insight 31.01.2007 09:17:50 | |
---|
Oho ihme etten ole vastannut tähän ketjuun. Mua on verrattu hyvin moneen, mutta eniten ehkä Bruce Dickinsoniin (en tajua miks). Viimeks vanhat soittokaverit sano, että mun ääni sopii Zeppeliniin ja siitä oon samaa mieltä. Ozzyynkin. Mulla on niin ohkanen ääni. http://www.halla-aho.com/scripta/vaaliasiaa.html |
Exxecuttorr 02.02.2007 14:13:29 | |
---|
Eipä varsinaisesti olla vertailtu, kerran kaveri sanoi minun kuulostavan siltä Amon Amarthin örisijältä. |
masterhat 03.02.2007 15:26:50 | |
---|
Problem Jonesin harmoniat muistuttaa paikoitellen kieltämättä joitain AIC:n biisejä, ja tuo lopussa oleva yeah yeah yeah -kohta on ihan AIC:tä, paitsi laulun niin myös soiton ja sovituksen puolesta... Teidän saundeissa mä en löydä päällekäyvää samankaltaisuutta, mutta kylläkin siinä, miten sijoitat äänesi sekä se miten sä tulet ylhäältä alas. Erittäinkin kuunneltavaa matskua tuosta huolimatta! Mun saundia luonnehdittiin joskus funk-aikoinani mm. Anna Kuoppamäen kuuloiseksi. Nyt en ole muutamiin vuosiin kuullut saundillisia rinnastuksia, mutta ehkä joitain maneerillisia rinnastuksia on tullut ilmi. Pari niistä on tosin ihan rehellisesti pöllittyjä kikkoja. kyllähän sen tajusi heti kun purkkiin oli otettu, että nyt on liikaa samaa. tuo on kuitenkin jo vuoden vanha tuotos, ja nyky soundi on muuttunut jonkin verta poispäin tuosta. ihan tietoisestiin. tottakai laulussa kuuluu paljon edelleen tuota nasaali soundia, mutta myös paljon muuta. niin, pitää laittaa tänne kun saadaan uus kämppädemo joskus valmiiks, ni sit voi ihmetellä miten ääni on vuodessa muuttunut, vai onko ollenkaan. Head like a hole |
Apricot 03.02.2007 18:54:05 | |
---|
Mua on verrattu hyvin moneen, mutta eniten ehkä Bruce Dickinsoniin (en tajua miks). Viimeks vanhat soittokaverit sano, että mun ääni sopii Zeppeliniin ja siitä oon samaa mieltä. Ozzyynkin. Mulla on niin ohkanen ääni. Oon kuullut sun ääntäsi viime kesänä karaokessa, mutta siitä en muista mitään. Siltikin; Bruce ja Zeppelin on mun mielestä vähän erilaisia juttuja, ja kuulostaa kyllä erikoiselta että sut on molempiin yhdistetty:) Ehkä olet vain niin elastinen ja laajasävyinen laulaja. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
saastara 04.02.2007 14:45:50 | |
---|
Joskus on sanottu, että kuulostan Jumalan vasaralta. Otan sen ihan kohteliaisuutena. Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
Sipher 15.02.2007 09:28:10 | |
---|
on verrattu ääntä Lars Göran Petrov:iin ja Johan Lindstrand:iin ja ulkoista olemusta lavalla Anders Friden:iin... eli jos tästä jotain voi päätellä niin skandinaavilta näytän ja kuulostan :D Dead girls are easy |
insight 15.02.2007 13:38:13 | |
---|
Ehkä olet vain niin elastinen ja laajasävyinen laulaja. Kiitos. Tää tuntu ihan kivalta. Viime päivinä olen pitänyt omaa lauluani jostain syystä aivan surkeana. Ihme vuoristorataa, vähän kuin silloin, kun aloitti laulamisen. Tätä meininkiä ei ole vuosikausiin ollut. Onko tää joku kasvunpaikka? http://www.halla-aho.com/scripta/vaaliasiaa.html |
