Xybotron 20.07.2006 15:11:54 | |
---|
Kiitos kaikille osallistuneille basisteille hyvistä sooloista. Olin itse paikan päällä tekemässä kisoista juttua helsinkiläiseen Puoli Kaupunkia -lehteen ja tykkäsin kovasti tapahtumasta. Lisää tällaisia! |
Lux 20.07.2006 15:14:54 | |
---|
Kiitos kaikille osallistuneille basisteille hyvistä sooloista. Olin itse paikan päällä tekemässä kisoista juttua helsinkiläiseen Puoli Kaupunkia -lehteen ja tykkäsin kovasti tapahtumasta. Lisää tällaisia! Milloin juttu ilmestyy? vapaus veljeys vandalismi |
Xybotron 20.07.2006 15:21:18 | |
---|
Lehti on vielä heinäkuun ajan kesälomalla. Juttu ilmestyy 3.8. Lehtiä saa ilmaisjakelutelineistä keskustasta. Juttuun tulee hienot kuvat! |
Keny 20.07.2006 15:44:28 | |
---|
Keny Keny, älä mene siihen halpaan, että joku "tuntee jonkun" ja vieläpä ulkomailta... Mitä sitten? Me olemme nyt Helsingissä ja kisa on Tavastialla, ja millaiseksi se joka kerta muodostuu, riippuu eniten teistä soittajista. Minua ei tapahtuman järjestäjänä kiinnosta paskan vertaa, mitä joku toimittaja itkee yhtään mistään. Sen sijaan kaikki kritiikki, mikä tulee itse kisaan osallistuvilta soittajilta, otetaan erittäin vakavasti huomioon. Teitä vartenhan tätä puuhataan. Eli Kenyn mielipide painaa, ulkomaalaisia basistikamuja tuntevan toimittajan ei. Hymiö. Joo....mä kans unohdan noi hymiöt:) totta puhut ja mun ulosanti täällä netissä on tunnettu siitä et en saa mitään järkevää ulos mut edelleen hyvä kun jaksat näit järkkää. Ens vuonna taas:)..jos tää käsi enää paranee. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
sirdickyj 20.07.2006 15:47:55 | |
---|
Joo....mä kans unohdan noi hymiöt:) totta puhut ja mun ulosanti täällä netissä on tunnettu siitä et en saa mitään järkevää ulos mut edelleen hyvä kun jaksat näit järkkää. Ens vuonna taas:)..jos tää käsi enää paranee. mutku sä loptit soittamisen...vedätkö offi-autolla siel lavalla? saletti voitto! Pataan! |
Keny 20.07.2006 15:56:26 | |
---|
mutku sä loptit soittamisen...vedätkö offi-autolla siel lavalla? saletti voitto! ainii seki viel.....hyvä idea. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
-Lapa- 20.07.2006 16:38:03 | |
---|
Ihan vain jakaakseni ajatuksiani omasta puolestani, siis tuomaristosta. Kuten sanottua meitä oli siellä neljä basistia ja yksi median edustaja, eli puppe, minä, superchristin minttu, indican heini ja yleXn edustaja. tarkoitus oli tuomaroida esitystä kokonaisuudessaan eikä niinkään tekniikkaa ja nuottien määrää. eli esityksen kokonaisuutta, esitystyyliä, imagoa jne. Mielestäni kyseessä ei ehdottomasti ole liian vakavasti otettava kilpa vaan nasta leikkimielinen tapahtuma jossa basistit pääsevät tapaamaan toisiaan Ainakin minä jäin kaipaamaan tänä vuonna hahmoja kuten menneiden vuosien mahtavat Smultron, Puuha-Illu ja Carlos. melkein kaikki tulivat vetämään arkivaatteissa ainoa "pukuerikoisuus" oli kaveri jolla oli putki suussa ja lediavaimenperiä bassossa?!? Kyllä me siellä ihan vakavasti yritettiin tuomaroida eikä kännissäkään oltu (paitsi tietenkin kilpailun jälkeen) Harmihan se on ketään pudottaa, mutta näin tällä kertaa. Mitä Kenyyn mielestäni tulee. niin hän valitsi tällä kertaa soolokseen tribuutin poismenneelle ystävälleen, rauha hänen sielulleen, joka oli mahtavan kuulloinen ja hatunnoston arvoinen suoritus, mutta ei ehkä tällä kertaa kantanut tuomariston mielestä mahtisoolona. toki tiedän että Kenyltä lähtee mahtavat superchopsit ja peukku valonnopeudella, mutta eihän sitä voi tuomaroida sen mukaan mitä tietää että ihmiset osaa soittaa vaan kuinka he sillä hetkellä esiintyvät. Pahoitteluni jos vaikutin ylimieliseltä, lienee kusi noussut päähän :) Hauskaa oli ja toivottavasti kaikki tulee taas ensivuonna mukaan |
