Seba 03.01.2007 23:38:12 | |
---|
Tänään tuli kamat ja kaikki oli niinkuin pitikin. Jos kerran sille kaverille kelpasi kitara ja hintaeroa oli vaivainen kymppi niin miten helvetissä jaksatte lähteä edes ruinaamaan jotain 10 eken palautusta? Oisit sanonut sille kaverille että sulle ihan vitun sama mitä teette, mutta jos haluaa muutoksia, ottaa itse yhteyksiä saksaanpäin. Ei kovin haastava tehtävä kun siellä on suomalaisia vaikka hurumykke palvelemassa. Ei se aina tarvitse tilaaja olla joka hoitaa muiden sotkut kuntoon. Itse yleensä järjestän tilauksen ja verohelpotukset, mutta thats it, jos tulee kaman kanssa ongelmia, hoitaa itse asian kuntoon se kenelle tavara on tilattu. |
kyseinen 04.01.2007 09:50:24 | |
---|
Minähän sitä kaverille koitin sanoa ettei hae kitaraa, ennen kuin asia on selvä. Mutta arvaahan kuunteleeko se ketään. "sinä olit tilaajana joten sinä myös joudut kärsimään sen" Hankipa kuule uudet kaverit. Nyt heti. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
jannu 05.01.2007 00:20:26 | |
---|
Noni. Tänään tai siis eilen tuli kamat. Kaikki ja ihan ajallaan. Vastaisuudessakin: Thomann, kyllä kiitos! "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
Start smoking today, be a ninja tomorrow!"
-Tompsi |
Juhani 05.01.2007 13:23:18 | |
---|
Noni. Tänään tai siis eilen tuli kamat. Kaikki ja ihan ajallaan. Vastaisuudessakin: Thomann, kyllä kiitos! Sama, kamat tuli, oi oi. Juhlapäivä. :) |
wilhoosi 28.02.2007 17:00:24 | |
---|
ensimmäistä kertaa thomannilta tilasin putkinupin, 4x12 kaapin ja jalkapedaalin nupille, 20.2.2007. Asiakastilin tilauksen status -kohdassa luki 24. päivänä että tilaus toimitettu kokonaisuudessaan. Tässä vaiheessa tietysti oletin että kamat on lähtenyt jo tulemaan kotia kohti. Thomannin sivuillahan sanotaan jossain että kun tilaus on lähetetty niin tulee sähköposti missä on rahtifirman seurantanumero ja sen sellaset. no ei sitten kuulunu. (tilaus painaa siis noin 79 kg niin sitä ei voinut postin kautta kuljettaa) Soitin paikanpäälle suomenkieliseen asiakaspalveluun ja siellä sanottiin että tulee sähköposti pian. no ei taaskaan tullu mitään. Soitin taas seuraavana päivänä uudestaan et ei tullu postia, niin kaveri sano et se onnistu hukkaamaan mun tiedot nii ei pystyny lähettään mitään. lupas sitte lähettää taas. No tänään, eli 28. päivä tuli sitten uusi sähköposti ja vielä tekstiviestikin jossa sanottiin että "Voimme ilolla ilmoittaa, että tavarat ovat lähteneet tänään." vähän kyllä arveluttaa tollanen häslinki. onko mulle sattunu tällästä? |
saastara 28.02.2007 17:06:18 | |
---|
Virheitä sattuu.. Ihmisiä sielläkin duunissa on. Lisää middleä. |
plikk 28.02.2007 19:14:32 | |
---|
Kaksi kertaa olen kitaran tilannut ja molemmilla kerralla tuli ongelmitta perille. |
Nieby 28.02.2007 19:19:59 | |
---|
Tilasin vahvistimet 2.2. kuluvaa vuotta. Kamat luvattiin perille viim. ennen helmikuun loppua. Nyt kuitenkin semmoinen tilanne, että vahvistimet tulevatkin varastoon vasta 12.3. Eli lähes kuukausi vielä odotellaan. :( |
Danko 28.02.2007 19:44:29 | |
---|
