Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 533 34 35 36 37121 122 123 124 125
moikki
05.03.2007 12:06:38 (muokattu 05.03.2007 12:06:58)
Hep! Minulla on, tosin metal zone ja Iban Rg350. Paitsi että thomann laski niiden hintoja seuraavalla viikolla... ;) Mukaviahan Flangerissa on, paitsi että se pomo on aina kahvilla. :D

Minä olen aina saanut flangerista tavarat thomannin hintojen alle. Ei ole tarvinnut edes tinkiä kun valmiiksi puottaavat hintoja ;) Mm. ibanez sz320 100€ halvemmalla kuin thomannilta.
Jees jees
hyllevi
05.03.2007 12:59:35
Minä olen aina saanut flangerista tavarat thomannin hintojen alle. Ei ole tarvinnut edes tinkiä kun valmiiksi puottaavat hintoja ;) Mm. ibanez sz320 100€ halvemmalla kuin thomannilta.

Sama. Ibanezin SA260 maksoi 370e pussin kanssa thomannin 430 euron sijasta.
battery
05.03.2007 13:11:29
tästä ketjusta vois kohta tehdä jonku julkaisun :D välillä kyllä saa hymyn loistamaan ku näitä lukee!
Black or White
Räkkipeli
05.03.2007 14:03:58 (muokattu 05.03.2007 14:04:18)
Joo näit on kyllä tosi mukava lukea. Jotkut ovat kerrassaan piristävän hauskoja!
You can run, but you can't hide from metal!
juup
07.03.2007 22:54:14
No entäs kun mulle kävi näin...::: Siis monta tyhmää!!! Daah..

Mentiin kerran Kuopion Viiking Musiikkiin kaverin kanssa Iron Maiden paidat ja happosateen kuluttamat nahkatakit päällä niinkun vetää keppiä ja esittämään kaikille että ollaan nopeit.. No, kassan ohi kävellessämme tietenkin yrmeät(tapan-kaikki-jotka-puhuu-minulle) ilmeet päällä kassan takana oleva mies toivotti meille: Hyvää päivää! Kun mikäkin Arvi Lind, vaikka hänen olisi pitänyt tietää että meitä ei kiinnosta ostaa mitään.. Menimme ala-kertaan ja otimme kaupan kalleimmat kepit käteemme, tietäen että nyt on aika näyttää kaikille... U nou..

Noin 15 minsaa soitettuani Metallican One:n soolon täppäyskohtaa, alakertaan tuli aloittava kitaristi, jolle myyjä suositteli jotain halpaa ESP:tä. Nauroimme, koska se ei ollut sama kitara millä Aleksi Laiho niinq vetää, ja käänsimme volumet kaakkoon. Niinq Manowar kaakkoon.

Soitettuamme Gibsonien kaulat limaisiksi kävelimme kassalle nauraen kaikille mikä oli matkalle, ja kehuskellen itseämme.

Kassalla varmistelin myyjältä tietoja EMG HZ H4-mikeistä, jonka 26 sivuisen manuaalin olin eilen opetellut netistä ulkoa. Eihän se tiennyt mitään!!! Siis niinq mikä torho!!! Jatkoin ekstratarkkaa kyselyä tietäen että jos ostan nämä mikit, tilaan ne niinkö Thomanilta ihan salee. Ja isähän ne tietty maksaa, kun kaikki mun rahat menee vähän kun käydään jengillä vähän RyyB.

Koska myyjä oli rumpali, eikä tiennyt mitään, ajattelimme suunnata sätkälle ulos. Matkalla nauroimme Behringerin pedaaleille ja hakkasimme käsillämme symbaaleja. u nou...

Kehtasivat kysyä vielä että tilataanko mikit ennen lähtöämme!!!!!???!!! Hei eikös ne kassan sedät oo siellä niinkun sitä varten että me kysytään niiltä aiheettomia kysymyksiä!!! Jäi todella paha mieli... En mene enää..

Mentiin kaverin kanssa treenikselle juomaan limpparit ja ruvettiin harjottelemaan Slayerin God Hates us all:ia, kunnes äiti kuhtu syömään.
Rakoni
07.03.2007 23:03:15
Sama. Ibanezin SA260 maksoi 370e pussin kanssa thomannin 430 euron sijasta.

