Aihe: Poljettava efektimasiina hakusessa..
1 2
PoLFus
26.12.2003 20:35:46

Mikä siinä on vaikeaa?

Kun on vaan pachien valikoiminen mahdollista, ts. ei voi laittaa efektejä on/off tyyliin yksi kerrallaan. jees.
~ 7ender $tratocaster ~
superfly
26.12.2003 20:38:47
Kun on vaan pachien valikoiminen mahdollista, ts. ei voi laittaa efektejä on/off tyyliin yksi kerrallaan. jees.

Joo, nyt mä ymmärsin... Mutta sitä vartenhan ne pätsit siellä just on, että saat sinne vaikka vaan pelkän delayn, jos haluat.
Harppu on alaston piano
superfly
26.12.2003 20:51:29
Mutta jos haluaa äkkiä esim. särön päälle, niin...pitäisi pätsi olla aika lähellä sitä edellista esim.

pätsi numero 23 on delay
-"- 45 on särö + delay

Pätsit piisin mukaan. Minkä ihmeen takia sä laittasit tuon pätsiin 45? Minä laittaisin numeroon 24. Helppoa.
Harppu on alaston piano
PoLFus
26.12.2003 20:52:23

Pätsit piisin mukaan. Minkä ihmeen takia sä laittasit tuon pätsiin 45? Minä laittaisin numeroon 24. Helppoa.

joo totta, tuo olikin "hiukan" kärjistettyä. Vitsi tuo laite vaikuttaa mukavalta!!!!!!!!
~ 7ender $tratocaster ~
superfly
26.12.2003 20:53:20
joo totta, tuo olikin "hiukan" kärjistettyä. Vitsi tuo laite vaikuttaa mukavalta!!!!!!!!

Jees, pitäis päästä kokeilemaan. On aika edullinenkin.
Harppu on alaston piano
PoLFus
26.12.2003 20:54:54 (muokattu 26.12.2003 20:55:30)

Jees, pitäis päästä kokeilemaan. On aika edullinenkin.

Juu. ostetaanko?

mitäköhän tulee mukana? (piuhat+muut)'
ohjelmat tottakai
~ 7ender $tratocaster ~
Ben_D
26.12.2003 21:16:57

Boss GT-x (3,5 tai 6). Itsellä on GT-5, joka on helppokäyttöinen ja efektejä on vaikka muille jakaa, lisäksi efektien linkittäminen toimii erinomaisesti.

Säröjä sellaisenaan ja etuastemallinnusta tosin ei kannata käyttää, mutta en tiedä kannattaako missään multiefektivehkeessä.
Ziggy Bubba
27.12.2003 23:44:08

Eli V-amppiin käännyin. Hain tuolta dlx-musicista hintaan 170€. Yheksän euroa sai tinkastua :)

Aika perushinta kai tommoselle laitteelle, kalliimmaks ois tullu tilata T-kaupasta. Enkä millään ois jaksanu venttailla..

Ainoa valituksen aihe tähän mennessä on toi viive noita soundeja vaihtaessa. Tosin olin huomaavinani että jos vaihtaa samaan vahvistinmalliin, niin viive on ainakin pienempi. Ellei olematon. Jalkapedaali ja hinta (miksei myös kantokassi) on mun nähdäkseni v-ampin suurimpia ässiä esim. podiin verrattuna. Melkein kaks kertaa enemmän ois saanu laittaa rahaa line6:een... huh, huh.

Mahtaa olla aika peli :P

Huomenna nähdään miten vamppi toimii bändikämpällä...
janx
28.12.2003 17:34:54 (muokattu 28.12.2003 17:35:56)

Tuon Yamahan Magicstompin käyttökokemukset selviävät tämän linkin takaa.
http://www.harmony-central.com/Effe … ata/Yamaha/UB99_Magic_Stomp-01.html
Aluksi vaikuttikin ihan liian hyvältä ollakseen totta.
- janx -
Stain
28.12.2003 19:36:22
Onko kellään kokemusta Bossin Me-33:sesta?
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
PoLFus
28.12.2003 20:42:39

Tuon Yamahan Magicstompin käyttökokemukset selviävät tämän linkin takaa.
http://www.harmony-central.com/Effe … ata/Yamaha/UB99_Magic_Stomp-01.html
Aluksi vaikuttikin ihan liian hyvältä ollakseen totta.

Mikä tuossa mätti?
~ 7ender $tratocaster ~
janx
29.12.2003 00:32:58 (muokattu 29.12.2003 00:35:42)

Mikä tuossa mätti?

No lähinnä se, että on riippuvainen tietokoneesta voidakseen täydellisesti hallita laitetta. En ole ainakaan vielä manuaalista löytänyt, että voisi itse laitteesta muuttaa mitä parametriä milläkin nupilla säädetään yms. Softallahan onnistuu laittamaan mikä tahansa parametri mihin tahansa kolmesta nupista. Ei lisäpedaalin mahdollisuutta, kuten esim. V-amp2sessa. Ja kummastutti tuo tap tempon puuttuminen, jos nyt olen oikein asian ymmärtänyt. Aika hyvin on tuolla harmony-centralissa listattuna, mikä minua Magic stompin ostamisessa arveluttaa.

Soundiltaan toi laite on kyllä todella unelma... vertasin noita V-amp2sen (voivat olla myös V-amp1sellä tehtyjä) patcheja (http://welcome.to/vamplaza/) Magicstompin patcheihin (http://www.magicstomp.com/eng/audiodemo/index.html) ja kyllä paremmilta kuulosti Yamahan soundit. (Minun mielipide) Osa V-amp2sen soundeista kuulosti jotenkin... halvalta. (Ei sama asia, kun huono.)

Magicstomp on edelleen varteenotettava haastaja V-amp2selle ja Genesis3lle. Ainakin minun ostoslistassani. Yritän nyt vain vertailla.
- janx -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)