Roope77 02.03.2007 13:51:46 (muokattu 02.03.2007 14:01:18) | |
---|
Eivätkä osaa vissiin englantiakaan. Homma taitaa olla niin että mä en osaa englantia.. Kerran arvosanani on 5 englanissa (ja monessa muussakin aineessa).Nojoo kuitenkin toi biisi ei toimi yhtä hyvin livenä kun levyllä, ei ainakaan kertosäkeistö. |
Volante 02.03.2007 13:55:33 | |
---|
Joo, mun mielestä kans ne panostaa liikaa tähän solistin mahtavan upeaan lauluääneen... Kitarat sais olla vähäsen hiukkasen kovemmalla... Soolon se veti kyllä komeesti ja kunnialla Ootko Sturm und Drangin kitaristi? ;) Satuin itsekin näkemään videon töllöttimestä, ihan mukava ja virkistävä pläjäys. En tosin olisi ihan noin nuoriksi arvannut, jos en videota olisi katsonut. |
Rattata 02.03.2007 14:31:47 | |
---|
Vaikkei meikäläisen musiikkia olekaan enkä levyä tule ostamaan, niin kyllähän jätkät hyvin vetää. Eilisessä Joonaksessa olin ihan varma että Mirror of Madness soittaa, kun Joonas sanoi että 12-vuotiaat vetää heviä :D Eikös noi ole jotain 15-kesäisiä? |
Roope77 02.03.2007 14:37:57 | |
---|
ovat 15-16 vuotta. |
Nieby 02.03.2007 15:45:23 | |
---|
Onkos muute pojilla mitään muita biisejä kuultavana? |
Roope77 02.03.2007 16:18:54 | |
---|
Ei vielä ainakaan. Tuo on niitten eka sinkku tulevalta levyltä. |
Basistien Kauhu 02.03.2007 17:54:09 | |
---|
Toivottavasti nää ei saa sellasta mainetta että pelkät 11v pikkutytöt kuuntelee, koska sen verran hyviltä näitten muutkin omat biisit kuullostaa, mitä oon kuullu. |
LNA 02.03.2007 18:45:41 (muokattu 02.03.2007 18:46:32) | |
---|
Sinkussa lukee Rising son writed by=Andre Linman, Matts Persson, Patrick linman. pojat ei tosin tee ihan itse kaikkia niitten biisejä. Oho, my mistake. No mun sinkussa lukee M.Persson. He. |
Roope77 02.03.2007 18:51:02 | |
---|
Niin lukee munkin sinkussa mutta kirjoitn Matts koska toi m on lyhennys siitä. Matts perssonhan on yksi niitten tuottajista. |
Anttichrist 02.03.2007 19:16:34 | |
---|
Viime viikonloppuna kaveri näytti videon ja lievästi sanoen siinä kyllä leuat loksahti auki... Ei JUMALAUTA, noissa nuorissa jampoissa on perkele asennetta enemmän kuin (joku iso juttu tähän) ja laulaja selvästikin Dionsa kuunnellut... Varsinkin laulusuoritukset yllättivät erittäin positiivisesti, en malta odottaa miltä hemmot kuulostavat n. 5-10 vuoden päästä , ja jos samalla meiningillä jatkavat niin Perkele! On hienoa huomata että näissä nuoren polven jampoissakin löytyy asennetta ja menoa, tuossa taas huomataan ettei heavy metal tosiaankaan kuole koskaan:) ,,/ |
Freya 02.03.2007 23:46:28 | |
---|
Kuulin bändiä ekan kerran radiosta. Olin kuullut biisin pari kertaa ja ikinä ei kukaan juontajista maininnut, että mikä bändi on kyseessä. Kuvittelin siis, että nyt on joltain ulkomaiselta suuruudelta tullut uutta ja oikein tanakkaa matskua. Koukuttava kertsi ja laulajan ääni aivan käsittämätön. Sitten jossain vaiheessa sain tietää, että mistä on kyse ja olin kyllä ihan wtf? Juu. Vanhan hyvän kierrätystä, kaikki koukut oikeilla paikoillaan ja näin, mutta noin nuorilta jannuilta todella hyvin. Olkoon tuote tai ihan mitä hyvänsä muuta, hyvä biisi, siitä ei pääse mihkään.. Olisin toivonut kuitenkin, että poitsut ja niiden biisit olisivat saaneet kypsyä rauhassa, tällainen joka tuutista samaa biisiä -meininki syö siltä tehon. |
