moottorisaha 05.03.2007 16:18:24 | |
---|
Todella iso osa Metallican tekemistä covereista on parempia kuin originaalit. Esim Blitzkrieg, Am I Evil ja Astronomy. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Manfred Mann's Earth Band:in "Blinded by the Light" pieksää Bruce Springsteenin version. Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen |
-Aleksi- 05.03.2007 16:33:21 | |
---|
Manfred Mann's Earth Band:in "Blinded by the Light" pieksää Bruce Springsteenin version. Aivan. Tää on soinut päässä siitä asti kun tuli Blow telkusta. |
Numb 05.03.2007 16:40:35 | |
---|
Aivan. Tää on soinut päässä siitä asti kun tuli Blow telkusta. No helevetti, sama homma. Tänään laitoin levyn tilaukseen. Ei kestä enää... Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen |
ten 06.03.2007 00:14:13 | |
---|
Nine Inch Nailsin Hurt on noin seitsemäntoista pilkku kahdeksankymmentäyhdeksän kertaa parempi Johnny Cashin esittämänä. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
jjylli 06.03.2007 00:17:18 (muokattu 06.03.2007 00:19:00) | |
---|
Nine Inch Nailsin Hurt on noin seitsemäntoista pilkku kahdeksankymmentäyhdeksän kertaa parempi Johnny Cashin esittämänä. saanhan mä olla ihan helevetisti erimieltä? huhhuh.. |
2541 06.03.2007 00:44:08 (muokattu 06.03.2007 00:44:38) | |
---|
Todella iso osa Metallican tekemistä covereista on parempia kuin originaalit. Esim Blitzkrieg, Am I Evil ja Astronomy. Viimeisestä olen vahvasti erimieltä. |
thescientist 06.03.2007 08:49:44 | |
---|
Convergen versio The Curen Disintegrationista on aika paljon parempi kuin originaali. "This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital"
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |
ten 06.03.2007 09:05:49 | |
---|
saanhan mä olla ihan helevetisti erimieltä? huhhuh.. Saat, mutta mielipiteesi on väärä. ;) THV-klubi #44.
Numb 06.03.2007 09:52:02 | |
---|
Saat, mutta mielipiteesi on väärä. ;) True that. Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen |
carnation 06.03.2007 10:46:02 | |
---|
Nyt tulee muuten varmasti turpaan kun sanon tämän, mutta Sonata Arctican versio Die With Your Boots Onista on parempi kuin Iron Maidenin alkuperäinen. Sonatan näkemys asiasta potkii paljon energisemmin ja rivakammin, etenkin kertosäkeen osalta. Parempi on. |
NYdoll 06.03.2007 11:48:33 | |
---|
Olenkohan minä ainoa joka pitää tuota APC:n versiointia Imaginesta aivan kamalana raiskauksena? Mielipideasioitahan nämä juu.. -It's always better to be out of tune than out of feeling- |
Dunga 06.03.2007 11:59:56 | |
---|
Ketjun otsikko vaan oli, että "Cover parempi kuin originaali?". Tosin saihan ylläolevan kommentin myötä jjylli tuoda mielipiteensä esiin, että cover on parempi. Menikö multa jotain nyt ohi vai eikö jäsen 'ten' juuri sanonut Cashin coverin olevan mielestään parempi, ja jäsen 'jjylli' oli NIN originaalin kannalla. :) Jokatapauksessa itse olen kuitenkin Cashin kannalla, melko herkkää tulkintaa. Itse olen tykännyt enemmän myös mm. Johnny Winterin tulkinnasta Jumpin' Jack Flashista Ridin´ with the Horst. |
Parzival 06.03.2007 12:42:17 | |
---|
Smells like teen spirit- Type o negative Wicked game- Slow horse Come as you are- The king Self control- Chevi eye kakka rules! |
ten 06.03.2007 14:29:59 | |
---|
Smells like teen spirit- Type o negative Lienee niin, että olet kuullut P2P-ohjelmien kautta ladattavissa olevan version. Kappale on kyllä nimetty Type O Negativen esittämäksi, mutta todellisuudessa se on Nirvanan singbackinä esittämä. Jossain musiikkiohjelmassa tuon joskus esittivät. En tietysti mene takuuseen tästä, mutta vahva epäilys on. THV-klubi #44.
Dunga 06.03.2007 15:16:39 | |
---|
Lienee niin, että olet kuullut P2P-ohjelmien kautta ladattavissa olevan version. Kappale on kyllä nimetty Type O Negativen esittämäksi, mutta todellisuudessa se on Nirvanan singbackinä esittämä. Jossain musiikkiohjelmassa tuon joskus esittivät. En tietysti mene takuuseen tästä, mutta vahva epäilys on. Joo, mikäli kyseessä on tämä Live tonight!... video/dvdlläkin oleva perseilylive "leipäkkinä", jossa Kurt tosiaan ölisee vokaalit tahallaan päin mäntyä, niin eihän sillä ole kuin huumoriarvoa :) Varsinkin jos on nimetty Type o negativen esittämäksi. Yleisö on ainakin ihan mukana siltikin. http://www.youtube.com/watch?v=l7GQbefmcRo Ridin´ with the Horst. |
elbowski 06.03.2007 15:56:02 | |
---|
Convergen versio The Curen Disintegrationista on aika paljon parempi kuin originaali. Joo tällekin komppia. Tuosta löytyy sellasta angstia ja tunteikkuutta että saa kyllä kissojen ja koirien kanssa muualta hakea. "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
rybk 08.03.2007 16:24:28 | |
---|
Itse olen tykännyt enemmän myös mm. Johnny Winterin tulkinnasta Jumpin' Jack Flashista Mulle toimii parhaiten Maaritin versio, Synnyin saatanan merkit käsissäin. Wigut soittaa taustalla ja kaikkee... |
Folcce 08.03.2007 16:37:54 | |
---|
Mulle toimii parhaiten Maaritin versio, Synnyin saatanan merkit käsissäin. Wigut soittaa taustalla ja kaikkee... Oho! Toi pitää kuulla. Maarit ja Wigwm vetää rollareita, ei voi olla huono. Vittu et on makea nimi biisillä! http://www.oikeastivasemmalla.fi/ |
BigPapa 08.03.2007 16:54:36 | |
---|
Oho! Toi pitää kuulla. Maarit ja Wigwm vetää rollareita, ei voi olla huono. Vittu et on makea nimi biisillä! Nii ja Järvisen sovittama ja vetää soolon siinä...silti Winter ja tietenkin Rolling Stones vetää sen paree...mun mielestä...8)... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |