ballfish 06.03.2007 17:41:54 | |
---|
|
McNulty 06.03.2007 21:10:28 | |
---|
Ilmeisesti "anti-alias" on täysin vieras termi kansitaiteita tekevälle taholle? Minua ainakin ärsyttää suuresti pikselikimaralla varustetut tekstit niin edessä kuin takana. Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
Invader 06.03.2007 22:05:30 | |
---|
Kun noi kuvat pienentää näytöllä suunnilleen cd-kantta vastaavaan kokoon, ei mistään pikselikimarasta ole tietoakaan. Tai sitten ei.. |
McNulty 06.03.2007 22:56:52 | |
---|
Kun noi kuvat pienentää näytöllä suunnilleen cd-kantta vastaavaan kokoon, ei mistään pikselikimarasta ole tietoakaan. Ai, meikäläisellä on sitten huono paneeli kun erottelee liian hyvin. Etenkin tuosta Fierce-logosta poimii pikselit tällä 1680x1050 resoluutiolla kovin helposti vaikka kuvan käsittelisi 120x120 (mm) kokoiseksi, tarkkuuden ollessa se tavan 72dpi (joka ei tietystikään painolafkoille ole se paras mahdollinen... yli 150dpi mielellään ja CMYK-värein) Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
LordHeikkinen 07.03.2007 10:34:12 | |
---|
Ilmeisesti "anti-alias" on täysin vieras termi kansitaiteita tekevälle taholle? Minua ainakin ärsyttää suuresti pikselikimaralla varustetut tekstit niin edessä kuin takana. No voi voi... Käännä katse toisaalle, jos niin vi**sti ärsytttää. Noissa on resot tiputettu. T: Taiteilija. |
Ben_D 07.03.2007 12:13:48 (muokattu 07.03.2007 12:32:24) | |
---|
Biisit jakoon...Mikserissä kaikki uuden levyn biisit kokonaisuudessaan: http://www.mikseri.net/fiercemetal Käykää kehumassa tai haukkumassa. Onko Moshter promoa vielä saatavilla? Prkl kadottanut johonkin omani Ei oo enään valitettavasti kun pari kappaletta...pitäis vielä ulkomaille postittaa ja pitää itselläkin yks kappale... http://www.myspace.com/fiercemetal |
ballfish 07.03.2007 12:19:12 (muokattu 07.03.2007 12:23:01) | |
---|
No voi voi... Käännä katse toisaalle, jos niin vi**sti ärsytttää. Noissa on resot tiputettu. T: Taiteilija. Tulee mieleen "Kääntyvät lehdet" vai mikä se olikaan. Taiteilijat on kyllä aikamoisia. :D E:Pari biisiä kävin kuuntelemassa. Huomattavasti parempaa kuin sillä promolla. Musa on monipuolisempaa ja riffit tiukempia. Laulukin kuulostaa omaan korvaan paremmalta kuin ennen. Vähän liian huutamista, mutta tähän genreen se kai kuuluukin. Keep up the good work! |
McNulty 07.03.2007 12:55:17 (muokattu 07.03.2007 12:57:03) | |
---|
No voi voi... Käännä katse toisaalle, jos niin vi**sti ärsytttää. Noissa on resot tiputettu. T: Taiteilija. Varsinainen taiteilija... Ketuttaa vaan jos jonkun amatööri-photoshoppaajan takia asiallinen musiikki kääritään paskaan, ei siinä sen kummallisempaa. Toivotaan että näyttää hyvältä painettuna. Itse olisin tehnyt kannen tekstit toisin... ja yllättäen tarkkuutta on tiputettu kun webissä ja kovin usein muutenkin pyöritään 72dpi:n parissa (selain ei tunne eroa 300dpi ja 72dpi välillä, vain pikseleissä). PS. muuten kyllä kuvien "rosoisuus" ja sellainen dirty-meininki sopii musatyylin kanssa yhteen. Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
Emplate 07.03.2007 13:16:38 | |
---|
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Bacchus 07.03.2007 16:05:00 | |
