Izer 26.12.2003 01:03:27 | |
---|
Haku ei toiminut enkä pikaisella selailulla löytänyt aiheesta keskustelua.. Eli, haussa vähän jotain paksumpaa soundia, johonkin sellaiseen Darknessin ja Guns N' Rosesin tyyliseen musiikkiin. Noita SD:n mikkejä vähän tuossa katselin, Hot Railsia tai JB Jr:ää, mielipiteitä ja ehdotuksia? Long Live Rock 'N' Roll |
Härski 26.12.2003 01:31:22 | |
---|
Voin suositella varauksetta Hot railsia. Sillä kyllä irtoo ton tyyppiset rockit. Oon kuullut myös, että little '59 ois aika pätevä tuohon tarkoitukseen. Pistä korvan taakse. |
N_Bates 26.12.2003 12:03:32 | |
---|
little 59 on meikän stratossa tallamikkinä. Kyllä siitä ihan mukavat rokkisoundit irtoaa. Tosin ei tuo strato kuitenkaan tuolla saralla pärjää mun epiphone sheratonille.. mut puoliakustinen onkin aina puoliakustinen... http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
_Omien kokemusteni_ perusteella JB Jr on hyvä rankkoihin säröihin, mutta puhtaalla ja pikkurosoilla ei niin hyvä. Mikki on kuuma, ja se signaali on aika treble-voittoinen. Hot Railseja en ole kokeillut. JB Jr:n tilalle pistin stratooni Little '59:n, ja siihen olen erittäin tyytyväinen. Ostetaan Jubilee-marsu, tarjoa. |
Skebahessu 26.12.2003 19:25:18 | |
---|
Hot Rails on aika "hevi" eli tehoa löytyy enemmän kuin monesta oikeasta humbuckerista. Volume erot on aika suuret jos keskellä ja edessä on normaalit single coilit. |
HS 26.12.2003 20:01:13 | |
---|
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa. |