Räkkipeli 21.02.2007 15:37:26 | |
---|
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Drumjamo 05.03.2007 17:47:35 | |
---|
Qstockin sivuilta bongasin tuollaisen uutisen: Mokoma Loppukesästä studioon, festarikeikkoja jouduttu perumaan. Juuri saamamme tiedon mukaan Mokoma joutuu valitettavasti perumaan kolme loppukesän festivaalikeikkaa seuraavan levyn studiosessioiden vuoksi, Qstock mukaan lukien. Mokoma haluaa seuraavan levynsä jo loppuvuodeksi kauppoihin joten tästä tämä aikataulujen hätäisyys ja valitettava tilanne. Pahoittelemme tapahtunutta. http://www.qstock.org/2007/Se nyt vaan on semmosta |
Ronsto 05.03.2007 18:23:49 | |
---|
Ei haittaa, odotan innolla uutta levyä. "Yksi vaihtoehto olisi tietysti käyttää aina E-virettä. Ihmettelen sitä viritysten säätämistä ihmevireisiin, kun sen sijaan voisi käyttää standardia E-virettä ja unohtaa kaikki vire/kaularauta/intonaatio/jne/etc-ongelmat." |
Mokoman sivuilla tyrmätään ainakin julkaisuaikataulu. Qstockin etusivulla törmäsin tällaiseen: "Mokoma haluaa seuraavan levynsä jo loppuvuodeksi kauppoihin.". Piti tietenkin tulla heti kysymään että pitääkö tuo paikkansa? Aikasta kovaa matskua jos näin on. - Huhupuheita. Me emme ole tuollaista julkaisuaikataulua luvanneet, emmekä lupaa. Studioon menemme heinäkuun lopussa, mutta tuloksista ei ole mitään takeita. Katellaan aikatauluja syssymmällä, kun alkaa materiaali hahmottumaan. Ridin´ with the Horst. |
Necrophagist 06.03.2007 14:04:20 | |
---|
Mä kyl ehottomasti pidän näistä uudemmista levyistä, Kuoleman laulukunnaat, TMRH ja Kurimus. ja ehottoman tiukka livebändi! www.mikseri.net/ehkaei |
jummijammi 05.04.2007 15:21:08 | |
---|
Kaivoin KLK:n tuolta levyhyllystä ja KYLLÄ ISKEE! varsinkin säästä sanasi. Jotenkin tämä on kevät musaa :) |
elbowski 05.04.2007 15:25:18 | |
---|
Kaivoin KLK:n tuolta levyhyllystä ja KYLLÄ ISKEE! varsinkin säästä sanasi. Jotenkin tämä on kevät musaa :) Juu Mokoma iskee kyllä aina keväällä ja alkukesällä. Yksi parhaista tunteista oli Ruisrockin keikalla 2005, lämmin kesäyö, kurkku kipeänä rääyin minkä keuhkoistani pystyin biisien sanoja. Ah, se on niin ikimuistoinen hetki. "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
Hiku 05.04.2007 18:09:13 | |
---|
Kaivoin KLK:n tuolta levyhyllystä ja KYLLÄ ISKEE! varsinkin säästä sanasi. Jotenkin tämä on kevät musaa :) Tiedätkö, olin juuri tulossa etsimään Mokoma-topikkia ja kertomaan, että taas jytisee. Tämän vuoden alkupuolisko on ollut hiljainen Mokoman kuuntelun kannalta, mutta juuri äsken laitoin KLK:n soimaan. Ja täytyy sanoa että paranee joka kuuntelukerralla. Deus de vida longa aos meus inimigos. Para que possam ver de pe minha vitoria. |
DethBanger 05.04.2007 19:43:12 | |
---|
KLK:sta tuli mieleen, että TULKKI biisin alkuriffi on sanoinkuvaamattoman hieno. Sitä jaksaa kuunnella aina =) Myös koko biisi on mahtava. Tietty myös loput biisit levyltä rulaa. www.mikseri.net/rayha |
DieGr 06.04.2007 10:17:36 | |
---|
KLK:sta tuli mieleen, että TULKKI biisin alkuriffi on sanoinkuvaamattoman hieno. Sitä jaksaa kuunnella aina =) Myös koko biisi on mahtava. Tietty myös loput biisit levyltä rulaa. Tulkki on levyn pomo; ) http://www.myspace.com/fobiayhtye |
Antti90 06.04.2007 21:47:57 | |
---|
Mokoma on ollu vuodesta 2004 lähtien helevetin kova bändi, mutta KLK räjäytti pankin. Vieläkin muistaa ne fiilikset, kun oli kovassa flunssassa ja antoi äiteelle rahaa että jos viittit ni kipaset Levy-Musiikin kautta ja tuot KLKn ja DT'n Awaken ja kun laitto Laulukunnaat walkmaniin. Ei s**tana miten tuntu tiukalta Valapaton alkuriffi. Täytyy myöntää että on melko kovat odotukset uudesta levystä. Mutta luulen etten tule pettymään, sillä Mokoma on levy levyltä parantanut menoaan ja muuntanut meininkiä tarvittavan verran - eikä uus lätty tule olemaan pelkkää KLK kopiota, soon varma. Up the Mäntit! Sähkökitara, hyvää tahtoa & kavereita |