arppah8 20.07.2006 17:08:20 | |
---|
Kas pentele! Oman kylän basisti voitti! WW on hassu kaveri kyllä. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
PnukBassist 20.07.2006 23:50:45 (muokattu 20.07.2006 23:56:11) | |
---|
Olipas kiva reissu. Rovaniemi sai taas yhden julkimon. Pitänee ens vuonna ehkäjopa osallistua itsekin. Paitsi etten oikein hallitse peukaloani enkä Iron Maidenia. Hehheh. Tuo Maiden-hommeli jäi muutenkin vähän häiräämään. Siellä kun oli pari kaveria ketkä osasi niitä biisejä ja osa ei sitten tajunnut ollenkaan. Itsekin olisin ollu ihan sormi perseessä jos olis yhtäkkiä pitäny Maidenia vedellä. Mutta joo toisaalta eipä tuo niin kauheen vakava kisa ollut muutenkaan jotta tokkopa tuo haitannee. Toivottavasti ensi vuonna tuleepi enemmän osanottajia, täältä saattais tulla ainakin yksi skapunk-rämäpää lauteille. Mutta peukaloani en käytä enkä täppäile ollenkaan, ja Super-Mariot sekä Ihmemiehet eivät onnistu lainkaan. Voiko silloin edes voittaa? Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Johannes_t 20.07.2006 23:58:57 | |
---|
Mutta peukaloani en käytä enkä täppäile ollenkaan, ja Super-Mariot sekä Ihmemiehet eivät onnistu lainkaan. Voiko silloin edes voittaa? Nimimerkkiin viitaten, pistät semmosta Rancid-asiaa tulemaan uskottavasti, niin johan on kansa polvillaan! |
beorn 21.07.2006 01:23:13 | |
---|
Joo, hieno tapahtuma oli! Enemän osallistujia ehkä ois voinu olla. Mutta, mitäs sitä valittaa, kun ite oli vaan kattomassa..! Släppäilynkin määrä oli vielä siedettävissä rajoissa. Ensi vuonna uudestaan, vaikka kilpaileen en taida kumminkan silti ite viälä sillon uskaltaa. Lisää vaan showta ja aiheetonta hauskuutusta. Vaikka, kyllä tuommoien Kenyn tyylinen meininkikin on siistiä. Jep jep, tää ny alkaa meneen jo ohjeistamisen puolelle. Eli poistun. BASISMI!! Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!!
Ladatkaa Interspectionalin Demo#2 |
Ville S 21.07.2006 07:06:19 | |
---|
Jea, eka kertaa pääsen kunnolla koneelle sitten lähdön jälkeen, kiitos kovasti vielä Niskamiehelle yösijasta, se oli ROCK! Vilhelm aukio? heh, vanhemmat lupas jonkun neliön kokoisen alueen omalta pihalta, wohoo! tai en tiiä lupasko... Oli kyllä tosi hauskaa ja ei tällasta kisaa voi todellakaan vetää liian tosisssaan. Ainakin mun mielestä siinä ei ole mitään vikaa vetää edeltä treenattua matskua, ku ei edes ole kielletty. Ens kerralla otetaan kisaan vain basisteja jotka ei ole koskenut ennen soittimeen sit ;) :P Kielipakettia en muistanut hakea mutta ehkäpä se on vielä ens vuonna siellä, jos vaikka tulis käväiseen. Niin ja mitäs muuta...Osallistujat oli hauskaa porukkaa, vois varmaan johtua basismista ja sain tavata vihdoin Lauri Porran, jota en kuullut kyllä soittavan muuta ku hikisessä tavastian back-stagessa. Aika Basisti tyyppi mukavaksi, eiku miten se menee... anyway oli hauska nähdä L.P ! Phantom of the operaa ei tullutkaan siellä, vaan se oli se hallowed be thy name joka osa omalle kohdalle. hyvä vaihdos, hehe. Perskule, oli kyllä mahtavat kisat ja oli yht. 22 tunnin arvoinen juna matka ainakin. +kävin kattomassa jonkun teini-komedian finnkinossa mitä en olis tehny rovaniemellä, Njäh! Kiitos järjestäjille, aika varmaan ensi vuonna tavataan. -Vilhelm |