Itse ostin jokunen vuosi sitten Levytukusta 350e hihnan ja pussin kanssa...
Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa.
lukeman
07.03.2007 23:47:23

Mentiin kerran Kuopion Viiking Musiikkiin kaverin kanssa Iron Maiden paidat ja happosateen kuluttamat nahkatakit päällä niinkun vetää keppiä ja esittämään kaikille että ollaan nopeit.. No, kassan ohi kävellessämme tietenkin yrmeät(tapan-kaikki-jotka-puhuu-minulle) ilmeet päällä kassan takana oleva mies toivotti meille: Hyvää päivää! Kun mikäkin Arvi Lind, vaikka hänen olisi pitänyt tietää että meitä ei kiinnosta ostaa mitään.. Menimme ala-kertaan ja otimme kaupan kalleimmat kepit käteemme, tietäen että nyt on aika näyttää kaikille... U nou..

Noin 15 minsaa soitettuani Metallican One:n soolon täppäyskohtaa, alakertaan tuli aloittava kitaristi, jolle myyjä suositteli jotain halpaa ESP:tä. Nauroimme, koska se ei ollut sama kitara millä Aleksi Laiho niinq vetää, ja käänsimme volumet kaakkoon. Niinq Manowar kaakkoon.

Soitettuamme Gibsonien kaulat limaisiksi kävelimme kassalle nauraen kaikille mikä oli matkalle, ja kehuskellen itseämme.

Kassalla varmistelin myyjältä tietoja EMG HZ H4-mikeistä, jonka 26 sivuisen manuaalin olin eilen opetellut netistä ulkoa. Eihän se tiennyt mitään!!! Siis niinq mikä torho!!! Jatkoin ekstratarkkaa kyselyä tietäen että jos ostan nämä mikit, tilaan ne niinkö Thomanilta ihan salee. Ja isähän ne tietty maksaa, kun kaikki mun rahat menee vähän kun käydään jengillä vähän RyyB.

Koska myyjä oli rumpali, eikä tiennyt mitään, ajattelimme suunnata sätkälle ulos. Matkalla nauroimme Behringerin pedaaleille ja hakkasimme käsillämme symbaaleja. u nou...

Kehtasivat kysyä vielä että tilataanko mikit ennen lähtöämme!!!!!???!!! Hei eikös ne kassan sedät oo siellä niinkun sitä varten että me kysytään niiltä aiheettomia kysymyksiä!!! Jäi todella paha mieli... En mene enää..

Mentiin kaverin kanssa treenikselle juomaan limpparit ja ruvettiin harjottelemaan Slayerin God Hates us all:ia, kunnes äiti kuhtu syömään.

Nämä kommentit ohittavat kyllä hyvinkin reippaasti useimmat tämän ketjun musaliikkeiden kommentit. Oletko teini, juotko kahvia, oletko kofeiiniherkkä?
Ei, kyllä tämän täytyy olla niinq tsoukki, u nou. :)
superfly
07.03.2007 23:55:37 (muokattu 07.03.2007 23:56:09)
Samassa kaupassa joskus tarjottiin myös Zoomin multiefektiä kun kysyin flanger-pedaaleita. Myyjällä oli vähän kuulo heikentynyt.

Ei peevel. Samassa tarjottiin yhdelle ihmiselle V-Amppia melkein samassa tilanteessa :)
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Olli.M
08.03.2007 00:40:59

Mainiota. Missä musaliikkeessä työskentelet? Plussa napsahti.
Niin käy joskus
SH1THEAD
08.03.2007 01:42:15
Ei niinkään tyhmä kommentti, mutta kyllä olin äimän käkenä kun paikallisen soitinkaupan myyjä tulee juttelemaan jonkin sortin humalassa baarissa miten on kamat toiminut :D
äsh :/
juup
08.03.2007 08:22:37 (muokattu 08.03.2007 08:27:15)
Mainiota. Missä musaliikkeessä työskentelet? Plussa napsahti.

Joo, anteeksi ja kiitos, en ole teini, en ole kofeinisti, halusin vaan näyttää asiat myyjän kuvakulmasta.. Ainiin ja en ole myyjä musaliikkees, vaan tunnen lähikauppani myyjät hyvin ja tiedän asioita jota vakioasiakkaana kuulee ja näkee. Olen aina saanut hyvää palvelua musiikkiliikkeistä, erityisesti Kuopion Flangerista ja Viikingiltä(Nykyinen DLX :S)...

Ainiin, ja väsytti.. Muuten varmaan kaikki tajus tuossa sarkastisuuden... Monesti muuten keskustellessani kassahenkilöstön kanssa ovat nämä ''esimerkit'' tapahtuneet kohdille, joten tämä on Juup:in patoutuneet flashbackit.. En syyllistä, mutta täällä M:netissäkin voi olla joku joka voisi kirjottaa oikeasti tuommoisen jutun, tai osia siitä :P... TUNNUSTAKAA!!!! no ei...