---|
Perkele, täähän puskee kuin juna. Matti skarpannut vokaaleja hienosti, nyt kuulostaa hyvällä tavalla persoonalliselta. Hemmetin tiukan kuuloista materiaalia ja erinomaiset soundit, jotka istuu musiikkiin kuin nyrkki silmään. Lisäksi sävellys ja sovitus on mennyt todella paljon eteenpäin. Biisit ovat paljon yhtenäisempiä kokonaisuuksia. Voisin kuvitella, että biisit ovat aikamoista turpaanvetoa keikalla. Tuli samantien energinen fiilis kun pärähti "Where The Flames Prey" soimaan. Pienenä miinuksena kappaleiden jonkinasteinen keskinäinen tasapaksuus, eli samankaltaisuus. Tosin tästä puusta on veistetty jo niin monet biisit, että turha soppaa on sotkea millään tahallisella erikoisuuden hakemisella. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
moottorisaha 07.03.2007 16:46:59 (muokattu 07.03.2007 16:49:18) | |
---|
Nyt on alkanut etenkin tämä Where The Flames Prey aukeamaan kunnolla. Aluksi vaikutti hieman tylsältä, mutta nyt kuulostaa vitun hyvältä. Anteeksi kehuminen. :) Teillä on ihan oikeasti tulevaisuus. Harmi ettei olla jenkeissä. Suomessa on niin vaikea menestyä thrashilla. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Aegis 07.03.2007 17:06:25 | |
---|
On se ihmeellinen juttu, miten ihmiset kuulee erilailla noita "vaikutteita". Bonechrusher kuulee Hatebreedin ja Exoduksen...ehkä Exodusta, mutta mä en taas löydä Hatebreedia, vaikka helvetin hyvä orkesteri onkin. Uskomattomin kommentti mun mielestä oli tullu Mikseriin koskien Where The Flames Prey biisiä: "Eipä tässä muuta huonoa ole kuin kuulostaa liian stonelta". Siis tä??? Mun mielestä Flames ei kuulosta miltään osin Stonelta...ei edes laulun suhteen. Stonea ei todellakaan, mutta kyllä tuossa ekassa biisissä on meininki välillä niin jenkki hc:ta kuin olla ja osaa, oli tarkoitus eli vissiin ei? Soitto ja laulu ihan eliittiä ja yleisesti ottaen soundi hiton hyvä, virveli tosin oli vähän liian kastroitu, kyllä se varmaan erottuu vähemmälläkin siistimisellä. Sävellyksistä ei valitettavasti vieläkään oikein jää mitään mieleen, tulee sellainen "thrash for the sake of thrash" olo. Tälläisessä nimenomaan livesoittoon tähtäävässä tavarassahan pitäisi olla sellainen suorastaan halpamaisen koukuttava meininki joka ei vaatisi mitään ajatuksellista kypsyttelyä vaan vetoaisi ensisekunneilla primitiivisimpiin vaistoihin. Kuuntelen kuitenkin vielä huvikseni noita pari kertaa ja kommentoin jos mieli muuttuu. Tame wolves are nothing but dogs. |
Ben_D 07.03.2007 17:31:41 (muokattu 07.03.2007 17:34:40) | |
---|
Stonea ei todellakaan, mutta kyllä tuossa ekassa biisissä on meininki välillä niin jenkki hc:ta kuin olla ja osaa, oli tarkoitus eli vissiin ei? Soitto ja laulu ihan eliittiä ja yleisesti ottaen soundi hiton hyvä, virveli tosin oli vähän liian kastroitu, kyllä se varmaan erottuu vähemmälläkin siistimisellä. Sävellyksistä ei valitettavasti vieläkään oikein jää mitään mieleen, tulee sellainen "thrash for the sake of thrash" olo. Tälläisessä nimenomaan livesoittoon tähtäävässä tavarassahan pitäisi olla sellainen suorastaan halpamaisen koukuttava meininki joka ei vaatisi mitään ajatuksellista kypsyttelyä vaan vetoaisi ensisekunneilla