Aihe: Kooste Les Paul-repllikoista
1 2
Artist
06.03.2007 16:35:32
dear mr.fox & mr.Artist,

> myönnän ... menin metsään (...mahonkiseen vielä) ja toivottavasti en löydä sieltä ikinä pois ...

No, ei tämä nyt vakavaa :) mutta kun minun omana luonteenpiirteenäni on inttää ja päteä niin pakkohan se oli. ;)

Sulla kuitenkin varmasti hyvinkin paljon meikäläistä enemmän tietoa noista kaukoidän replikoista ja hyvää infoa niistä olet kirjoitellutkin!
"Short lives make good movies. Short lives -bad advice."
J_Mantyla
08.03.2007 14:25:37
Kohtaan kolme voisi vielä lisätä Epin Japanissa valmistamat Japanin markkinoille tarkoitetut LP:t, joita täällä koti-Suomessakin pyörii, eli ns. "oikeista" materiaaleista valmistetut, ja oikean mallisella lavallakin vielä.

Kuulunee ennemmin kategoriaan 2
... jaanytvai ?
fox
08.03.2007 14:32:54

Kuulunee ennemmin kategoriaan 2

Itse kyllä lukisin ne, samoin kuin Orvillet, tuohon "auktorisoidut replikat" -luokkaan, niillä on lupa mm. käyttää Les Paulin nimeä. (tosin rojalteja vastaan)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
J_Mantyla
08.03.2007 17:03:25
Itse kyllä lukisin ne, samoin kuin Orvillet, tuohon "auktorisoidut replikat" -luokkaan, niillä on lupa mm. käyttää Les Paulin nimeä. (tosin rojalteja vastaan)

Entä rakenteen puolesta, onhan noi mm. oikealla kaulakulmalla yms. Orvilleissa käytettiin kyllä photoflamea joissain malleissa.
... jaanytvai ?
hullu_ukko
08.03.2007 17:10:11
Jakaisin itse nuo LTD:t kahteen luokkaan. Kyllä 400- ja 1000-sarjalaiset LTD:n LP-johdannaiset ainakin mun mielestä täyttävät tuon modernin laatureplikan vaatimukset, vaikka korealaisia ovatkin.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Jos haluu heviä niin sitä ei tod millään romu stratoilla saa paitsi jos asentaa EMG:t ja kyllähän ne Richit on hevi kitaroita kun ne on niin pirullisen näkösiä ainakin ne sarvet siellä päässä.''- m4ss3 m/
MTM
08.03.2007 18:22:15
Sovitaanko niin, että kukin saa jatkaa replikoiden ryhmittelyä haluamallaan tavalla, perusteita erilaisiin virityksiin varmasti on. Ei minulla mitään copyrightia tähän listaan ole, mutu-pohjalta se on tehty.

Olen kyllä hiljaisesti samaa mieltä Hullu Ukon kanssa LTD:n sarjoista. Itselläni on on EC-400AT (ks. avatar/omakuva), ja monilta osin se on kyllä laadukas replika, vaikka ulkonäkö- ja viimeistelypuolella sanomista ehkä onkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)