Radiodokumentti Jussi "Jo' Buddy" Raulamosta, YLE Radio 1, lauantaina 3.3. klo 14:05. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Toivottavasti ovat leikanneet mun höpinät veke... no johan oli low ball heitto, BlueMoon. Kerro tarkemmin. Sun tekemä haastattelu? Milloin, missä, kauanko kestää? Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
no johan oli low ball heitto, BlueMoon. Kerro tarkemmin. Sun tekemä haastattelu? Milloin, missä, kauanko kestää? Ääh.. en mä mitään haastatteluja oo tehnyt, olin vaan paikalla ainakin yhdellä Jo' Buddyn keikalla, jolla tuohon dokkariin äänitettiin matskua. |
Kuuntelin tuon tänä aamuna YLE24-teeveekanavalta 11.05 (sattumalta hotellihuoneessa selailin kanavia, ja tuo alkoi juuri). Erikoinen haastattelujuttu, ilmeisesti siis Jussi ja nykyinen duo kumppaninsa tuossa haastateltavana? No Raulamosta kerrottiin että hän on aina myöhässä, ei osaa tehdä kahta asiaa kerralla, syö tuntitolkulla, valvoo yöt ja nukkuu pitkälle iltapäivään, ei ymmärrä kaupunkilaiselämää, ei tule toimeen ihmisten kanssa, ei koskaan ole tuntenut itseään yksinäiseksi, on onnellisempi yksin ilman x-vaimoaan, nuorempana oli tuppisuu, puhuu aina ja vain bluesista, vaikkei ketään kiinnostaisikaan, soittaa/opettelee vain ja ainoastaan biisit jotka hänelle itselleen sopii, veti nuorena echinaforcella kännejä, nykyisin kasvissyöjä, nauhoituksissa on aina pomo, tai muuten ei ole mukana. Mies joka kulkee omia polkujaan. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Tosi hauska dokumentti ja hyvin tehty- Tuohon edelliseen: Neron Tapsahan siinä oli paljon äänessä - roudari ja yleismies taiteilijan takana, tietää näistä epäkäytännöllisyyksistä. ... jos et tiedä mitä olet tekemässä, älä tee mitään... |