M!Xu 15.02.2007 20:56:00 | |
---|
Ei koskaan ikinä mihinkään, mutta haluaisin että verrattaisiin Axl Roseen tai James Hetfieldiin (ei siihen 80-luvun alun eikä nykypäivän, kuunteleppa Whiskey in a jar-biisi). Olisin kyllä niiiiiiiiinnn imarreltu! pöö |
nooramoi 02.03.2007 18:32:51 | |
---|
On joo verrattu. Nyt esimerkkinä tulee mieleen Terhi Kokkonen, Christine Guldbrandsen, Mariah Carey(joskus kauan sitten), Marja Kiiskilä, Jonna Tervomaa, Vuokko Hovatta... Joku joskus sanoi että ääneni on sekoitus Christine Guldbrandsenia ja Terhi Kokkosta. Melko imartelevaa. 8D |
Kiitos. Tää tuntu ihan kivalta. Viime päivinä olen pitänyt omaa lauluani jostain syystä aivan surkeana. Ihme vuoristorataa, vähän kuin silloin, kun aloitti laulamisen. Tätä meininkiä ei ole vuosikausiin ollut. Onko tää joku kasvunpaikka? Se on tommosta vuoristorataa aina välillä. Ei siitä kannata edes sen kummemmin käydä ahdistumaan. Muutama viikko taukoa bänditreeneistä ja karaokesta, niin maistuu taas. Tai no, voi se olla että ottaa pidemmäkin tauon jos oikein niikseen tulee. Hyvin sä vedät, usko pois. |
Pet 05.04.2007 09:51:20 | |
---|
Thomas Quasthoffiin on kerran verrattu. Soitin Thomas Quasthoffia kaverilleni, hänen vaimonsa tuli paikalle ja kysyi, koska olin sen laulanut... Otin sen suurena kohteliaisuutena ;) |
töpsö 05.04.2007 21:15:16 | |
---|
Ari Koivuseen, kun vetäsin tän "Yli synkän virran". :) Ihan jepaa kuulostanko siis mieheltä?... |
DoctorAgdur 08.04.2007 05:38:49 | |
---|
Joku on verrannut Andi Derikseen ja eräs toinen Mike Pattoniin. Tiedä mistä johtuu :P ~ |
Loijaa 08.04.2007 20:44:51 | |
---|
Mike Pattoniin on joskus. Ja Jyrki 69:ään. Heavy Metal Thunder |
jwa 18.04.2007 17:32:56 | |
---|
pantera/down, p. anselmo, sepultura/soulfly, m. cavalera, ja joiltain osin on verrattu morbid angeliin, testamenttiin, jne... onhan noita, mutta onko noilla loppujen lopuksi merkitystä? yleisestihän ihmiset eivät pidä omasta äänestään, mutta itse voin kyllä myöntää että pidän omasta äänestäni. hehheh eli kyllä noita vanhoja demoja/promoja tulee kuunneltua vaikka itse niissä mesoaakin. www.demolisher.net / www.fortunaab.net |
MightyQuinn 01.06.2007 13:45:15 | |
---|
Kyllä. Sanoi opettaja kerran Rauman Janis Jopliniksi, ja kerran Maarit Hurmerinnaksi. Tulkinnastani on kuulemma löytynyt niin Dylania kuin Robert Plantiakin. |
wishmaster 09.06.2007 23:40:06 | |
---|
Alexi Laihoon ja Ari Koivuseen kylläkin eri biiseissä :) Whihii |
Jesneri 18.06.2007 22:03:57 | |
---|
juu verrattiin Kauko Röyhkään. |
Jesneri 18.06.2007 22:04:58 | |
---|
juu verrattiin Kauko Röyhkään. |
LNA 19.06.2007 01:32:04 | |
---|
Hihi, juuri luin joltain foorumilta että meikää oli verrattu Kimberly Gossiin. :) |