Jokunen 29.09.2006 15:14:51 | |
---|
Mutta taitaa Sakaran vuoden videobudjetti jo aika lopussa niin toivottavasti jää vain aikeeksi. Ehkä Sakara saa hieman alennusta Stam1nan videoiden hintaan, kun Hyrden oma firma on ne kaikki tuottanut. "If vomit were a movie, this would be the soundtrack." |
gorgonoidi 07.10.2006 14:05:36 | |
---|
Ohhoh! On sitten tuo Stam1nan likainen parketti putkahtanut suoraa Suomen single listan ykköseksi. Hieno juttu. |
ozmo 07.10.2006 17:30:15 | |
---|
On muuten jumalauta kaunis video! Jees, eipä mulla muuta, jatkakaa. "Alright I am the messiah... Now, FUCK OFF!"
Pro Ulrich säätiö#1 |
DieGr 07.10.2006 20:01:46 | |
---|
On muuten jumalauta kaunis video! Jees, eipä mulla muuta, jatkakaa. Nojaa ei nuo stamppavideot musta kyllä mitää mestaritekeleitä ole millään. |
ozmo 07.10.2006 20:24:26 | |
---|
Nojaa ei nuo stamppavideot musta kyllä mitää mestaritekeleitä ole millään. no niinno, on ne aikaisemmat videot mustakin aika mitäänsanomattomia, mut tässä uudessa on sitä jotain... alkuvoimaa. :) sopii hyvin siihen biisiin. "Alright I am the messiah... Now, FUCK OFF!"
Pro Ulrich säätiö#1 |
Basser 08.10.2006 20:55:27 | |
---|
Ton Likainen parketti-sinkun toinen biisi, Rikos ihmisyyttä vastaan on meikäläiselle hiukan vaikea pala.Kappaleesta ei löydy sitä melodisuutta eikä vaihtelua mikä mulle Stam1nassa on SE juttu. Toki kyseinen biisi on oikein käypää kamaa, kunhan sille on antanut riittävästi kuunteukertoja. Silti, se nykivä rytmi säilyy melkosen häiritsevänä... Basisitilla on aina neljä ystävää... |
Frequency 12.10.2006 12:30:44 | |
---|
Ton Likainen parketti-sinkun toinen biisi, Rikos ihmisyyttä vastaan on meikäläiselle hiukan vaikea pala.Kappaleesta ei löydy sitä melodisuutta eikä vaihtelua mikä mulle Stam1nassa on SE juttu. Toki kyseinen biisi on oikein käypää kamaa, kunhan sille on antanut riittävästi kuunteukertoja. Silti, se nykivä rytmi säilyy melkosen häiritsevänä... Jep. Tuntuu että siitä biisitä ei saa oikeen kunnon otetta millään. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
-Mickill- 12.10.2006 16:37:00 | |
---|
Jep. Tuntuu että siitä biisitä ei saa oikeen kunnon otetta millään. Joo ei kyllä saa kiinni yhtään. Eli suht paska biisi mun mielestä, onneks ei tullut levylle. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Pico 13.10.2006 10:36:37 | |
---|
seo kovis biisi :O tulee iha meshuggah mieleen Mies meni kauppaan, lapio. |
bastardo 13.10.2006 21:15:03 | |
---|
Voipi olla, että olen tässä ketjussa jo maininnut, mutta minun mielestäni tuo Edessäni video oli aivan loistava. Näin ensimmäistä kertaa aivan sattumalta telkusta ja aloin seuraamaan, ääneen nauraen. Kenties hauskin musavideo koskaan. Aihe on aika helppo, mutta toteutus on taattua Stam1naa. Likainen Parketti video ei ole läheskään yhtä hyvä, mutta plussaa uuden levyn videoiden selkeästä teemasta. Ja Jussi Hyyrysen mukana olo on ihan hauska kuriositeetti. "It's good to be with you here. This a very prestigious festival, we are glad to be part of it. This song is therefore about fucking." - J. Homme |
Shredder 14.10.2006 00:36:50 | |
---|
Mikään bandi ei VOI laittaa nimeen i:n tilalle 1:stä... Ei vaan voi... |
Carpenter 14.10.2006 00:38:31 | |
---|
Mikään bandi ei VOI laittaa nimeen i:n tilalle 1:stä... Ei vaan voi... Kokeile googlella sanaa "stamina" ja "stam1na" niin tiedät miksi. :D |
Räkkipeli 14.10.2006 12:13:59 | |
---|
Mikään bandi ei VOI laittaa nimeen i:n tilalle 1:stä... Ei vaan voi... Ja minkä ihmeen takia ei? Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Morris on acid 14.10.2006 14:01:21 | |
---|
2. Mistä nimi tulee, miksi siinä on ykkönen? Suomennettuna "sisu", "kestävyys" tai "pitkäjänteisyys" kuvaavat hyvin yhtyeen asennetta. Nimessä oleva numero yksilöi yhtyeen yksinkertaisesti parhaudeksi ja erottaa nimen useista tuotemerkeistä. Koeta Googlessa sanaa "stamina" ja sitten "stam1na". |
Omk 28.10.2006 13:01:43 | |
---|
!" |
Julmettu 28.10.2006 13:20:53 | |
---|
|
Räbbänä 28.10.2006 16:42:37 (muokattu 28.10.2006 16:44:11) | |
---|
Elämäni muuttui täysin,kun tässä taannoin tuohon törmäsin Stam1nan foorumilla. Ihmetelinkin miksi siellä yhellä tyypillä on niin tuttu avatari. Edit: Ja nimimerkki. "Hattu pois päästä!" |
Basser 05.03.2007 00:31:58 (muokattu 05.03.2007 00:32:45) | |
---|
On äärimmäinen häpeä, että näin hienon bändin - kuten Stam1na todellakin on, ketju on vajonnut unholaan. Tehkäämme asioihin muutos. http://www.stam1na.com/index2.php?p … r=Kolmas_albumi&file=1172780058 Rouhikaa siitä perkele! Juttua stampioiden kolmanne levyn tiimoilta. Itse en uskalla spekuloida mitään etten rupea sekoilemaan innosta jo keskellä talvea :D. Mutta arvoisa herrasväki on hyvä ja jauhaa scheissee aiheesta jos kiinnostaa... Basisitilla on aina neljä ystävää... (Tai jopa viisi...) |
Kivasti nostettu tää ketju tähän silä voin pitkästä aikaa hehkuttaa että Stam1na on Suomen parhainpia metalli yhtyeitä koskaan. Uudet Kymmenen Käskyä on soinut siitä lähtien kun sen ostin tiuhaan tahtiin ja se oli ilmestymisen aikoihin se. Parhautta. |
Ziggy Bubba 05.03.2007 17:37:52 | |
---|
Tuosta kolmannesta levystä en tiedä, tuskin tulee tänä vuonna... Jaa, mutta onhan vuotta vielä hurjasti jäljellä - ja äijillä Hyrden mukaan nippu biisejäkin valmiina. Stam1nan aiempaan tuotteliaisuuteen vedoten uskon levyn tulevan seuraavan yhdeksän kuukauden aikana, elleivät nyt aivan älyttömästi tässä välissä keikkaile. Myspace.com/Crookmachine |