primitiivisimpiin vaistoihin. Kuuntelen kuitenkin vielä huvikseni noita pari kertaa ja kommentoin jos mieli muuttuu. En tiedä, mitä tarkoitat Jenkki HC:lla, mutta todennäköisesti ei ole ollut tarkoitus...mikä biisi? Bloodshed vai Flames? Työnalla olevissa biiseissäni koitan vääntää kunnolla turboruuvia, että intensiteetillä saadaan korvattua mahdollisia muita puutteita. Uskon tässä musiikissa enemmänkin hyvään menoon kun varsinaisiin hittisävellyksiin. Pienenä miinuksena kappaleiden jonkinasteinen keskinäinen tasapaksuus, eli samankaltaisuus. Tosin tästä puusta on veistetty jo niin monet biisit, että turha soppaa on sotkea millään tahallisella erikoisuuden hakemisella. Jos kuuntelit Domination biisin niin se poikkeaa aika vahvasti noista muista....eipä taida edes olla minkäänsortin thrashia jos aletaan genreileen. Mun mielestä muutenkin Escapist ja War Bastard ovat samaa paria kuten myös Bloodshed ja Flames. http://www.myspace.com/fiercemetal |
Aegis 07.03.2007 17:40:15 | |
---|
En tiedä, mitä tarkoitat Jenkki HC:lla, mutta todennäköisesti ei ole ollut tarkoitus...mikä biisi? Bloodshed vai Flames? Nuo beatdown kohdat basariturttauksineen ovat kuin suoraan "Muskelicoren perusteet" -oppikirjan sivuilta ja lopun tomikomppia jos soittaisitte lahdessa niin kyllä taas tuulimyllyt pyörisi :) Työnalla olevissa biiseissäni koitan vääntää kunnolla turboruuvia, että intensiteetillä saadaan korvattua mahdollisia muita puutteita. Uskon tässä musiikissa enemmänkin hyvään menoon kun varsinaisiin hittisävellyksiin. Tämä kommentti nosti kyllä hymyn huulille, joku on ainakin rehellinen, haha! Tame wolves are nothing but dogs. |
Nuo beatdown kohdat basariturttauksineen ovat kuin suoraan "Muskelicoren perusteet" -oppikirjan sivuilta ja lopun tomikomppia jos soittaisitte lahdessa niin kyllä taas tuulimyllyt pyörisi :) Sori jos olen vähän dummy, mutta en ymmärrä edelleenkään :) Onko Lahti Amerikka? Vai mitä vidua? Enkä tiedä, mitä on muskelicore... Onx beatdownkohdat niitä, jotka tulee säkeistöjen välissä? Niissähän on ihan perussahaamista ja backbeat komppia...tällasia kohtiahan on joka toisessa Slayerin biisissä??? Tämä kommentti nosti kyllä hymyn huulille, joku on ainakin rehellinen, haha! Olen realisti..en mä mitään vitun hittikipaleita ossoo tehdä. Koitan vaan tykittää menee niin, että hippulat vinkuu...heh. http://www.myspace.com/fiercemetal |
Aegis 07.03.2007 17:52:10 | |
---|
Sori jos olen vähän dummy, mutta en ymmärrä edelleenkään :) Onko Lahti Amerikka? Vai mitä vidua? Enkä tiedä, mitä on muskelicore... Muskelicore = se metallinen uhohardcore kuten Agnostic Front, 25 to life, Ringworm, Hatebreed, 50 Caliber ja Suomesta Down My Throat, Bolt, Pitfien, Worth the pain jne. Kaikilta noilta bändeiltä ja niitten fanittamilta skenebändeiltä kun olet biisejä kuullut niin tiedät aivan varmasti mitä meinaan. Ja Lahtihan on kaupunki suomessa ja siellä on tällä hetkellä muskelicore ihan kova juttu, paljon bändejä, järjestetään alan "festaria" ja sitä rataa. Onx beatdownkohdat niitä, jotka tulee säkeistöjen välissä? Niissähän on ihan perussahaamista ja backbeat komppia...tällasia kohtiahan on joka toisessa Slayerin biisissä???
