Emplate 05.03.2007 18:44:41 | |
---|
Mielestäni olisi jopa suotavaa, että pitäisivät tämän vuoden taukoa. Olen siis pitänyt molemmista levyistä erittäin paljon, mutta pelottaa, että rupeavat tunkemaan uutta matskua liian tiuhaan tahtiin. Jos ensi vuonna pukkaisivat ulos, niin tuntuisi taas varmasti todelliselta tajunnan räjäyttäjältä pienen odottelun jälkeen. DVD:tä saisi kyllä tulla ulos enemmän kuin mielellään, mutta tiedä sitten, että ajattelevatkohan he tuon Sakara Tour-DVD:n riittävän. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Räkkipeli 05.03.2007 19:50:08 | |
---|
Kivasti nostettu tää ketju tähän silä voin pitkästä aikaa hehkuttaa että Stam1na on Suomen parhainpia metalli yhtyeitä koskaan. Uudet Kymmenen Käskyä on soinut siitä lähtien kun sen ostin tiuhaan tahtiin ja se oli ilmestymisen aikoihin se. Parhautta. Fucking A. dude! Odotan niiiiin innolla keikkoja! Pääsee taas hurmioon ja ihastumaan suomalaiseen musiikilliseen taiteeseen toimivimmillaan! IHHAANAA!! You can run, but you can't hide from metal! |
gorgonoidi 05.03.2007 20:00:50 | |
---|
Fucking A. dude! Odotan niiiiin innolla keikkoja! Pääsee taas hurmioon ja ihastumaan suomalaiseen musiikilliseen taiteeseen toimivimmillaan! IHHAANAA!! Ööö.. Joo, kyllä mäkin Stam1nan haluan vielä joskus nähä. |
mungiisi 05.03.2007 21:31:08 (muokattu 05.03.2007 21:41:50) | |
---|
Haa, luin koko ketjun perkule! Kirjoitetaanpa omia tuntemuksia. Kuuntelin debyytin joskus niihin aikoihin kun se ilmestyi ja sitä hehkutettiin niin maan perkuleesti. Silloin ei iskenyt, oli ikävän erilaista ja mitä kaikkea. Vuosi sitten yritin uudelleen ja kas vain, johan nappas! S/T on todella kova levy, tykkään joka piisistä. UKK:n kanssa sama juttu. Helevettiläinen, sehän on vielä kovempi! Levyllä on mielestäni löytynyt bändin oma tyyli entistä enemmän (?). EDIT: Kaverini napisi noista UKK:n kuoroista ja onhan niistä joku muukin sanonut että kuulostavat huonolta/naurettavalta. Mielestäni tämä tuo omaleimaisuutta tällä uudelle levyllä ja toimivatkin hienosti! (Nojuu, SYL sitä ja tätä, tiedetään.) Tampereella vuosi sitten keväällä olin vakoilemasa Klubi soundcheckin ja Tuskassa eturivissä olin viime vuonna todistamassa keikan. Perkule mikä meno. Toivottavasti saavat sitä uutta paskaa ja nopiaan, sitä odotetaan! |
Räkkipeli 05.03.2007 21:59:30 (muokattu 05.03.2007 22:02:28) | |
---|
Pexihän on varsin persoonallinen tiluttaja ja näin ollen myös kova sana bändissä. Ja tekee muuten hyviä riffejä. mm. Kaksi Reittiä, Yksi Suunta, vArsin toimiva! Siitä itseasiassa lähti minun todellinen Stam1na diggailu kun satuin katsomaan heitä YleX Popissa. Olin kuunnellut levyt läpi ja todennut ne ihan OK lätyiksi. Mutta sitten kun TV:stä tuli "Kaksi reittiä, Yksi suunta" live taltiointi, olin myyty! Silloin tiesin mistä koko hommassa oli kyse! Mikä hienous! You can run, but you can't hide from metal! |
Brother Tohveli 05.03.2007 22:54:29 | |
---|
Pexihän on varsin persoonallinen tiluttaja ja näin ollen myös kova sana bändissä. Ja tekee muuten hyviä riffejä. mm. Kaksi Reittiä, Yksi Suunta, vArsin toimiva! Siitä itseasiassa lähti minun todellinen Stam1na diggailu kun satuin katsomaan heitä YleX Popissa. Olin kuunnellut levyt läpi ja todennut ne ihan OK lätyiksi. Mutta sitten kun TV:stä tuli "Kaksi reittiä, Yksi suunta" live taltiointi, olin myyty! Silloin tiesin mistä koko hommassa oli kyse! Mikä hienous! Omasta mielestäni tuo YleX Pop-taltiointi oli aika kauhea. Soundit olivat köyhän oloiset (paikan päällä varmasti paremmat) ja fiilis vähän alhainen kun porukka vaan seisoo kuolleina sateenvarjoinensa. Muutenkin Hyrdeltä ei menneet vokaalit ihan nappiin. Stam1na on parempi todistaa "livenä" livenä, kuin telkasta livenä. |
Räkkipeli 06.03.2007 11:34:02 | |
---|
Omasta mielestäni tuo YleX Pop-taltiointi oli aika kauhea. Soundit olivat köyhän oloiset (paikan päällä varmasti paremmat) ja fiilis vähän alhainen kun porukka vaan seisoo kuolleina sateenvarjoinensa. Muutenkin Hyrdeltä ei menneet vokaalit ihan nappiin. Stam1na on parempi todistaa "livenä" livenä, kuin telkasta livenä. No onhan se loistava livebändi kun huonolla livetaltioinnilla saa jengiä puolelleen. Minusta se oli ainakin jees veto. Tosin paras mitä Stam1nalta olen nähnyt, ja yksi ylivoimaisesti parhaimmista keikoista mitä olen kokenut, oli Sakara Tour Nosturissa. Aivan mahtava meininki! You can run, but you can't hide from metal! |
