kulmahiomakone 02.03.2007 22:30:12 | |
---|
Frankie f vaikuttaa kommenttiensa perusteella olevan aika hyvin perillä pienen piirin pyörinnästä. Huolimatta kaikesta, tai ehkä juuri siksi, Club 25:n maine on mielestäni huomattavasti parempi ulkopaikkakuntalaisten ja Vaasaan opiskelemaan tulleiden keskuudessa kuin vaasalaisten keskuudessa. Niin, hieno paikka elävälle musiikille - ihan koko Suomen mittakaavassa. Ansaitsisi osaavat henkilöt pyörittämään toimintaa, vaikka sitten kaupallisen toimijan. Sitä ei luultavasti kuitenkaan tapahdu - Pikkolon kulmatontti on vissiin kaavoitettu kerrostaloille ja jos Welmu lopettaa Clubin pyörittämisen, niin kaupunki joko pistää rakennuksen matalaksi, tai ainakin halunnee siihen muuta toimintaa kuin ravintolan. Toivottavasti tänään meno on hyvä. Bändistä homman ei pitäisi olla kiinni. Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
frankie f 07.03.2007 02:58:03 | |
---|
Frankie f vaikuttaa kommenttiensa perusteella olevan aika hyvin perillä pienen piirin pyörinnästä. Huolimatta kaikesta, tai ehkä juuri siksi, Club 25:n maine on mielestäni huomattavasti parempi ulkopaikkakuntalaisten ja Vaasaan opiskelemaan tulleiden keskuudessa kuin vaasalaisten keskuudessa. No jos Kauko Röyhkä on kehunut yleisöä silloin kun yritti saada yleisöä keikan aikana vähän paremmin messiin niin ei se nyt vielä tarkoita että kylillä kehutaan. Itse olen tienpäällä kuullut lähinnä negatiivista palautetta ja juuri niistä asioista jotka jokainen Vaasan seudun soittaja tietää mutta ei sano koskaan ääneen. Itse lava on ookoo, mutta ei nyt mikään mahtava kuitenkaan. Naapurikaupungeissamme on kaikissa useita vastaavia ja myös selvästi parempia lavoja. Niin, hieno paikka elävälle musiikille - ihan koko Suomen mittakaavassa. Ootko käyny ikinä muualla soittamassa tai edes asiakkaana???, niinku oikeesti. Ansaitsisi osaavat henkilöt pyörittämään toimintaa, vaikka sitten kaupallisen toimijan. Ei tarvi olla kaupallinen toimija kunhan osaa laskea sen että tuloja pitää olla enemmänkuin menoja ja se käytös mitä Clubin porukat on välillä kylillä esittänyt kaupungilla ei kyllä toimi jos halutaan että homma menestyy. Se paikka tarvii kunnon pomon, sellasen joka on aikuinen että pystyy ymmärtämään yritysmaailman tylyt realiteetit. Keskenkasvuset toisilleen kateelliset kakarat sinne minne ne kuuluukin. |
_m_ 07.03.2007 09:48:01 | |
---|
Itse olen tienpäällä kuullut lähinnä negatiivista palautetta ja juuri niistä asioista jotka jokainen Vaasan seudun soittaja tietää mutta ei sano koskaan ääneen. Itse lava on ookoo, mutta ei nyt mikään mahtava kuitenkaan. Tjaa. Pari keikkaa kyseissä paikassa paiskanneena minulla ei ole kyllä mitään varsinaista valittamista; kelpo lava ja lavaääni, tilava bäkkäri, tarjoilu on pelannut niin ruoka- kuin juomapuolella ja henkilökunta on ollut mukavaa. Kyllä Suomesta löytyy huomattavasti huonompia - ja tälläkin palstalla paljon kehutumpia - paikkoja, missä ei oikein mikään edellämainituista toteudu... Mistään talous- tai pyörityshommista minen sitten tiedä mitään, että tämä näin niinkuin ulkopaikkakuntalaisen muusikon mielipiteenä. Real metal for true bastards |
Tjaa. Pari keikkaa kyseissä paikassa paiskanneena minulla ei ole kyllä mitään varsinaista valittamista; kelpo lava ja lavaääni, tilava bäkkäri, tarjoilu on pelannut niin ruoka- kuin juomapuolella ja henkilökunta on ollut mukavaa. Kyllä Suomesta löytyy huomattavasti huonompia - ja tälläkin palstalla paljon kehutumpia - paikkoja, missä ei oikein mikään edellämainituista toteudu... Mistään talous- tai pyörityshommista minen sitten tiedä mitään, että tämä näin niinkuin ulkopaikkakuntalaisen muusikon mielipiteenä. Meikä laittaa steve harris kompin kommentille. Paikallinen yleisö ei kyllä ole suomen helpoimpia, tai sitten ollaan vaan liian paskoja.. "hymiön paikka ettei kellekään tuu paha mieli" Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
aleksi 14.03.2007 11:22:57 | |
---|
Meikä laittaa steve harris kompin kommentille. Paikallinen yleisö ei kyllä ole suomen helpoimpia, tai sitten ollaan vaan liian paskoja.. "hymiön paikka ettei kellekään tuu paha mieli" Tota komppia en osaa, mutta samassa hengessä olen. Yleisö tosiaan on aika hankalaa, jopa siinä määrin, että niitä on vaikea saada paikan päälle. Tosin ehkä mekin ollaan vaan liian paskoja. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion." |
Aladoobi 05.09.2007 12:04:36 | |
---|
Erinäisiä keikkoja Kaksvitosessa soittaneena sanoisin, että sali akustiikaltaan on maan parhaimpia, ainakin lavan puolelta kuunneltuna. Ei kumise, vaan kantaa. |