kuriken 06.03.2007 20:27:06 | |
---|
Kaikki ei ole pelkästään plekun paksuudesta kiinni. Ketjun aloittajan ongelmaan voi auttaa se että joustaisi ranteesta ja sormista runsaasti. Itse käytän noita dunlopin 0.88 tortex plekuja, tosin jazz mallina, eli hieman erimuotoinen. Jazz malliset on pienempiä, ja niissä on terävämpi kärki. Näihin vielä teen puukolla viiltoja niin grippi paranee huomattavasti eikä lähde luisumaan hikisilläkään sormilla. Suosittelen Silloin on hauskaa kun sattuu |
Wallesmanni88 06.03.2007 22:24:59 | |
---|
Kiitoksia vastauksista. Pitää mennä plekuostoksille tästä heti huomenna |
zädääm 06.03.2007 23:26:42 | |
---|
Kiitoksia vastauksista. Pitää mennä plekuostoksille tästä heti huomenna Ostin plektra.comista paketin nuita plektroja jossa on rautalangan pätkä juotettu muovin sisään. Niillähän ei odotetusti tehnyt mitään... mutta sain kaupanpäälle muutaman plektran jossa lukee plektra.com ja toisella puolella on pääkallo, kovasti tuntuu samalta kuin fender heavy, joka on hjuva. Mulla oli tässä äsken vielä yks läpinäkyvä fenderin pleku joka on hyvä koska se ei kulu niin paljon pick slideissa kuin monet muut, mutta se on yllättäin hukassa (näitä setä suosittelee). dunlop 0,96 on myös ihan jees ja jazz III on myös yks suosikeista. Yksijalkaisia naisia on helppo kaataa sänkyyn. |
Jormaz 07.03.2007 22:07:33 (muokattu 07.03.2007 22:08:20) | |
---|
Löysin taas uuden suosikkiplekun. Tommonen vihreä D'andrean Jazz III:a muistuttava, mutta miellyttävämmän tuntuinen ja vähän ohkasempi. Aina kannattaa ostaa muutama uuden näköinen pleku, kunhan ne vaan ei aina hukkuisi ennen kuin niitä pääsee kunnolla testaamaan. |
Lord of the strings 07.03.2007 23:36:41 | |
---|
Oikeanlainen pleku on tietysti Dunlopin 1.14 Gator Grip. Osuit täysin oikeaan. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Jackson Dinky 08.03.2007 01:44:50 | |
---|
Off-topikkina että Steve Vain ibanez pleku on ollu kauhein pleku koskaan. Jazz 3 on mun ehdotus kaikkeen musaan. Nii |
Tehän ootte ihan hakoteillä. Parashan on 0,6mm Tortexi. "I wish the milk man would deliver my milk, in the morning..." |
plikk 08.03.2007 09:50:47 | |
---|
|