Tilasin vahvistimet 2.2. kuluvaa vuotta. Kamat luvattiin perille viim. ennen helmikuun loppua. Nyt kuitenkin semmoinen tilanne, että vahvistimet tulevatkin varastoon vasta 12.3. Eli lähes kuukausi vielä odotellaan. :( Peruskauraa. Tammikuun lopulla tilasin satsin, ja harmaalla palkilla olleet tuotteet on löytynyt varastosta nyt jo kauan, mutta t.bonen ribbonien arvioitu saapumisaika on siirtynyt jo neljä kertaa eteenpäin. Dunkkis on kuin potku nivusiin. Siihen voi luottaa. -noir |
Legatus 01.03.2007 18:39:53 | |
---|
Tänään tuli taas kamaa toomannilta ja minimiaikatauluissaan pysyivät lähetyksissä. Muutenkin olen aina saanut hyvää palvelua thomannilta ja ei ole ikinä ollut valittamista. Thomann. Kyllä kiitos! 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
ötzi 01.03.2007 19:06:16 | |
---|
Tilasin kk sitten, viikko tilauksesta tulee sähköpostia että maksu täytyy hoitaa tilisiirrolla kun paketti on liian painava postille, maksoin samantien, Lähetin viikko sitten viestiä että mikä maksaa, automaatti vastasi heti että viestisi käsitellään, eikä vielä ole kuulunut mitään. Perkele saisivat jo tullu kun kaikki tilauksen tuotteet oli vihreillä palkeilla Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä |
Veri 02.03.2007 23:26:17 | |
---|
Minulla on ainoastaan hyviä kokemuksia Thomanista; viisi tilausta, kaikki saapuneet ajallaan, eikä ole ollut tarvetta valittaa. |
papitsu 03.03.2007 08:55:19 | |
---|
Tuossa pari viikkoa sitten, en muista enään tarkasti, tuli vahvistin ja sälää Thomannilta, täysin ajallaan ja mitään puutteita ei sisällössä ollut. Toimivaa palvelua. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
efunkelist 03.03.2007 10:31:13 | |
---|
mä oon tilannu useasti vaikka mitä thomannilta, laatua ja halpista, ja ihan tyytyväinen olen saamaani palveluun ostan kyllä suomestakin. valitsen sen mukaan mistä saa haluamaani tavaraa edullisemmin/helpommin. välistä thomannilta siksi että tulee yhdessä läjässä kaikki ja välistä kaupasta siksi että saa tavaran heti kouraan tai ainakin hypistellä ennen ostopäätöstä. muutamien eurojen hintaerot ei vaikuta. |
nahkaruoska 03.03.2007 17:01:51 | |
---|
Tohtisin melkein sanoa että 89% tilauksista toimitetaan ajoissa ja ovat kunnollisia, nämä "Sekoilut" vaan julkistetaan ja se saa ihmiset kuvittelemaan että heille kävisi samoin. 4-, 5-, 6- Stringers world union. |
dumbass 03.03.2007 19:20:35 (muokattu 03.03.2007 19:24:44) | |
---|
Hyvä palvelu, rummut tuli erittäin ajallaan eikä puuteita ollut, ainoa vaan että tuosta 30 km päästä olisin saanut setin noin 10% halvemmalla. Tinkiminen kun on helpompaa naamatusten. Ei moittimista, mutta hinnoittelu ei todellakaan ole sen kaiken mainostuksen veroista. mo |
Monitorit tilasin. Tyytyväinen olen, kamat tuli viikossa ja kaikki kunnossa. |
Aamuhaamu 04.03.2007 16:01:20 | |
---|
Mulla on seuraavanlainen ongelma: tilasin vuosi sitten Line6 Distortion Modeler DM4:n, joka ei alustakaan asti toiminut pattereilla. (Olisin lähettänyt samantien palautukseen, mutta huvitti testata kaverin muuntajalla, että missä on vika, ja näin venähti muutama kuukausi...) Myöskin, toiseksi oikeimmainen carling-switchi on tosi löysä. MH Projectissa huomasivat heti, kun näytin kerran heille pikaseen laitetta. No loppujenlopuksi sain lähetettyä Thomannille, mutta laite tuli parin kuukauden päästä sieltä takaisin täsmälleen samassa kunnossa kuin olin lähettänyt sen sinne! Pistin tietysti asiakaspalautetta, ja pahoittelivat sieltä ja pyysivät lähettämään laitteen uudestaan. Tein näin, ja vikaselosteessakin yritin vääntää heille rautalangasta, mikä laitteessa mättää, mutta kas kummaa - sama juttu! Kaiken kukkuraksi, kun testailin laitetta toisen kerran, havaitsin, että laitteen potikoiden toiminnassa ei ole mitään logiikkaa, esim. potikoita voi väännellä, mutta soundi ei välttämättä muutu miksikään! Long story short: maksoin 349e täysin ruoskasta elektronisesta laitteesta, jota olen lähetellyt jo kaksi kertaa Saksaan T-kauppaan turhanpäiten. Pistää sapettamaan! Olisiko kenelläkään ideoita, miten tässä vaiheessa kannattaisi ruveta penäämään kuluttajanoikeuksiansa? Ottaa yhteyttä johonkin kuluttajansuoja-asiamieheen, vaiko jollekin isommalle pomolle Thomannille? Mikämikä-maa, mikämikä-valuutta |
-septimisti- 04.03.2007 17:12:20 | |
---|
Long story short: maksoin 349e täysin ruoskasta elektronisesta laitteesta, jota olen lähetellyt jo kaksi kertaa Saksaan T-kauppaan turhanpäiten. Pistää sapettamaan! Olisiko kenelläkään ideoita, miten tässä vaiheessa kannattaisi ruveta penäämään kuluttajanoikeuksiansa? Ottaa yhteyttä johonkin kuluttajansuoja-asiamieheen, vaiko jollekin isommalle pomolle Thomannille? Kyllähän tuo vähän näyttäisi siltä, että vähitellen voisi jo ottaa vähän järeämpiä aseita käyttöön. Mun mielestä tässä tilanteessa voisit kuitenkin ottaa vielä kerran yhteyttä thomanniin ja vieläpä mielummin ihan puhelimella. Kysyt, että missä mennään ja vaadit heitä korjaamaan virheensä. Jos tuo keskustelu ei johda kannaltasi tyydyttävään lopputulokseen, niin ota ihmeessä yhteyttä kuluttajaviranomaiseen. Ihan oman kuntasi kuluttaja-asiamies varmasti osaa ainakin ohjata sinut oikeaan suuntaan. En tiedä sitten, että noudatetaanko tässä nyt suomen vai saksan lakeja, sillä thomann kuitenkin markkinoi noita tuotteitaan aktiivisesti myös suomeen. Sillä ei liene kuitenkaan lopputuloksen kannalta mitään merkitystä. Jos jatkomenettely vähääkään epäilyttää, niin siihen kuluttaja-asiamieheen voi ottaa yhteyttä ihan vain neuvoa kysyäkseen. Ne ovat oikein mukavia heppuja. Lisätietoa mm. euroopan kuluttajakeskuksen sivuilta. http://www.kuluttajavirasto.fi/ecc/ "Se on ainakin päätetty, että kaikki poliittiset ja uskonnolliset keskustelut on suljettu kokonaan Muusikoiden.net:istä." |
mr.bungle 04.03.2007 20:26:23 | |
---|
Long story short: maksoin 349e täysin ruoskasta elektronisesta laitteesta, jota olen lähetellyt jo kaksi kertaa Saksaan T-kauppaan turhanpäiten. Pistää sapettamaan! Olisiko kenelläkään ideoita, miten tässä vaiheessa kannattaisi ruveta penäämään kuluttajanoikeuksiansa? Ottaa yhteyttä johonkin kuluttajansuoja-asiamieheen, vaiko jollekin isommalle pomolle Thomannille? Kappas. Minä joskus postittelin nauhatonta bassoa jossa en saanut kaularautaa liikkumaan (ja yläkaulan nuotit pörisivät). Basso piti lähettää Poriin korjattavaksi, mutta kuukauden-parin päästä sain sen samassa kunnossa takaisin missä sen lähetinkin. Peruin kaupan, ja hyvittivät postimaksut. Isolle pomolle valittaminen auttaa varmasti tuon kokoluokan yrityksissä. Asiakaspalvelu otetaan hyvin vakavasti, mutta ruohonjuuritason työntekijöitä ei kiinnosta / heillä on pirusti kiirettä. bassolla hanuriin |