Aihe: Montana nylonkielinen.. yksilökohtainen kokemus(ko?)
1
Landola59
06.03.2007 14:55:34
Enpä tiiä miten tää nyt on mahollista, mutta kun tuossa musiikkiliikkeessä testaamassa nylonkielistä montanakitaraa, myyjä kehui erittäin kovasti kyseistä tuotetta. hän myös suositteli lämpimästi ostamaan kyseisen kitaran ja moitti esteven , jollaista olen katsellut. No ei siinä mitään, tuumasin että todella hyvä kitara tämä on ja soi mukavasti.. siinä tehtiin pari johtokauppaa ja leprojakin tuli ostettua. oli aika kiire muutenkin joten en siinä kummemmin kiinnittänyt mihinkää erityiseen siinä kitarassa huomiota. Mutta kun kotia pääsin, huomasin että vasemman käden etusormesta vuotaa verta. Ja sitä vuosi jumalattomasti suhteutettuna haavan kokoon.. no, lähempi tarkastelu osoitti että haavoja oli itseasiassa kymmeniä, pieniä ja syviä. Ainoa johtopäätös mihin tulin, oli että ne ovat tulleet montanan nauhoista. Ovat nimittäin sellaisessa paikassa ja sen muotoisia että ovat vain ja ainoastaan tulleet kitarasta.. Liekö ainoa kokemus montanan nauhoista? Onko kitara muuten ollut mielestänne soittokelpoinen otus?

Sormea kirvelee joka sekunti. Tällä pitäis muka kaivaa nenää.
Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta?
weelie
07.03.2007 09:27:04 (muokattu 07.03.2007 09:28:12)
huhuh eipä mulle haavoja ole nauhoista tullut. No nauhathan töröttää monen tasoisissa kitaroissa, ja viilaaminen on helppoa.

Montana mielestäni oli amerikassa myytävä halpamerkki, kitarat tehty itäeuroopassa. Kestävyydestä en osaa henkkoht sanoa kun en ole moisia omistanut.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
flattopguitar
07.03.2007 11:30:52 (muokattu 07.03.2007 11:31:06)
Mä en sinuna ostaisi siitä liikkeestä mitään, vaikuttaa tyypilliseltä kusettaja-musakauppiaalta, jonka jokainen lause on suorainen valhe.
Landola59
07.03.2007 13:07:10
Mä en sinuna ostaisi siitä liikkeestä mitään, vaikuttaa tyypilliseltä kusettaja-musakauppiaalta, jonka jokainen lause on suorainen valhe.

Ei se ole... Puolituttumyyjä muutenkin, ja yleensä kauppatavara on ollut hyvää. Pienimuotoinen liike se on, enemmän hoitaa tilaus ja toimitushommia. Siksipä ihmetyttääkin nuo sen kommentit, tuntuu että mennyt vähän päälaelleen tuo homma. Kyllähän se varmaan itsekin huomasi että se puhui ohi suunsa tällä kertaa.
Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)