Ratkaisu ongelmiisi on THD Yellow Jacketsit
http://www.thdelectronics.com/products/yellow_jacket.htm
Saat heleän vox-soundin lähes vahvariin kuin vahvariin, suosittelen lämpimästi kokeilemaan! Mä olen tuosta eri mieltä, mutta toisaalta Vox soundeja on erilaisia enkä niitä heleänä pidä, eikä siitä tässä ketjussa ollutkaan puhe.......asiaan:
Oma suositukseni kysyjälle on joku stratotyyppinen kitara, sillä jossain vaiheessa huttuiltaa venähdetään rautalankatyyppisiin juttuihin ja siinä vaiheessa viulussa on hyvä olla joku kampi jolla sitten vemputetaan niinkuin Pulliainen konsanaan.
Efekteiksi esim line6 dl4 tai sitte zoomin eftp malli ja sitte joku säröpoljin + muuta sälää lompakon ja mieltymysten mukaan..
Vahvarin ei todellakaan tartte olla Vox vaan joku semmonen laite josta saa hyvät puhtaat joiden päälle rakentaa muuta soundia. Ite tuuppaan mielelläni flextone 2:lla mutta sinne putkivahvistimen suuntaan kannattaa katsettaan luoda. Voxia en suosittele, koska ovat niin saakelin painavia (ainakin ac30:t) ja toisaalta nuo kinukkimallit ovat MINUN mielestä soundeiltaan tuolla fenkun hrd:n/ peaveyn classicin suunnalla.
Muistakaa toki että agents ei ole rautalankaa, eikä rautalankaa saa soittaa ilman Voxia ja orbittia ja jos omistat ko. laitteet niin olet vain surkea Pulliais-klooni....
T:nimim" rautalanka-foorumilla taas liian kauan viipynyt"