Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 534 35 36 37 38121 122 123 124 125
-Cale
08.03.2007 15:34:14 (muokattu 08.03.2007 15:35:36)
semmonen pikku vika, että alkuperäisessä viestissä puhuttiin hesan fasusta...

Hoho! No, tulipa ilmi vähän samankaltainen tilanne :)

Edit: Offtopikkia, mutta muistaako/tietääkö kukaan mikä tuon Kaitsun bändin nimi on, hän sanoi sen kyllä mutta en enää jaksa muistaa...? Jonkinsortin bluussia.
veka2
08.03.2007 17:10:13
Kaitsu on hyvä tyyppi. Varmaan asuiskin Top-Soundin show-roomissa, jos siellä olis vaan keittomahdollisuudet.
olli8
08.03.2007 19:39:28
Olen aina saanut hyvää palvelua musiikkiliikkeistä, erityisesti Kuopion Flangerista ja Viikingiltä(Nykyinen DLX :S)...

Jos tämä jotenkin minun kommenteistani heijastuu niin selvennämpä asian. En ole valittanut flangerin asiakaspalvelusta mitenkään, sen verran voin flangerin asiakaspalvelusta sanoa että jätkä on monesti nukkunut poski tiskillä kun olen paikalle tullut. Kyllä meikäläiselläkin on vuosien takaa kokemuksia molemmista liikkeistä ja itsekin useamman tovin puhunut miesten kanssa ja en asiakaspalvelua voi moittia.
DaKiller
08.03.2007 19:45:15

Kaitsu on hyvä tyyppi. Varmaan asuiskin Top-Soundin show-roomissa, jos siellä olis vaan keittomahdollisuudet.

Onkos tämä nyt se tummahiuksinen kitaraexpertti? Täytyy sanoa, että paras myyjä ever, kitaroiden osalta ainakin.
juup
08.03.2007 20:51:22
Jos tämä jotenkin minun kommenteistani heijastuu niin selvennämpä asian. En ole valittanut flangerin asiakaspalvelusta mitenkään, sen verran voin flangerin asiakaspalvelusta sanoa että jätkä on monesti nukkunut poski tiskillä kun olen paikalle tullut. Kyllä meikäläiselläkin on vuosien takaa kokemuksia molemmista liikkeistä ja itsekin useamman tovin puhunut miesten kanssa ja en asiakaspalvelua voi moittia.

En ollut edes lukenut sinun kommenttia, enkä monen muunkaan. En kohdistanut tätä tähän trediin kirjottaneille, vaikkakin luin pari sivullista juttua...

En hyökännyt sinua vastaan, joten nuku yösi rauhassa :D....
mansipoika
08.03.2007 21:41:48
Parina viime kertana musamaailmassa asioidessa on ollut kyllä asiallinen meininki. Ovat petranneet kyllä. Asiallista.
Wahi
08.03.2007 21:46:11
Parina viime kertana musamaailmassa asioidessa on ollut kyllä asiallinen meininki. Ovat petranneet kyllä. Asiallista.

Itse olen saanut aina (tai ainakin lähes aina) hyvää palvelua. Johtuu varmaan siitä, että en ole 15w HEWY MEDALLISTI joka tulee kattomaan ESP keppejä.

Unohtamatta myhiötä: :D
"no ku osaa tiluttaa ni osaa muutki asiat" TheLemon
-Cale
08.03.2007 22:03:32
Onkos tämä nyt se tummahiuksinen kitaraexpertti? Täytyy sanoa, että paras myyjä ever, kitaroiden osalta ainakin.

Jep jep, sama heppu!
man9
08.03.2007 22:14:19

Tää ei oo tyhmä vaan hyvä kommentti, joten ajattelin jakaa sen kanssanne.

Viime loppukesästä kerran ei Straton vibrakampea yhtäkkiä löytyny mistään ja illalla oli tietysti kova humppakeikka tulossa. Uusi piti siis hommata. JKL Musikantti on onneksi lähellä, sinne. Kävelin tiskille ja kyselin olisko irtokampia. Myyjä kysyi mihin kitaraan, mä että stratoon. Siihen se vastas naama peruslukemilla: "Strato on kyl niinku lapio. Sillä lapioidaan turvetta."
_oSKu_
08.03.2007 22:16:31
"Strato on kyl niinku lapio. Sillä lapioidaan turvetta."

Naurahdin monta kertaa ääneen. Uskomattoman mahtava. Kuolematon. Allekirjoitukseen.
Burn
08.03.2007 22:29:14

Yksi tuttu kävi jokunen vuosi sitten pahamaineisessa Pihlajanmaan musaliikeessä Porissa. Hän olisi halunnut kokeilla jotain Fenderin jazzibassoa ja tiedusteli myyjältä että olisiko tämä mahdollista. Myyjä tähän: "Onk sul rahaa?"

...
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Nazareth
08.03.2007 23:03:21
Paikallisessa musaliikkeessä kävin kerra aikeissa ostaa bassoon hiotut kielet. Tiskin takana oli 4 ihmistä.

minä: "Terve. Joo tota oiskos teil noita hiottuja bassonkieliä?"
(kaikki 4): Öö.. tota..(rapsuttelivat niskavilloja)
"No tota, täs ois tämmösiä hiomattomia.."

Otin sitte ne hiomattomat ettei niille tullu enempää vaikeuksia.
"Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred."
olli8
08.03.2007 23:43:00
En ollut edes lukenut sinun kommenttia, enkä monen muunkaan. En kohdistanut tätä tähän trediin kirjottaneille, vaikkakin luin pari sivullista juttua...

En hyökännyt sinua vastaan, joten nuku yösi rauhassa :D....