Omasta mielestäni tuo YleX Pop-taltiointi oli aika kauhea. Soundit olivat köyhän oloiset (paikan päällä varmasti paremmat) ja fiilis vähän alhainen kun porukka vaan seisoo kuolleina sateenvarjoinensa. Muutenkin Hyrdeltä ei menneet vokaalit ihan nappiin. Stam1na on parempi todistaa "livenä" livenä, kuin telkasta livenä. Jep, poppibändien välissä soittivat ja poppibändien miksauksella siis mentiin. kuulosti aika paskalta. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
Veri 06.03.2007 13:26:46 | |
---|
Tällä hetkellä parhain suomeksi laulava metallibändi. Tajuttoman kovaa matskua! Livenäkin potkii perseelle. Parasta suomimetallia. |
Julmettu 06.03.2007 13:44:42 | |
---|
Pexihän on varsin persoonallinen tiluttaja ja näin ollen myös kova sana bändissä. Ja tekee muuten hyviä riffejä. mm. Kaksi Reittiä, Yksi Suunta, vArsin toimiva! Jep, varsinkin se intron toinen riffi. *myhiö* |
zmb 06.03.2007 19:36:06 | |
---|
Jep, poppibändien välissä soittivat ja poppibändien miksauksella siis mentiin. kuulosti aika paskalta. Kuulin yle-x popin keikan radiosta ja se kuulosti täydelliseltä! Syy miksi tv taltioinnissa on niin huonot saundit, on se, että kameramiehet on mikittänyt monitorin tai pa-kaapin kun stam1na oli alkupäässä päivän keikkaa. Johtuu kuulemma siitä etteivät kuvaajat ehdi ottamaan miksauspöydän saundeja talteen. Jos saundit oisi taltiotu ohjelmaan miksauspöydästä, silloin keikka olisi saundannut aivan toiselta. Ihmettelin sitä ettei kukaan ylellä yhdistänyt kuvaa ja ja parempaa äänitaltiontia yhteen. stam1naa=
granut valmistui,
rummut: kunnostus faq (kuvat uupuu ja tekstiä..;)
kumu.fi / yleistietoa vieraskirjassa, paljon
tai dafry reunaviisteet? |
elbowski 06.03.2007 21:39:51 | |
---|
Onhan nuo riffilöt ykköslevyllä mainioita, mutta kakkoslevyn riffit kuulostaa kaikki miltei samalta. Paperinuken emoriffi on paras. "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
Basser 10.03.2007 20:38:01 | |
---|
Ja meni muuten parhaan mettallialbumin Emma aivan oikeaan osotteeseen. Se on STAM1NAAAAA! Basisitilla on aina neljä ystävää... (Tai jopa viisi...) |
Oceancalibra 10.03.2007 20:40:50 | |
---|
Joo, ei SaiPalaisilla oo tähän aikaa vuodesta muutakaan tekemistä :D "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Antti90 10.03.2007 21:13:58 | |
---|
Vittu mie nauroin ku mokoma+stam1na+KT tuli lavalle, jätkillä paidat ja nimet selässä. "Niin niistä Lem1n rantatonteista...." Onneksi olkoon Stam1na! Sähkökitara, hyvää tahtoa & kavereita |
kode 11.03.2007 12:00:34 | |
---|
loytyisiko Emmagaalan patkaa mista netista? Voisi nayttaa ulkomaalaisille meidan jaakiekkojoukkueen... |
Ze Kink 11.03.2007 21:47:43 | |
---|
Omasta mielestäni tuo YleX Pop-taltiointi oli aika kauhea. Soundit olivat köyhän oloiset (paikan päällä varmasti paremmat) ja fiilis vähän alhainen kun porukka vaan seisoo kuolleina sateenvarjoinensa. Muutenkin Hyrdeltä ei menneet vokaalit ihan nappiin. Stam1na on parempi todistaa "livenä" livenä, kuin telkasta livenä. Oli meillä siellä moshpitti! Vilahti kuvassa n. 0,5 sekuntia jonkun biisin aikana. Who gare`s... |
Brother Tohveli 12.03.2007 15:23:37 | |
---|
Oli meillä siellä moshpitti! Vilahti kuvassa n. 0,5 sekuntia jonkun biisin aikana. Huomasin että oli siellä joitain ihmisiä jotka osasivat revitellä, mutta suurin osa vaan seisoi sateenvarjot pään yllä äimänkäkenä ja ihmettelivät kun kaverit lavalla soittaa lujaa ja raskasta musaa :D Jos se olisi jonkun metallifestarin yleisö, ajattelisin vain "Ei näin, ei näin"... |
Räkkipeli 12.03.2007 15:30:03 | |
---|
Huomasin että oli siellä joitain ihmisiä jotka osasivat revitellä, mutta suurin osa vaan seisoi sateenvarjot pään yllä äimänkäkenä ja ihmettelivät kun kaverit lavalla soittaa lujaa ja raskasta musaa :D Jos se olisi jonkun metallifestarin yleisö, ajattelisin vain "Ei näin, ei näin"... Mä luulen et siitä yleisöstä myös suuri osa katto ihmisiä riehumassa ja tönimässä toisiaan piirissä. =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Pekka.M 14.04.2007 16:27:23 | |
---|
Mahtavaa! Stam1na ja Megadeth samana päivänä saunassa. Noista muista bändeistä en välitä kun en ole juurikaan kuullut mutta eiköhän noiden kahden takia pidä jo liput hankkia. http://www.sauna-open-air.fi/index.php?sivu=ohjelma Tuossa osoite sauna open airin sivuille jos joku ei ole vielä huomannut. |