kid ego 17.01.2007 14:19:35 (muokattu 17.01.2007 14:20:24) | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … amp;t=120544&o=40&#p5278321 samat syyt edelleen... niin ja se pikku seikka että osallistui järjestönä siihen hevimessuun tjsp. Aistin sinun viesteistä, että etsit syytä provosoitua. Makuasioilla mennään, eiks je! No tuo selittää jo kaiken. Ja ei, en etsinyt tästä provoa, hämmästelin vain. EDIT: Onkos tuo NummiRock juhannuksena vai mistäköhän syystä mä en siellä viime vuonna(kaan) ollut? Ei ole mitään asiaa tai tilannetta mistä ei nyrkeillä selviäisi. |
Sampo-Ukko 17.01.2007 20:54:06 | |
---|
No tuo selittää jo kaiken. Ja ei, en etsinyt tästä provoa, hämmästelin vain. EDIT: Onkos tuo NummiRock juhannuksena vai mistäköhän syystä mä en siellä viime vuonna(kaan) ollut? Juhannuksena juu... Kyllä sen juhannuksen voi paljon paskemminkin viettää... tosin niin kai voi kunnollisemminkin.... Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
Cocktus 18.01.2007 11:53:21 | |
---|
Tuskaan tulee mentyä sekä luultavasti myös Pellavarockin. Nämä ovat ne perinteiset hevifestarit missä tulee käytyä. Tuskassa olen ollut viitenä vuotena ja Pellavarockissa vissiin kolmena tai neljänä. Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
kid ego 18.01.2007 12:08:48 (muokattu 18.01.2007 12:09:04) | |
---|
Juhannuksena juu... Kyllä sen juhannuksen voi paljon paskemminkin viettää... tosin niin kai voi kunnollisemminkin.... Mökkijuhannus on niin korvaamaton etten siitä hevin luovu (off-topic sallittakoon?). Ei ole mitään asiaa tai tilannetta mistä ei nyrkeillä selviäisi. |
Sampo-Ukko 18.01.2007 20:26:15 | |
---|
Tuskaan tulee mentyä sekä luultavasti myös Pellavarockin. Nämä ovat ne perinteiset hevifestarit missä tulee käytyä. Tuskassa olen ollut viitenä vuotena ja Pellavarockissa vissiin kolmena tai neljänä. pellavarokkiin on monta kesää pitänyt mennä, mutta aina jostain syystä jäänyt... ensi kesänä kyllä.... Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
lord of this world 18.01.2007 22:04:35 (muokattu 18.01.2007 22:08:25) | |
---|
Mökkijuhannus on niin korvaamaton etten siitä hevin luovu (off-topic sallittakoon?). Nummirock >>> Nummijärvellä. Sielä kun oliski mökki nii pääsis soutamalla festarialueelle... järkkäreistä ei tarvi edes niin piitata. heh, kun ei nekään piittaa. mutta muuten... nummirock on aina kesän sekavin festari. aina joko koiranilma, tai sitten helvetin kuuma ja paskainen mesta. yöt hillutaan seittemään aamulla ja, klo 11 herää jo ihan virkeänä jostain pakun lattialta kurkku karheana...(kummallista) aamupalaksi kalja ja makkara, jotka loppuuu lauantai päivään mennes itteltä ihan varmasti, ja sitten eiku sinne ainoaan kyläkauppaan 100 metrin jonoon ilman juotavaaa, just kun lempparibändi aloittais soittamaan huomaat olevas vasta kaupan ovella... No reissu on tehty ja takaisin leirillä, niin sielä onkin vieraina jotain hippejä jostain etelä- Suomesta, ryyppäys alkaa ja kaaosta ympärillä n. 6 tuntia ja lopulta näet vain kaljateltan karaoken viimeisen esiintyjän ja alat kännissä valittamaan koska paikkaa suljetaan ja taas on viinat loppu ja festari ohi. Ja eikun pummimaan ja sitten kaikkia muitakin jo vituttaa. sunnuntai päivänä muistelet perjantain esiinyjiä, niitä kahta demobändiä(jotka tuli nähtyä) joilta toiselta ostit demon, ja käyt Kauhajoen keskustas syömäs roskaruokaa joista puolet tulee pihalle, (ehkä kuitenkin neljännet jo siinä vaiheessa) sitten eikun autoon nukkumaaan ja kotia kohti. Huh, Sellainen oli Headbangerin Nummirock, ainakin tiivistettynä... =) Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!! |