Jaaa no ei se mittään, halusin vaan tehdä asian selväksi että en valittanut mistään.
shovi
09.03.2007 00:14:43
Jospa jotain hyvääkin, Turun F-Musiikista olen saanut hyvää palvelua aina. Kävin sitten potkimassa renkaita tai ostamassa, niin aina ollaan oltu asiallisia ja jopa ystävällisiä.

Kun taasen Rauman Musiikki-Malmsteenilla on ollut näitä itsetuntoani murskaavia kommentteja, esim. muutama kk sitten raumalainen mummoni halusi välttämättä mukaan kitarakauppaan kun etsin putkistyrkkaria. Marssin sitten leveällä haara-asennolla reteästi kauppaan, suoraan styrdeosastolle, ja myyjä käsiään hieroen kysyi isoäidiltäni, jotta "haluaisikos poika kitaraa soittaa - vaiko bassoa?". Ohhoh, siinä suuri rokkistarba musertui limaisen hanuriheikin etursormen alle :(
"Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla
lukeman
09.03.2007 19:29:59
Yksi tuttu kävi jokunen vuosi sitten pahamaineisessa Pihlajanmaan musaliikeessä Porissa. Hän olisi halunnut kokeilla jotain Fenderin jazzibassoa ja tiedusteli myyjältä että olisiko tämä mahdollista. Myyjä tähän: "Onk sul rahaa?"

...

Hmm, miten tuo liike on pahamaineinen? Ehkä tuo viimeinen lauseesi antaa hieman osviittaa. :) Itse en pahemmin ole kyseisessä liikkeessä asioinut enkä ole ajatellut niin tehdä vastaisuudessakaan johtuen paljolti myyjien "välinpitämättömyydestä" asiakkaita kohtaan ja hinnat ovat mitä ovat, tarjonnasta puhumattakaan.
DaKiller
09.03.2007 19:36:34

johtuen paljolti myyjien "välinpitämättömyydestä" asiakkaita kohtaan ja hinnat ovat mitä ovat, tarjonnasta puhumattakaan.

Kuulostaa erinomaiselta musiikkiliikkeeltä.
lukeman
09.03.2007 21:04:23
Kuulostaa erinomaiselta musiikkiliikkeeltä.

Juu ja omakohtaista kokemustahan tuosta on. Ei tarvitse miettiä mihin en mene asioimaan. Ostomarkkinat löytyvät aivan jostain muualta.
sepisti
09.03.2007 22:19:42
kaveri oli testailemassa kitaroita ja oli sitten aatellu testata kitaraa samalla vahvarilla mikä itellään on. oli sitten kysyny että onko teillä behringerin vahvistinta. myyjä oli sanonu että:" ei meillä semmosia tietokoneita oo, mut kokeile tällä line 6lla."

Saatto hyvinki olla, että ei ollu kyse ammattitaidottomuudesta:)
rheinone
09.03.2007 23:34:18 (muokattu 09.03.2007 23:35:27)
No entäs kun mulle kävi näin...::: Siis monta tyhmää!!! Daah..

Mentiin kerran Kuopion Viiking Musiikkiin kaverin kanssa Iron Maiden paidat ja happosateen kuluttamat nahkatakit päällä niinkun vetää keppiä ja esittämään kaikille että ollaan nopeit.. No, kassan ohi kävellessämme tietenkin yrmeät(tapan-kaikki-jotka-puhuu-minulle) ilmeet päällä kassan takana oleva mies toivotti meille: Hyvää päivää! Kun mikäkin Arvi Lind, vaikka hänen olisi pitänyt tietää että meitä ei kiinnosta ostaa mitään.. Menimme ala-kertaan ja otimme kaupan kalleimmat kepit käteemme, tietäen että nyt on aika näyttää kaikille... U nou..

Noin 15 minsaa soitettuani Metallican One:n soolon täppäyskohtaa, alakertaan tuli aloittava kitaristi, jolle myyjä suositteli jotain halpaa ESP:tä. Nauroimme, koska se ei ollut sama kitara millä Aleksi Laiho niinq vetää, ja käänsimme volumet kaakkoon. Niinq Manowar kaakkoon.

Soitettuamme Gibsonien kaulat limaisiksi kävelimme kassalle nauraen kaikille mikä oli matkalle, ja kehuskellen itseämme.

Kassalla varmistelin myyjältä tietoja EMG HZ H4-mikeistä, jonka 26 sivuisen manuaalin olin eilen opetellut netistä ulkoa. Eihän se tiennyt mitään!!! Siis niinq mikä torho!!! Jatkoin ekstratarkkaa kyselyä tietäen että jos ostan nämä mikit, tilaan ne niinkö Thomanilta ihan salee. Ja isähän ne tietty maksaa, kun kaikki mun rahat menee vähän kun käydään jengillä vähän RyyB.

Koska myyjä oli rumpali, eikä tiennyt mitään, ajattelimme suunnata sätkälle ulos. Matkalla nauroimme Behringerin pedaaleille ja hakkasimme käsillämme symbaaleja. u nou...

Kehtasivat kysyä vielä että tilataanko mikit ennen lähtöämme!!!!!???!!! Hei eikös ne kassan sedät oo siellä niinkun sitä varten että me kysytään niiltä aiheettomia kysymyksiä!!! Jäi todella paha mieli... En mene enää..

Mentiin kaverin kanssa treenikselle juomaan limpparit ja ruvettiin harjottelemaan Slayerin God Hates us all:ia, kunnes äiti kuhtu syömään.

Hienoo näkökulmaa! Eiks tätä koko ketjuu vois panna lukkoon viitaten tähän loistavaan kirjoitukseen? Ai ei vai.

E: Voi!
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)