Ymmärrän kyllä myös huonon asiakaspalvelun, koska olen itse asiakaspalvelu alalla, mutta onneksi olen oppinut myös ymmärtämään ''huonopäiväisen'' asiakkaan. Olisi monta tarinaa, mutta ne ei kuulu tähän treadiin. Hmmm. ''Asiakkaitten tyhmimmät kommentit'', varmaan löytyis kaikenlaista. :)

''Asiakas kun ei tarvitse liikettä, vaan liike tarvitsee asiakasta''

BTW. Iron Maidenia vastaan minulla ei ole mitään :D
Blodapelsin
08.03.2007 08:33:25 (muokattu 08.03.2007 08:33:48)
Levytukku:

Minä: Moro!
3 myyjää: Hmph..
Minä: Tota ettisin jotain kaula-mikkiä Ibaneziini. Jotain missä ois aika paljon outputtia
Myyjät: No onks siinä nyt mitään järkee...
Minä:...
Minä: kröhm.. Noh tota kelailin vaan kun on dimebucker tallassa ja hevikeppi kyseessä.
Myyjät: Joopajoo... No haluisitsä treble,basso vai middle-voittosen mikin.
Minä: No aika middelvoittonen ois passeli
Myyjät: No onks tossa mitään järkee...

Levytukku on pask- paikka
And I know it's on your mind We've been drinking on the wine That we drank from the serpents vine Now we live in another time We could live together"
veka2
08.03.2007 09:29:50
Panin kerran sähköpostia Helsingin Fasulle Jammun osista. Ajatauksena oli entistää vanhaa Yamaha SG-3000:a lähemmäs originaalia kuntoansa alkuperäisillä tallalla ja kielipitimellä, jonkinmoinen aikansa arvostettu soitin kun tuo kitara on. Kyselyyni ei koskaan vastattu.

Useamman (!) kuukauden päästä olin sitten kaverin kanssa sattumoisin liikkeessä aivan paikan päällä, näpelöitstin jotakin uudempaa SG-tä, ja mumisin kaverille, että tää ei ole neck thu niinkun on mun vanha kolmetonninen.

Myyjä siinä muutaman metrin päässä siirteli comboja suorempaan riviin, ja vissitenkin kuuli kun tuli sanomaan: " Niin sinäkö olit se kaveri kun pani muutama kuukausi sitten meiliä SG kolmetonnisesta ? "

Vastasin siihen , että joo ja " Säkö olit se kaveri, joka ei vaivautunut koskaan vastaamaan mun kyselyyni ". Meni myyjä hiljaseksi, kerrankin välähti oikea vastarepliikki.

Tuli se sitten vartin päästä sanomaan, että "olis se standardimitoituksilla kaikin puolin, gotohia menis paikoilleen heittämällä" ...
lukeman
08.03.2007 11:41:23
Joo, anteeksi ja kiitos, en ole teini, en ole kofeinisti, halusin vaan näyttää asiat myyjän kuvakulmasta..

Jeps, hyvinhän siinä onnistuit. :)
Räkkipeli
08.03.2007 11:48:10 (muokattu 08.03.2007 11:48:25)
Panin kerran sähköpostia Helsingin Fasulle Jammun osista. Ajatauksena oli entistää vanhaa Yamaha SG-3000:a lähemmäs originaalia kuntoansa alkuperäisillä tallalla ja kielipitimellä, jonkinmoinen aikansa arvostettu soitin kun tuo kitara on. Kyselyyni ei koskaan vastattu.

Useamman (!) kuukauden päästä olin sitten kaverin kanssa sattumoisin liikkeessä aivan paikan päällä, näpelöitstin jotakin uudempaa SG-tä, ja mumisin kaverille, että tää ei ole neck thu niinkun on mun vanha kolmetonninen.

Myyjä siinä muutaman metrin päässä siirteli comboja suorempaan riviin, ja vissitenkin kuuli kun tuli sanomaan: " Niin sinäkö olit se kaveri kun pani muutama kuukausi sitten meiliä SG kolmetonnisesta ? "

Vastasin siihen , että joo ja " Säkö olit se kaveri, joka ei vaivautunut koskaan vastaamaan mun kyselyyni ". Meni myyjä hiljaseksi, kerrankin välähti oikea vastarepliikki.