Beatdownit on niitä ankaria mosh kohtia joiden aikana tehään pittimuuveja. Tame wolves are nothing but dogs. |
Ben_D 07.03.2007 17:57:21 (muokattu 07.03.2007 17:59:35) | |
---|
Muskelicore = se metallinen uhohardcore kuten Agnostic Front, 25 to life, Ringworm, Hatebreed, 50 Caliber ja Suomesta Down My Throat, Bolt, Pitfien, Worth the pain jne. Kaikilta noilta bändeiltä ja niitten fanittamilta skenebändeiltä kun olet biisejä kuullut niin tiedät aivan varmasti mitä meinaan. Ja Lahtihan on kaupunki suomessa ja siellä on tällä hetkellä muskelicore ihan kova juttu, paljon bändejä, järjestetään alan "festaria" ja sitä rataa. Joo...mä jotenkin luulin, että Lahti oli synonyymi sanalle Jenkkilä, jossa on kait muodissa Triviumit, Bullet For My Valentinet sun muut, joilta Fierce ei toivottavasti kuulosta. Hatebreed on noista ylläolevista ainut bändi, jota olen kuullut...se uusin levy on kyllä vitun hyvä, mutta eipä olis tullut mieleen, että joku vertaa tätä ko. bändiin...ei sikäli kyllä huono juttu. Sais tulla Hatebreed Suomeen...menisin takuuvarmasti katsomaan. Beatdownit on niitä ankaria mosh kohtia joiden aikana tehään pittimuuveja. Ahaa..kaikkee sitä oppii. Mut edelleen mulle tulee noista säkeistöjen väliosista mieleen enemmän Slayerriffit kun Hatebreed :) http://www.myspace.com/fiercemetal |
sandiego 07.03.2007 18:40:53 (muokattu 08.03.2007 18:35:52) | |
---|
Offtipicia!? kun kerran puhe Agnostic Frontista. Kannattaa tsekata thrashdiggarien tuo Agnosticin viimesin another voice. Helevetin hyvää menoa. Enemmän thrashfiilinkiä löytyy kuin monelta nykyseltä thrashia soittavalta bändiltä, vaikka kyse on hardcoresta. |
Jööhannes 07.03.2007 20:05:03 (muokattu 07.03.2007 20:09:33) | |
---|
Sais tulla Hatebreed Suomeen...menisin takuuvarmasti katsomaan. Itse asiassa tulee, Ilosaareen :) Mutta se on samana viikonloppuna kuin Metallican keikka, ja taisit olla menossa sinne. Uusi demo kyllä kuulostaa koko ajan paremmalta, milloin tätä voi laittaa tilaukseen? |
LordHeikkinen 08.03.2007 10:37:50 | |
---|
Varsinainen taiteilija... Ketuttaa vaan jos jonkun amatööri-photoshoppaajan takia asiallinen musiikki kääritään paskaan, ei siinä sen kummallisempaa. Toivotaan että näyttää hyvältä painettuna. Itse olisin tehnyt kannen tekstit toisin... ja yllättäen tarkkuutta on tiputettu kun webissä ja kovin usein muutenkin pyöritään 72dpi:n parissa (selain ei tunne eroa 300dpi ja 72dpi välillä, vain pikseleissä). PS. muuten kyllä kuvien "rosoisuus" ja sellainen dirty-meininki sopii musatyylin kanssa yhteen. Hmmm. Mä kyllä olen ammatiltani graafikko. Tiedän mitä ajat takaa. ja vittullessani laitan rupiset ja pkselöityneet kuvat painoon. Mua taas vituttaa ns ammatti phoshoppaajat, joiden kannet on aina ihan vitun samannäkösiä. Tässäm koitetaan mennä HC / thrash meningillä. Joidenkin mielestä onnistuen, joidenkin kaatuen. Leikkaamaan ja liimaamaan ei jaksettu lähteä. Uskoisin, että painettuna onvat buenot. Musa on kyllä kovaa.... :) LH |