Aihe: Sapporon MM-hiihdot
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Kaake
03.03.2007 13:33:51
Pitäis jotenkin saada näitäkin lajeja tällasiin MM-kisoihin. Hiihtoahan tämäkin on...

No justhan ne kisat oli.
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
Tietysti Pauligin
03.03.2007 13:36:07
Eli saikos turskat nyt mitalia?
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Alpha
03.03.2007 13:38:31
Eli saikos turskat nyt mitalia?

Ei ainakaan kultaa, eli Suomi on taulukon kärjessä.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Alpha
03.03.2007 14:27:46
No justhan ne kisat oli.

Mutta mun mielestä voisi systeemiä muuttaa siten, että saataisiin alppihiihtokin näihin skaboihin mukaan. Muuttaa vaikka kisapaikkoja sen mukaan.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Alpha
03.03.2007 20:04:49
Onpa aika ihq toi Kuitune tossa palkintopalilla kun oikein tippa linssissä niiailee. Tosin eipä oo hullumpi toi kolmanneksi tullut norskikaan.

Tähän täytyy nyt kyllä vastata sen verran, että Suomen naisten lisäksi myös Marit Björgen on ihq...niin mukavasti iloitsee, vaikka pääsisi vain kuuden parhaan joukkoon.

Ja ihan nättihän hän on...:o)
M-Juhana
03.03.2007 20:18:52

Tähän täytyy nyt kyllä vastata sen verran, että Suomen naisten lisäksi myös Marit Björgen on ihq...niin mukavasti iloitsee, vaikka pääsisi vain kuuden parhaan joukkoon.

Ja ihan nättihän hän on...:o)

Yäk, hirvee norski!
Alpha
03.03.2007 21:22:58
Yäk, hirvee norski!

Et vain ymmärrä. Monta muutakin ihkua tuolla on, mutta taidan jättää mainitsematta, ettei tule joukkolynkkausta...
Ritsie
03.03.2007 21:23:09
Yäk, hirvee norski!

Joutuu suomustamaan ensin :)
"Sinä Oksanen oisit erinomainen sinne Big Brotheriin. Vaikket keltään pillua saiskaan, niin ainakin oisit kiinnostunu niistä asioista" - Harri Ahonen
Jani The Rock
03.03.2007 21:26:09

Joutuu suomustamaan ensin :)

Ja yleensähän naiset eivät tuoksu kokonaisuudessaan silliltä.
No murhahan se on aina mielessä mutta rokataan nyt ensin.
Anonymous-jazz
03.03.2007 22:20:40

On se niin väärin kun Manninen noista kuitenkin on kovin hiihtäjä prkl.
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
Jani The Rock
03.03.2007 22:22:52

Nii, Pirjo.
DJKaaos
03.03.2007 22:57:03

Eihän toi mikään murtomaahiihtokilpailu ole.
Minä olen minä.
eino mutku
03.03.2007 23:05:28
Sellaset kisat sitten, tavallaan meni hyvin, mutta toisaalta alakanttiin. Oo nyt siinä sitten. Miesten 50 km tuskin muuttaa tilannetta enää mihinkään suuntaan.
kalamies#23 >-)))> "Voi juku ja keltakaikkiaan myäs!" -Sofia 3 v.
DJKaaos
03.03.2007 23:40:25
Sellaset kisat sitten, tavallaan meni hyvin, mutta toisaalta alakanttiin. Oo nyt siinä sitten. Miesten 50 km tuskin muuttaa tilannetta enää mihinkään suuntaan.

Ei kyllä mennyt alakanttiin missään tapauksessa, vaan juuri niin miten oli odotettavissa. Yhtään otettavissa ollutta mitalia ei jäänyt ottamatta. Kuitunen + naistenviestit toivat ne mitalit mitä oli odotettavissakin, Yhdistetyssä tuli se mitä oli odotettukkin eli 3 mitskuu, mieshiihtäjät olivat juuri niin surkeita, kuin tiedetään heidän olevan ja hyppyrimäkimiesten ilme oli ihan yhtä hapan kuin olisi aamupuuroon joku kussu kuin mitä on koko kauden ollut. Suomen saavuttama yksikin mäkimitali oli iso yllätys ja luojalle kiitos, että se tuli Ollille. Nämä Ahoskat ja Hautamäet voivat pitää sitä hapantanaamaa vaikka koko loppukauden minun puolestani... Ja Ahonen varmaan pitääkin.
Minä olen minä.
Jani The Rock
04.03.2007 00:05:57

Snadi pettymys oli se että Kuitusen lisäksi kukaan muu naishiihtäjä ei ottanut henkilökohtasta mitalia. Lähellähän se oli, muttei kohdalla.

Tosi hienosti menivät kisat. Harri Ollin hopea oli varmaan se suurin yllätys. Vain joukkuemäki oli sellanen esitys, että vitutti tosissaan.
Anonymous-jazz
04.03.2007 01:29:50 (muokattu 04.03.2007 01:30:50)

Nii, Pirjo.

Yhdistetyn Hannu Manninen. Kun pistetään ladulle samaan lähtöön Ronny Ackerman ja Hannu Manninen niin Sakemannilla ei ole mitään mahkuja pysyä perässä.
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
Sinap
04.03.2007 08:58:53
Tiputtii sitte kakkoseksi mitalitaulukossa...noh..hyvät kisat kuitenki..:)
"Siinähän se tuubi on."
Anonymous-jazz
04.03.2007 11:41:54 (muokattu 04.03.2007 11:44:33)

Tiputtii sitte kakkoseksi mitalitaulukossa...noh..hyvät kisat kuitenki..:)

Odotellaan nyt sitä Norjan mieshiihtäjien käryä :D no tulisipakin... toiveajattelua ovat pakoilleet tod. harjoituskaudella testejä, kuten monet Saksalaishiihtäjät. Tuostahan tuli Saksalainen dokumentti viikkoja sitten YLE:ltä. Helppohan sitä on harjoituskaudella noiden käyttää kiellettyjä aineita ja kasvattaa lihaksia EPO-hormonilla jne. ja sitten kun kisat tulee niin lopettavat käytön. Kasvuhormoonin käyttö on kestävyyslajeissa todella yleistä ja vain tyhmimmät heistä jäävät kiinni.
Turder
04.03.2007 14:24:29
Odotellaan nyt sitä Norjan mieshiihtäjien käryä :D

Jos ovat käyttäneet niin Porttila tietää. Vahtikaa mestarin kolumnia!
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)