Tuli se sitten vartin päästä sanomaan, että "olis se standardimitoituksilla kaikin puolin, gotohia menis paikoilleen heittämällä" ...

Hyvä asenne! Rohkeasti vaan asiat esille ja suoraa puhetta. Niin ne asiat on ennenkin hoidettu.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
rrroope
08.03.2007 14:40:02
F-musicilla Helsingissä kävin joku aika sitte kyselemässä telecastereita. Sattui oikein hauska myyjä paikalle, semmonen vanhempi rokkijätkä. Aika hyvin se kertoili ja kysy sitte haluunko testata sitä yhtä vahvistimenkin kanssa. No se vei mut sinne koppiin, kytki kitaran ja alko ite soittelemaan. Oli kyl hauskaa katella kun äijä uppoutu niihin bluessoundeihin sen verran syvälle et tais unohtaa että on potentiaalinen myyntituokio kyseessä. No kyllä mä sit aikani odoteltuani sain itekin kokeilla.

Mutjoo, on kiva nähdä että joillan musakauppiailla on vielä intohimoa musiikkiin. Ei tuo nyt mitään tyhmää käytöstä kauppiaalta varsinaisesti ollut, mutta hauska heppu se oli.

Joskus taasen hermostuin musamaailmassa kun olin akustista menossa ostamaan. Olin yhtä alvarezia jo pitemmän aikaa miettiny, ja katoin nettisivuilta että hintaa ois tuonverran. Menin sit putiikkiin, (en siis asu itse helsingissä, olin vaan käymässä porukoiden luona ja kitaraostoksilla), siellä sainkin kyllä palvelua ja haluamani kitaran kouraani. Totesin sen oikein hyväksi mutta hintaa en. Hintalapussa luki reilusti enemmän kuin mitä netissä ja nettihinnan verran mulla oli taskussa.

Se kaveri siinä sit selitti että, kyllä tuo se virallinen hinta on mitä lapussa lukee, nettikaupalla ei oo mitään tekemistä tän kanssa. Olihan se periaatteessa ymmärrettävää, mutta kyllä se silloin pitäis nettisivuilla lukea. Aikani siinä sain tinkiä ja välillä se kävi pomolta kyselemässä yms. Juuri sen kitaran kuitenkin halusin joten lopulta päädyttiin ratkaisuun jossa annoin sen nettihinnan, plus päälle kaikki kolikot mitä taskusta sattu löytymänä ja otin vielä mukaan jonkun rämän vanhan kovan kotelon, kun kitarapussit oli niiltä loppu.

Ei ollu ihan niin helppoa palvelua musamaailmassa.
-Cale
08.03.2007 14:55:18
F-musicilla Helsingissä kävin joku aika sitte kyselemässä telecastereita. Sattui oikein hauska myyjä paikalle, semmonen vanhempi rokkijätkä. Aika hyvin se kertoili ja kysy sitte haluunko testata sitä yhtä vahvistimenkin kanssa. No se vei mut sinne koppiin, kytki kitaran ja alko ite soittelemaan. Oli kyl hauskaa katella kun äijä uppoutu niihin bluessoundeihin sen verran syvälle et tais unohtaa että on potentiaalinen myyntituokio kyseessä. No kyllä mä sit aikani odoteltuani sain itekin kokeilla.

Oliko kyseessä Top Soundin Kaitsu? :)
rrroope
08.03.2007 15:28:02
Enpä muista nimeä, joku semmonen varmaan. Sellainen joka tuntui välittävän kitaroiden sieluista paljon enemmän kuin niiden myymisestä :)
-Cale
08.03.2007 15:32:20
Enpä muista nimeä, joku semmonen varmaan. Sellainen joka tuntui välittävän kitaroiden sieluista paljon enemmän kuin niiden myymisestä :)

Niin kyseessä siis oli Seinäjoen Top Sound? Heh, taitaahan ne heput vähän sellasia olla, mutta pirun mukavaa porukkaa siellä kyllä, vähän iäkkäämpiä miehiä ja huomaa kyllä että kokemusta on, eivät ihan puuta heinää lauo... Ja Kaitsun soittosessio oli vallan mielenkiintoista seurattavaa vaikka itse kitaraani en vahvarin kautta päässyt kokeilemaankaan =) Hän esitteli kaiken tarpeellisen, sillä tatsin jo koitin akustisesti ja totesin sen hyväksi. Kyllä hän kysyi lopuksi että haluatko koittaa, mutta sanoin että eiköhän tuo riitä, laita laukkuun vaan! :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)