DVD-SOITIN 04.03.2007 11:51:34 | |
---|
Säkeistö apinoi Dion Rainbow In The Darkia, kertosäe on ärsyttävä ja kitarasoolo huono. Ei siis putoa minulle. Mutta propsit kyllä itseäni hieman nuoremmille kavereille jotka ovat saaneet jotain aikaan. Asia johon minä en yllä koskaan. |
Ritsie 04.03.2007 21:24:25 | |
---|
Säkeistö apinoi Dion Rainbow In The Darkia, kertosäe on ärsyttävä ja kitarasoolo huono. Ei siis putoa minulle. Mutta propsit kyllä itseäni hieman nuoremmille kavereille jotka ovat saaneet jotain aikaan. Asia johon minä en yllä koskaan. Tuo Rainbow in the Dark tuli mullekkin heti mieleen. Itelle ei kolahtanu, mutta paha mennä haukkumaankaan. "Sinä Oksanen oisit erinomainen sinne Big Brotheriin. Vaikket keltään pillua saiskaan, niin ainakin oisit kiinnostunu niistä asioista" - Harri Ahonen |
Tupewi 06.03.2007 19:59:54 | |
---|
Jaa-a, nyt on sitten pojat kiinnitetty Sweden Rockiin. |
Sattumalta video sattui silmään TV:stä eikä oikein vakuuttanut. Jotenkin helvetin tylsä biisi ja esiintyminenkin niin nihkeää, ettei se ole enää edes camp-mielessä hienoa. Onnea tosin siitä, että noinkin nuorella iällä ovat saaneet musiikkiaan pinnalle, MTV:lle ja radion soittolistoille. |
Jackson Dinky 07.03.2007 10:31:14 (muokattu 07.03.2007 10:32:49) | |
---|
Jotain ilmeisen nuoria jamppoja, suhteellisen härskiä kasari heviä nuoruuden innolla. Mistä noi on tullu, kuka täällä tunnustaa. MTV:llä pyörii toi video, hupaisaa sinänsä, että siinä video bannerissä tuntuu olevan biisin ja bändin nimi sekaisin, ja niistäkin toinen väärin kirjoitettu. Miten toi on sinne rotaatioon päätyny? Eipä silti, ihan hauskaa että on. Joo ne on mun kotikaupungista kaverin pikkuveli soittaa tsynaa! En oo varma kirjotinko tähän ketjuun jo mutten jaksanu tarkistaa. Joo ja suurinpiirtein 14-15-16 ovat. Nii |
Maardi 12.03.2007 16:09:18 | |
---|
Eilen vasta kuulin piisin ekaa kertaa kun sattui video MTV:ltä silmään.. Itse biisi ei nyt suurempia tuntemuksia aiheuttanut, mutta laulaja on kyllä vitun kova. Video nyt oli niin "perus" kun olla ja voi, joten ei siitäkään sen enempää kommentoitavaa. Ihan mielenkiinnolla tosin kyllä odottelen että mitä saavat aikaan tulevaisuudessa. |
Todenpuhuja 12.03.2007 16:58:47 | |
---|
Onhan tuota biisiä saanut kuulla aika ahkerasti jo erilaisissa musiikki-ohjelmissa, ja vaikuttaa ainakin meikäläisen korvaan yllättävän kovalta repäisyltä tällaisen kasarijunttimusagenren edustajaksi. Jotenkin jopa melkein miellyttävän kuuloinen tuo laulajakin. Mielellään kuulisi vähän enemmänkin matskua bändiltä. Pisteet ainakin siitä, että jossain televisiossa näytetyssä haastattelussa vaikuttivat yllättävän kypsiltä ja hyväasenteisilta pikkujannuilta, vaikka haaveilivatkin jo Japanin ja Saksan markkinoista. :D "Peace, love & Kingston Wall!" |
-Aleksi- 12.03.2007 17:27:08 | |
---|
Odottelen sitä että pojat pistävät paskaksi ensimmäisen hotellihuoneensa. Menee muuten usko koko bändiin :( |
Roope77 13.03.2007 13:46:08 | |
---|
Kyllä ovat joutuneet kovaan seuraan kerran Sweden rockissa soittavat. Soittavat omien idoliensa kanssa vois sanoo. . Aattelin mennä kattoon niitä ja Swallow the sunia lauantaina clubille. |