RonRoco 08.03.2007 15:53:32 | |
---|
Mikä tää Beyonce-ilmiö tuolla rapakon takan oikein on? Nainen lykätään (ja on lykätty jo pari vuotta) joka helvetin kissan ristiäisiin esiintymään ja keinuttaan lantiotaan? Eihän se oikeesti kuulunut tuohon esiintyjäkaartiin eilen. Ei lähellekkään. Christinakin veti niin helv.. hienosti. Oli ihan pakko todeta tämä, pahoittelut. |
Milkop 08.03.2007 16:00:47 | |
---|
Jos ne vaikka tykkää siitä niin paljon? Lukko saattaisi olla kova juttu. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
RonRoco 08.03.2007 16:34:39 | |
---|
lukkoo ihan vapaasti vaan |
Marlowe 08.03.2007 18:06:17 (muokattu 08.03.2007 18:06:53) | |
---|
Ei mennä nyt hysteeriseen lukkokampanjaan, kun tuolla muualla kuitenkin puhellaan vapaasti kolmenkympin kriiseistä ja muusta vastaavasta... Mikä tää Beyonce-ilmiö tuolla rapakon takan oikein on? Beyonce lienee tällä hetkellä eräs suosituimmista naisartisteista, ja onhan tämän soolouralla ja Destiny's Childilla muutamia aika tarttuvia kappaleita, vaikka olenkin aika puukorva, mitä nykyaikaiseen R&B:hen tulee. Erottuu mielestään edukseen monesta muusta MTV-tason artistista, siis muutenkin kuin visuaalisessa mielessä. "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane /
but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
Ei mennä nyt hysteeriseen lukkokampanjaan, kun tuolla muualla kuitenkin puhellaan vapaasti kolmenkympin kriiseistä ja muusta vastaavasta...
Beyonce lienee tällä hetkellä eräs suosituimmista naisartisteista, ja onhan tämän soolouralla ja Destiny's Childilla muutamia aika tarttuvia kappaleita, vaikka olenkin aika puukorva, mitä nykyaikaiseen R&B:hen tulee. Erottuu mielestään edukseen monesta muusta MTV-tason artistista, siis muutenkin kuin visuaalisessa mielessä. Mä en oo ikinä ymmärtänyt tuota Beyonce hehkutusta. Lahjakas monillakin tavoin kyllä varmasti, en käy kieltämään. Mutta mun mielestä noita on 16 tusinassa. Destiny's Childilla oli jotain hyviä vetoja kyllä mikäli oikein muistan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
rybk 09.03.2007 10:27:39 | |
---|
Onhan hei Beyoncen lahjakkuus laulajana, esiintyjänä, ja ainakin laulujen sovittajana oikeesti valovuosien päässä muista yrittäjistä. Lisäks se tuottaa itse osan biiseistä. Tosin viimeaikoina sen meininki on vähän alkanu hiipuun. Tänään aamulla tuli MTVltä Shakiran kans tehty "duetto". Kyllähän siinä booty-osastoo oli juu, mutta en siitä biisistä oikein tiedä. |