Tatuo 21.07.2006 19:49:15 | |
---|
voitto kotiin rolloon :D onnea vielä kerran wilhelm valloittajalle don't worry i wont hurt you |
PnukBassist 23.07.2006 22:38:15 | |
---|
Nimimerkkiin viitaten, pistät semmosta Rancid-asiaa tulemaan uskottavasti, niin johan on kansa polvillaan! Jeh. Se oli vähän tarkoitus jos joskus tuonne soittelemaan uskallan. Tosin tuo plektralla soittokin on vähän perseestä, joten Axiom esim on aika vaikee sooloilla. Mutta Freemanni on tehny kyllä sen verran paljon kaikkee että eiköhän sieltä yksiin kisoihin materiaalia löydy. Haha... se on sitten eri juttu kuin paljon rohkaisuryyppyä tulee otettua ennen kisaa... Ja Vilhelmille että Helevetin hyvähän se oli että soittelit niitä Marioita ja M.C.Kaiveireita, yleisöllehän sitä soitellaan... Pääasia on se että voitto tuli pohjoiseen! Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Lux 05.03.2007 08:49:10 | |
---|
Kas niin, ollaan liikkeellä jo maaliskuussa. Bassosoolon SM-kisa kasvaa tänä vuonna siten, että heinäkuiseen finaaliin mennään alkukarsintojen kautta, ja voittaja saa hiukan muutakin kuin kielisetin ja hassua limsaa. Alkukarsintapäivistä ja -paikoista tiedotetaan pian. Tarkoitus on järjestää alkukarsinnat useassa eri kaupungissa loppukevään aikana. Myös palkinnoista tiedotetaan lisää myöhemmin. Finaali on Tavastialla keskiviikkona 11.7.2007 Saa alkaa suunnitella ohjelmaa ja treenata! (tai alkaa rakentaa esiintymisasua, tms.) vapaus veljeys vandalismi |
sirdickyj 05.03.2007 15:33:27 | |
---|
Kas niin, ollaan liikkeellä jo maaliskuussa. Bassosoolon SM-kisa kasvaa tänä vuonna siten, että heinäkuiseen finaaliin mennään alkukarsintojen kautta, ja voittaja saa hiukan muutakin kuin kielisetin ja hassua limsaa. Alkukarsintapäivistä ja -paikoista tiedotetaan pian. Tarkoitus on järjestää alkukarsinnat useassa eri kaupungissa loppukevään aikana. Myös palkinnoista tiedotetaan lisää myöhemmin. Finaali on Tavastialla keskiviikkona 11.7.2007 Saa alkaa suunnitella ohjelmaa ja treenata! (tai alkaa rakentaa esiintymisasua, tms.) Me voidaan tulla housebändiks, Puppe vierailee. Pataan!
...+alv. |
Keny 05.03.2007 15:36:26 | |
---|
Me voidaan tulla housebändiks, Puppe vierailee. Sä vedät soolon skbassa....tai... Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Sä vedät soolon skbassa....tai... e. sun veto oli hyvä viimevuonna, turhaan kitiset. vedän pataan. Pataan!
...+alv. |
leksi-B 05.03.2007 18:29:37 | |
---|
miten muuten.. minkälaista sooloa siä vedetää? tuleeko siel taustamusat ja siihen pitää vetää improlla/kokemuksella, vaiko keksitää oma soolo ennen kisaa ja sitte rämpytetää se siel kisassa? Jos et soita ni et opi! |
Ville S 19.03.2007 10:31:29 | |
---|
Tartteeko mun tulla karsintoihin ku voitto tuli viimeks? :P Tuskin rovaniemelle järjestetään karsintoja, ellen sitten itse saa vaikuttaa asiaan. Varmaan lähimmät olis Oulussa. kalliiksi tulis... |