ps3t 07.04.2007 21:14:07 | |
---|
Mokoma on ollu vuodesta 2004 lähtien helevetin kova bändi, mutta KLK räjäytti pankin. Mun mielestä TMRH:lla oli vielä liikaa lässynlässyä ja itkemistä. Siksi kestikin kauan että vaivauduin edes ottamaan KLK:n kuunteluun. Kolahti samantien ja täytyy sanoa että paras levy mitä on tullut kuunneltua pitkään aikaan. Nosti mokoman aivan uudelle tasolle tämä levy. Teknisyys on perseestä. |
Disposable 08.04.2007 15:11:04 | |
---|
Mun mielestä TMRH:lla oli vielä liikaa lässynlässyä ja itkemistä. Jos tämä on epäkypsä tapasi kertoa että TMRH:lla oli useita balladeja, niin minusta kaksi (Sudet Ihmisten Vaatteissa ja Uni Saa Tulla) ei kyllä ole kahdestatoista liikaa. Levyn alkupuoli on parhautta, biisiin Hyiseen Syliin asti jossa tahti vähän hidastuu, muttei huonone. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
Räkkipeli 08.04.2007 15:45:08 | |
---|
Jos tämä on epäkypsä tapasi kertoa että TMRH:lla oli useita balladeja, niin minusta kaksi (Sudet Ihmisten Vaatteissa ja Uni Saa Tulla) ei kyllä ole kahdestatoista liikaa. Levyn alkupuoli on parhautta, biisiin Hyiseen Syliin asti jossa tahti vähän hidastuu, muttei huonone. Totta. Levyhän on niin perus Mokomaa parhaimmillaan. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
dead-ed 08.04.2007 21:35:48 | |
---|
TMRH oli melko tasapaksua jyystöä, vaikka onhan silläkin huippuhetkensä. Kuoleman laulukunnaille se kalpenee täysin. KLK toimi mulle aivan kybällä ilmestymisaikanaan, olihan itsellä ja yhdellä tytöllä mennyt suhde ainakin jossain määrin karille. Tunnetiloja se tuotti mahtavalla tavalla, ja juuri tätä haenkin musasta (kuten varmaan te kaikki muutkin :D) : sitä kuuluisaa fiilistä. Jos jokin levy on itsellä soitossa, niin todennäköisesti se on juuri KLK. Bändin rankempi ilmaisu toimii ehdottomasti paremmin kuin esim. "rokki-Mokoma". Toivottavasti törmään yhtyeeseen kesän keikoilla, vakuuttavasti kun vetävät (ainakin yleensä) livenä. |
Teksu 08.04.2007 22:12:45 | |
---|
Turun Klubilla ovat näköjään 15.6. :o sinne siis kiip on thräshin! |
Antti90 08.04.2007 22:58:16 | |
---|
Makuasioitahan aina on se, että digaako jostain biisistä vaiko ei, mutta itse oon sitä mieltä että TMRHn ainoa heikko veto on Hyinen syli. Muut on sitten aivan pirun tiukkaa SISO-vääntöä, ja oikeastaan pidän levyä ihan Kurimuksen vertaisena Mokoma-lättynä. Ruisrockissa sitten pitissä Mokoman tahdissa tanhutaan ensi kesänä seuraavan kerran! Sähkökitara, hyvää tahtoa & kavereita |
Räbbänä 09.04.2007 11:57:57 | |
---|
Toimiikos muuten muilla nuo FC Mokoman sivut? Itselläni vain ohjaa jollekin ihme mainossivustolle. "Oujee" |
Dunga 09.04.2007 12:04:44 | |
---|
Toimiikos muuten muilla nuo FC Mokoman sivut? Itselläni vain ohjaa jollekin ihme mainossivustolle. Ei näytä pelittävän. Kuuntelin pitkästä aikaa TMRH:ta ja kyllä se potkikin melkoisesti näin tauonkin jälkeen. Mun asteikolla tuo on KLk:n kanssa aika tasoissa, ehkä jopa hieman edellä. Ridin´ with the Horst. |
ps3t 09.04.2007 12:25:01 | |
---|
Jos tämä on epäkypsä tapasi kertoa että TMRH:lla oli useita balladeja, niin minusta kaksi (Sudet Ihmisten Vaatteissa ja Uni Saa Tulla) ei kyllä ole kahdestatoista liikaa. Levyn alkupuoli on parhautta, biisiin Hyiseen Syliin asti jossa tahti vähän hidastuu, muttei huonone. Mitäköhän epäkypsää tuossa nyt oli? Sitäpaitsi varmaan jokainen joka on teikäläisen kommentteja lukenut m.netin eri topiceissa, on varmaan huomannut että jätkä on kun terrieri kurkussa kiinni heti kun joku sanoo lempibändistäsi jotakin negatiivista. Mieti uudestaan ennen kuin tulet tänne laukomaan mitään toisten kirjoitusten epäktpsyydestä. Teknisyys on perseestä. |