Tulevia starboja kesälle: Lamb of God (provinssirock) Testament (jalometalli) Kreator (jalometalli) Vader (tuska) Emperor (tuska) Immortal (tuska) C.O.B (tuska) W.A.S.P (tuska) Dragonforce (tuska) Pain (tuska) Celtic Frost (Qstock) Listassa ei ole näitä Suomen "perusjamppoja", jotka pyörivät jokaisen Suomi-festarin läpi kesällä. Jerk. |
Kerpele 04.03.2007 21:20:52 (muokattu 04.03.2007 21:29:39) | |
---|
Itseäni tässä kiinnostaa eniten, Metallica Lamb of God Megadeth Kreator Testament Näihin menossa. |
DVD-SOITIN 04.03.2007 22:01:15 | |
---|
Itse olen menossa Sauna Openiin ainakin alkukesästä. En vielä oikein tiedä, montako päivää tulee oltua. Ensin oli lippurahat Heaven And Helliin (lippu vielä ostamatta), mutta Megadethin saapumis-tieto muutti suunnitelmia, ja jos rahatilanne vain sallii, ostan kolmen päivän lipun. Molemmat haluaisin kovasti nähdä. Loppukesästä Kreator ja Testament jalometallissa. |
ozz3 04.03.2007 22:05:58 | |
---|
Sauna Open Air (Tällä erää vain 10.6 - eli siis Heaven And Hell + Sonata Arctica) Provinssirock (Metalliselta puolelta houkuttelee tietysti Lamb Of God) Metallica (Kolme vuotta viime kerrasta.) Vakavassa harkinnassa ovat Ozzyn keikka ja Tuska, jonne ei välttämättä kolmeks päiväksi tupsahdetakkaan. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Guitarwall 04.03.2007 22:47:07 | |
---|
Kun ei kovat bändit tule Guitarwallin luo niin Guitarwall menee kovien bändien luo. Elikkäs Hollantiin Fields Of Rock-festareille. Saatanan kovaa tarjontaa, tässä kiinnostavia bändejä sieltä: BLACK LABEL SOCIETY DRAGONFORCE DREAM THEATER HEAVEN & HELL IRON MAIDEN MACHINE HEAD MEGADETH MOTÖRHEAD OZZY OSBOURNE Ja vissiin ois tarkotus vielä Metallica katsastaa, joskaan en tiedä onko siihen kauheaa kiinnostusta. Veli on yrittäny houkutella kyllä, notta josko sitä kerran elämässä sitäkin kokeilisi. http://www.mikseri.net/constantine |
Väinämöinen 05.03.2007 00:08:43 | |
---|
Hmm, saattaapi tulla vähän erilainen kesä. Töistähän kaikki riippuu, mutta tähtäimessä ovat bändikiinnityksistä riippumatta ainakin Nummirock ja Wacken. Tuskaan menen korkeintaan roudaamaan, sinne tulee todennäköisesti samoja bändejä kuin Wackeniinkin. Jos moshpit-käytäntö on samaa luokkaa kuin viime vuonna, on jokin mennyt pahasti pieleen. Ässänä hihasta tulee sitten Jalometalli, jossa Testament ja Kreator. Metallin ulkopuolelta festareille osallistumiseeni vaikuttaa myös The Offspringin uusi levy ja maailmankiertue sen mukana, mikäli tämä jumalten neliliitto tulee Suomeen tai lähimaastoon joillekin festareille, menen sinne. Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
Räkkipeli 05.03.2007 00:31:42 | |
---|
Kun ei kovat bändit tule Guitarwallin luo niin Guitarwall menee kovien bändien luo. Elikkäs Hollantiin Fields Of Rock-festareille. Saatanan kovaa tarjontaa, tässä kiinnostavia bändejä sieltä: MOTÖRHEAD Ja vissiin ois tarkotus vielä Metallica katsastaa, joskaan en tiedä onko siihen kauheaa kiinnostusta. Veli on yrittäny houkutella kyllä, notta josko sitä kerran elämässä sitäkin kokeilisi. Ei jumalauta kyl Motörhead sais tulla taas suamehen! Tällä kertaa vähän etelämpään! Vitsi se olis kyl niiiiin asia meininki! You can run, but you can't hide from metal! |
Sampo-Ukko 26.06.2007 13:43:09 | |
---|
Vader (tuska) Emperor (tuska) Immortal (tuska) W.A.S.P (tuska) mm.. näistä syistä tälle vuodelle joutui periaatteet väistymään... lippu taskussa ja perjantaina kokka kohti isoa kylää
Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |