Juzzu 26.02.2007 12:04:03 | |
---|
Samoilla linjoilla...mikähän juttu toi oikein oli. ...Mutta se viimoisena jatkoon päässyt pimu oli kyllä jättikaunis! |
aikavaikea 26.02.2007 12:34:24 | |
---|
...Mutta se viimoisena jatkoon päässyt pimu oli kyllä jättikaunis! Oli kyllä, mutta samoin täälläkin päässä on etenkin sitä Sundancen jatkoon menoa ihmetelty jo useamman jakson ajan niin maan perusteellisesti ja tasaseen. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Jarkko G. 26.02.2007 15:50:44 | |
---|
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Tympee Huttunen 26.02.2007 16:25:08 (muokattu 26.02.2007 16:27:58) | |
---|
|
MV 26.02.2007 16:44:34 | |
---|
Unohdin molemmat viikonlopun jaksot:( Eikös nuo olleet ensimmäisiä jaksoja, joissa ei ollut koelauluja? |
Rotuvaari 26.02.2007 16:58:27 | |
---|
En ehkä ole yhtä komea kuin Elvis, mutta elossa olemisestani kiistellään vähintään yhtä paljon. |
Oli pieni pettymys toi jätkien ryhmä. Tuntu että suurin osa veti varman päälle, eikä kukaan räjäyttäny kunnolla. Parhaiten laulo viimeinen, se Britney Spears look-a-like. |
Bluesmies 03.03.2007 21:44:41 | |
---|
Onkos tämä hammasrautainen rachel zavita (tai joku sinne päin) vielä jatkossa? |
jazzmies 03.03.2007 22:08:43 | |
---|
Oli pieni pettymys toi jätkien ryhmä. Tuntu että suurin osa veti varman päälle, eikä kukaan räjäyttäny kunnolla. Parhaiten laulo viimeinen, se Britney Spears look-a-like. Surkeata, puolitempoista amerikkahuttua, joka kuulostaa minulle ainaiselta introlta. Amerikka, tuo populaarimusiikin luvattu maa...ei todellakaan. Suomen Idolsissa sentään lauletaan kappaleita, joissa tapahtuu jotakin. Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Tympee Huttunen 03.03.2007 22:38:51 | |
---|
Aika vaisua on meno tosiaan. Musiikki on ihan lässynlässyä, eikä kunnon persoonia ole tällä kertaa mukana. Olen myös sen verran puurokorva, että tyrmistyin todella tuomareiden haukkuessa sitä tukevaa tyyppiä vireestä. |
jra 03.03.2007 22:47:28 (muokattu 03.03.2007 22:51:25) | |
---|
Surkeata, puolitempoista amerikkahuttua, joka kuulostaa minulle ainaiselta introlta. Amerikka, tuo populaarimusiikin luvattu maa...ei todellakaan. Suomen Idolsissa sentään lauletaan kappaleita, joissa tapahtuu jotakin. Oli kyllä keskinkertaisuuden huipentuma tämän iltainen porukka. Onko Suomessa ollut kertaakaan noin totaalisen tylsää ryhmää? Kaiken kruunasi se että vireet oli viturallaan tuollakin päin palloa, eikä mitään merkkiä että sanat olisi oikeasti ymmärretty ja ymmärrystä yritetty käyttää omaan näkemykseen. Pahemmin ulkoa opeteltua karismatonta hymyilyä, notkumista ja ähkimistä tuo oli kuin Anna koskaan. Intian lounge lizardille 7 vuorokautta pylvään nokassa Stevie Wonderin kuohitsemisesta. Äkkiä en keksi juuri mitään musiikkiohjelmaa koskaan, joka voittaisi tämän 1,5 tuntisen yhdentekevyydessään. Jopa tuomarit olivat aivat kohmeessa näiden karismaattisten taiteilijoiden työnäytteiden äärellä. Hyvä Suomi ja kohta on taas onneksi torstai. |
Hot RedX 04.03.2007 09:17:24 | |
---|
Suossareita pojissa eilisen perusteella(?) Blake Lewis ja molemmat Chrissit |
Bluesmies 04.03.2007 20:15:17 | |
---|
Onkos tämä hammasrautainen rachel zavita (tai joku sinne päin) vielä jatkossa? On tainnut tippua? Perkule, oli mun lemppari. |
timanttiananas 04.03.2007 20:18:22 | |
---|
Surkeata, puolitempoista amerikkahuttua, joka kuulostaa minulle ainaiselta introlta. Amerikka, tuo populaarimusiikin luvattu maa...ei todellakaan. Suomen Idolsissa sentään lauletaan kappaleita, joissa tapahtuu jotakin. Niinpä. Tylsää, tylsää. Kuolettavan tylsiä biisejä. Kilpailijat on toistensa kopioita. Niitä kehutaan jotka huutaa koviten puolen minuutin jeei-jei-jei-jee venytyksiä. Always look on the dark side of life |
Juzzu 05.03.2007 08:23:02 (muokattu 05.03.2007 09:38:36) | |
---|
Näin suomalaisen perusmiehen näkökulmasta aiva hirveitä piisejä vetivät eilen tytötkin, ei ei ei ei. Ja mikä karmeinta, Antonella lauloi vielä huonosti. Kaik toivo män. |
Tupuna 05.03.2007 08:31:07 | |
---|
Niinpä. Tylsää, tylsää. Kuolettavan tylsiä biisejä. Kilpailijat on toistensa kopioita. Niitä kehutaan jotka huutaa koviten puolen minuutin jeei-jei-jei-jee venytyksiä. Joo... tuntuu, että American Idol on vokaaliakrobatiakilpailu, vaikka laulaminen on niin paljon muutakin kuin sitä. Ahdistavan tylsää kyllä on tänä vuonna tuo kilpailu. Ketään Taylor Hicksin tai Bo Bicen tyyppistä ei tässä kisassa ole. Tosin se Keanea laulanut mies kuulosti hyvältä, ja naisista se läski matami, Lakisha Jones. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi |
Hot RedX 05.03.2007 09:12:21 | |
---|
Mulla tuli mieleen vaan, että American Idolin laulajat vaikuttaa vain siksi tasokkaimmilta kuin Suomen tytöt ja poijjaat, koska suuri osa biiseistä on tuiki tuntemattomia (ainakin mulle), ja näin ollen on suunnattoman vaikea arvioida että menikö biisi nuotilleen ;) Muutenkin ihmetyttää tommonen mumomeininki... Miten on, onkohan noita biisejä leikelty, kun ovat niin lyhkäsiä? Tytöistä eilisen perusteella suossareita; Jordin, Lakisha ja Melinda Doolittle :) |
bedlam 05.03.2007 09:17:18 | |
---|
...Mutta se viimoisena jatkoon päässyt pimu oli kyllä jättikaunis! Sattuipahan nyt niinkin, että jopa American Idolsien finaalissa joku kuulosti melkeinpä pahalle. Olin toisessa huoneessa istuskelemassa, mutta oli pakko käydä katsomassa kuka niin epävireisesti tuollaisessa joukossa vetää. Se Nätti Tyttöpä tietenkin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Dunga 05.03.2007 09:19:57 | |
---|
Sattuipahan nyt niinkin, että jopa American Idolsien finaalissa joku kuulosti melkeinpä pahalle. Olin toisessa huoneessa istuskelemassa, mutta oli pakko käydä katsomassa kuka niin epävireisesti tuollaisessa joukossa vetää. Se Nätti Tyttöpä tietenkin. Näin kävi myös minulle. Miten hänelle muuten kävi, putosiko? Vai putosiko eilen edes ketään? Ridin´ with the Horst. |
bedlam 05.03.2007 09:25:40 | |
---|
Näin kävi myös minulle. Miten hänelle muuten kävi, putosiko? Vai putosiko eilen edes ketään? Niin pitkälle en hoksannut katsoa itsekään. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |