Aihe: hyviä mutta silti melko edullisia säröjä?
1
SkeVibe
26.12.2003 18:14:34
elikäs ajattelin jotain hyvää säröä jossa olis kunnolla boostia.
mutta kumminki vähä terävämpi ku bigmuff. Oon kokeillu vähän tuota ibanezin tubescreameria kuulosti ihan kohtalaiselle mut ei ollu kumminkaa sitä jotain. olisko kellään jotain hyvää ehdotusta?
Kaikkea pitäisi kerran kokeilla, paitsi sukurutsausta ja kansantanssia. -Arnold Bax
TheWickerMan
26.12.2003 18:25:41 (muokattu 26.12.2003 18:26:31)
Osta Ibanez SM7! Se on helvetin hyvä! Mä menin hesaan ihan vaan kokeilee pedaaleita ja kokeilin sitä ekana ja ostin samantein! Osta hyvä mies!

EDIT: Sori, en lukenu kunnolla tota ylempää. Anteeksi.
"Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings
Sammakko
26.12.2003 18:27:50

Osta Ibanez SM7! Se on helvetin hyvä! Mä menin hesaan ihan vaan kokeilee pedaaleita ja kokeilin sitä ekana ja ostin samantein! Osta hyvä mies!

onko särö hyvä jos se menee rikki parissa päivässä?
Böö!
SkeVibe
26.12.2003 18:31:04

niin mitenkähän noissa on muuten takuita?
kumminki ku oon kuullu juttua noista mikrokytkinten huonoudesta varsinki ibanezin laitteissa.

tästäki aiheesta on varmaan ollu paljo juttua mutku tuo haku ei toimi ni en pystyny selailee aiempia keskusteluja.
Kaikkea pitäisi kerran kokeilla, paitsi sukurutsausta ja kansantanssia. -Arnold Bax
Exhausted
26.12.2003 19:41:46

bif muff ja tubescreamer on ihan säröpedaalien ääripäät. Mitä oikein haet? pientä overdrivea, perussäröä vai fuzzia?
TheWickerMan
26.12.2003 19:47:06
"Kunnon boostia".
"Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings
Sammakko
26.12.2003 19:54:44

bif muff ja tubescreamer on ihan säröpedaalien ääripäät. Mitä oikein haet? pientä overdrivea, perussäröä vai fuzzia?

mitä tarkotat perussäröllä? tube screamer on aika perussärö. tarkotat varmaan ds-1:stä? se ei todellakaan oo mikään perussärö. siis en sitä haukua mutta ei se perussärö oo.
Böö!
Miekkonen
26.12.2003 19:58:16

Onko ihminen hyvä kun polkee säröt kasaan parissa päivässä?
Dr. Muff
26.12.2003 20:22:39
ihan kohtalaiselle mut ei ollu kumminkaa sitä jotain. olisko kellään jotain hyvää ehdotusta?

Tube Screamer nyt on parhaimmillaan nimenomaan boostina. Roger Mayerin Voodoo-1 on kova sana. Clean boostista melkein futsiin asti.
Myykää mulle ja Screamer!
SiwamieS
26.12.2003 20:23:11
No mä poljen mun Smashboxia ankarasti jo kohta neljättä vuotta, eikä oo mitään hajoomisen merkkejä näyttänyt..
There's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life..
Miekkonen
26.12.2003 20:24:55
Kannattaa miettiä et mitä mikäkin materiaali kestää ja mitä materiaalia mikäkin pedaali on.

Muskotin metaalliset pedaalit kestää tietenkin enemmän kuin Iban muoviset pedaalit.
SkeVibe
26.12.2003 20:44:23

niin mä en ole hirveästi perehtynyt säröpedaaleihin mutta tuota sellasta melkolämmintä ja ei liian suttusta.

ehkä jotain sen tyyppistä millä esim. frusciante soitteli blood sugar sex magic levyllä. taikka toinen esimerkki tom morellon soundi sillä ekalla ratm levyllä.
booster
26.12.2003 21:18:34
niin mä en ole hirveästi perehtynyt säröpedaaleihin mutta tuota sellasta melkolämmintä ja ei liian suttusta.

ehkä jotain sen tyyppistä millä esim. frusciante soitteli blood sugar sex magic levyllä. taikka toinen esimerkki tom morellon soundi sillä ekalla ratm levyllä.

Erittäin edullinen ja minusta todella hyvä pikkusärö on BOSSin Super Overdrive. Maksaa uutena n. 50e, ja käytettynä niitä liikkuu vähän edullisemmin.
Ostetaan Jubilee-marsu, tarjoa.
askomiko
26.12.2003 21:26:19
Yearasov OD-2. Bossin OD-kopio.
Saako naapurin tontille rakentaa, terveisin nimim. "rakensinko turhaan".
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Reddie
26.12.2003 21:45:51
Iban muoviset pedaalit.

Mut jos siis nyt puhutaan ToneLokeista niin nehän on metallia, kuten em. SmashBox. Ja voin minäkin sanoa että vuosi ollaan sen päällä tanssittu, eikä vielä mitään hätää ole..
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
Miekkonen
26.12.2003 21:47:21
Mut jos siis nyt puhutaan ToneLokeista niin nehän on metallia

Näyttävät muovisilta.
SiwamieS
26.12.2003 22:04:16
Näyttävät muovisilta.

Jos ei ole käytännön tietoa on turha yrittää päteä kuvitelmilla.
There's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life..
migeboy
26.12.2003 23:04:06
Boss SD-1. Hyvä särö, eikä maksa paljoa. Käytettynä saa vielä halvemmalla. Jo alkaa olla isokin ihme, jos ei vähintään jokaisesta, tai sit joka toisesta kaupasta mokomaa pedaalia löydy. Alkaa jo nimittäin olla senverran legendaarinen särö. Ja toihan pitää löytyy jokaiselta kunnon rokkarilta. Siitä ei tingitä.
Volle
26.12.2003 23:11:58
Boss SD-1. Hyvä särö, eikä maksa paljoa. Käytettynä saa vielä halvemmalla. Jo alkaa olla isokin ihme, jos ei vähintään jokaisesta, tai sit joka toisesta kaupasta mokomaa pedaalia löydy. Alkaa jo nimittäin olla senverran legendaarinen särö. Ja toihan pitää löytyy jokaiselta kunnon rokkarilta. Siitä ei tingitä.

Komppaan kyllä tätä kommenttia. Mulla on ko. pedaalia jopa kaksin kappalein. Voin ainakin putkivahvistimia käyttäville aika varauksetta suositella. Hintakaan ei todella ole paha. Löytyy jokaisesta musaliikkeestä hintaan 50-60 euroa.
Haluan kitarakaapin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)