 että MXR dyna comp värjää soundia jonkin verran, Bossin spedut aika rankastikin. Tämähän ei välttämättä ole huono asia, riippuu siitä mitä hakee. Tähän väliin mainittakoon että CS-3:sen edeltäjä CS-2 on soundiltaan aivan ylivertainen 3:seen nähden, CS-1 puolestaan on melko terävä ja ohut soundiltaan. Dod:in FX80b:ia pidetään tietyissä piireissä niinkuin yllä jo mainittiin parhaana vaihtoehtona nauhakaiun perään, mutta ei se ns normaalikäytössä ketjun alkupäässä mikään kovin kummoinen ole mun mielestä. Maailmalla sitä saakin pilkkahinnalla siihen verrattuna mitä siitä Suomessa maksetaan P. -hypetyksen takia... :) ei se siitä!! |
Bluesmies 30.11.2008 23:51:23 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 633 päivää vanhaan ketjuun! Jep, i know. Mutta olen miettinyt kompuran hankintaa. Kumpi olis parempi, Boss CS-3 vai MXR Dynacomp? Kamoina Orange ja Tele. |
hapan 30.11.2008 23:56:21 | |
---|
Jep, i know. Mutta olen miettinyt kompuran hankintaa. Kumpi olis parempi, Boss CS-3 vai MXR Dynacomp? Kamoina Orange ja Tele. Luulen, että MXR ottaa melkoisen rökälevoiton. |
HeavyMachinery 01.12.2008 10:10:58 | |
---|
Luulen, että MXR ottaa melkoisen rökälevoiton. 8-1 MXRlle. :) CS-3 on sitten niin nuhanen verrattuna DynaComppiin. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
McNulty 01.12.2008 13:20:42 | |
---|
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
hiihtoliiton kamaa kaupan |
Krice 01.12.2008 14:20:47 (muokattu 01.12.2008 14:22:06) | |
---|
Mad Proffat on kyllä kauhean hintaisia. Itse olen suunnitellut EHX:n White Fingerin hankkimista. |
Väsynyt Atlas 01.12.2008 16:11:56 | |
---|
|
Hynkel 02.04.2011 13:02:00 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 851 päivää vanhaan ketjuun! Minulla on juurikin tuo Bossin CS-3, ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Pakko kommentoida lähinnä siksi, että täällä kyseisen boksin dumaaminen näyttäisi olevan selkeän enemmistön kanta. Kantsii kuitenkin muistaa tässä, niin kuin kaikkien laitteiden kanssa, että on tosi suositeltavaa testailla eri vaihtoehtoja, ja sitten poimia sieltä se itselle sopivin. Minäkin testailin, ja ihan oikeasti tuo Boss sitten lopulta veti voiton. CS-3 on tosiaan efektinomainen purnukka, se on totta, mutta meikäläisen käyttötarkoitukseen erinomaisen passeli. Parempiakin olisi, mutta ne maksavat neljä kertaa sen minkä tuo. |