Aihe: T.Kansan Betonimylläri-konsertti
1 2
Mistelli
04.03.2007 07:08:32 (muokattu 04.03.2007 07:10:22)
Eilinen "Estradilla" TV-konsertti oli hieno. T.Kansa tulkitsi loistavasti Lauri Viidan lauluja. Vaikuttavan upea ääni hänellä. Ei ihan kukatahansa iskelmäplanttu niitä lauluja edes kykene laulamaan. Orkesteri oli myös huippuhyvä !
Welldrum
04.03.2007 07:18:49
En kerinnyt näkemään kuin lopputekstit ja nekin meni niin nopeasti etten kyennyt lukemaan ketä oli soittamassa....Jokiahon Kaitsun tunnistin rummuissa.
Let me assure you !
Sertzo S
04.03.2007 07:40:12
Jäi katsomatta. Olin juovuksissa. :/
R.Syke
04.03.2007 07:41:22 (muokattu 04.03.2007 07:41:48)
Katsoin. Pidin noista Sarmannon sävelkuvioista. Erilainen Estradilla-ohjelma.
timwee
04.03.2007 15:06:14
Tapanihan oli hyvässä vedossa? Koskas tää on taltioitu?

Bändissä oli myös ainakin Mongo, Harri Rantanen, kiipparisteja oli monta, muita en tunnistanut kuin Mikko Mäkisen.
Ukko
04.03.2007 15:36:06

Jäi katsomatta. Olin juovuksissa. :/

Minkälaista siellä oli ?
EP
04.03.2007 15:43:31 (muokattu 04.03.2007 17:04:43)
Katsoin. Pidin noista Sarmannon sävelkuvioista. Erilainen Estradilla-ohjelma.

Prkl! Jäipä katsomati.

Tykkään kanssa Sarmannon sävellyksistä ja aikanaan tuli kuunneltua enemmänkin mm. Sarmannon ja Maija Hapuojan yhteistyötä: "Kaksi vanhaa, vanhaa varista.." ym. ja kukas tämä oli tämä aikaisempi yhteistyökumppaninsa hmm.. Taru Valjakka.
Sertzo S
04.03.2007 16:21:11
Minkälaista siellä oli ?

Sekopäistä.
Mistelli
04.03.2007 16:42:40
Tapanihan oli hyvässä vedossa? Koskas tää on taltioitu?

Bändissä oli myös ainakin Mongo, Harri Rantanen, kiipparisteja oli monta, muita en tunnistanut kuin Mikko Mäkisen.

Viimesyksynä tuo konsertti oli Tampere-talolla. Taisi olla lokakuuta.
Phil
04.03.2007 16:56:07 (muokattu 04.03.2007 16:59:02)

Sundströmin Seppo soitti pianoa ja Jalosen Pertsa oli kapu/kiipparikaveri/sovittaja, Kääriäisen Jaakko/kitara ja Snellmanin Antti/puhaltimet.

Soundcheckissä kaikki meni vielä hienosti mutta keikalla oli kyllä aika kiihkeä meininki! Varsinkin silloin kun Tapsa hyppäsi 9-minuutin Betonimyllärissä muutaman tahdin yli oli bändi aika ihmeissään, mutta muutaman sekunnnin ihmettelyllä siitä selvittiin...ainakin jotenkin ;)
R.Syke
04.03.2007 17:34:07 (muokattu 04.03.2007 17:35:38)
Soundcheckissä kaikki meni vielä hienosti mutta keikalla oli kyllä aika kiihkeä meininki! Varsinkin silloin kun Tapsa hyppäsi 9-minuutin Betonimyllärissä muutaman tahdin yli oli bändi aika ihmeissään, mutta muutaman sekunnnin ihmettelyllä siitä selvittiin...ainakin jotenkin ;)

Mutta kodassa kuitenkin tavattiin? Hikinen oli solistin olomuoto. Ja niinhän se petonimüllärillä pitää ollakin.
Irti Humpasta
09.03.2007 18:42:24

Oli hauskaa seurata poikien suoritusta. Hyvin pojat klaarasivat homman, tosin jätkät olivat saaneet nuotit biiseistä ja oikein arrattu :). Toista se oli vuonna 2000 tai 2001, kun Tapsa päätti Oulun madetoija salissa tutustuttaa muusikot ilman nuotteja täydelle salille tuohon Betonimyllärit -sarjaan. Pappi ja pakana pölähti kummasti. Kysyin vaan Tapsalta, että millanen biisi on kyseessä ja sano, että D -duuri ja soita sellaista humppa komppia :) Nauroin konsertin jälkeen kaksi tuntia seljälläni hotellissa, että ei tää voi olla totta. Basisti ilmoitti mulle, että ei tuu enää koskaan Tapsan keikoille, mutta leppyihän tuo M.Liski sitten myöhemmin :)
...voi niitä aikoja...
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
EP
09.03.2007 19:18:58
Oli hauskaa seurata poikien suoritusta. Hyvin pojat klaarasivat homman, tosin jätkät olivat saaneet nuotit biiseistä ja oikein arrattu :). Toista se oli vuonna 2000 tai 2001, kun Tapsa päätti Oulun madetoija salissa tutustuttaa muusikot ilman nuotteja täydelle salille tuohon Betonimyllärit -sarjaan. Pappi ja pakana pölähti kummasti. Kysyin vaan Tapsalta, että millanen biisi on kyseessä ja sano, että D -duuri ja soita sellaista humppa komppia :) Nauroin konsertin jälkeen kaksi tuntia seljälläni hotellissa, että ei tää voi olla totta. Basisti ilmoitti mulle, että ei tuu enää koskaan Tapsan keikoille, mutta leppyihän tuo M.Liski sitten myöhemmin :)
...voi niitä aikoja...

..Ei helevetti! Onko tuollaista vielä tänäkinpäivänä? :/
Hianomies
09.03.2007 20:06:13

Ei missään tapauksessa, tuohan oli jo vuonna 2000 tai 2001. :)
ronkeli
09.03.2007 22:16:39
...voi niitä aikoja...

Aika uskomatonta ! :D Annoin plussan, kun oli niin mukava piristysjuttu illanratoksi :)
manjaana
11.03.2007 11:47:50

oon antanut itseni ymmärtää, että Tapsan kanssa juurikin tuollaista, kun sen pään ottaa...
Homma hoidossa
Hianomies
11.03.2007 12:17:43
oon antanut itseni ymmärtää, että Tapsan kanssa juurikin tuollaista, kun sen pään ottaa...

Ei kun sille vaan aina osuu bändiin sellaiset soittajat, jotka ei tunne mitään kappaleita. :)
manjaana
11.03.2007 12:41:13
Ei kun sille vaan aina osuu bändiin sellaiset soittajat, jotka ei tunne mitään kappaleita. :)

Auts...., no niinpä tietysti.. ;)
Homma hoidossa
Irti Humpasta
12.03.2007 00:12:52

....onneksi en ollut se kiipparisti, joka soitti paljon ennen mua Tapsan bändissä.... Kiipparisti soitti Tapsalle ja kysyi tulevasta yhteistyöstä ja kappaleista, joita aikoo laulaa. Artisti lupasi lähettää lappuja. Tulihan sieltä kaksi isoa laatikollista nuotteja postisedän kantamana n.300-400 kappaletta....
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)