Aihe: Hääbändi hakusessa
1
rimaha
01.03.2007 16:13:44
Meillä on häät 4.8.2007 Reposaaressa (Meri-Porissa) ja meiltä puuttuu vielä hyvä bändi. Kaipaamme aluksi perinteistä tanssimusiikkia, mutta illan edetessä voisi siirtyä rokimpaankin menoon. Alustavasti olemme suunnitelleet, että soitto alkaisi n.klo 18, mutta se saattaa siitä myöhästyä vähän. Olemme musiikki-ihmisiä ja sukumme on kova tanssimaan, joten hyvät juhlat olisi tiedossa.
Ota yhteyttä. riikka.halme@suomi24.fi
Zonebs
01.03.2007 17:47:13
laitoin pikaviestiä
Basistin hommassa ensimmäinen juttu on se että räimii vaan eetä plekulla niin perkeleesti. Ja juo kalajaa. Ja vie kaikki naiset.
EP
01.03.2007 18:29:37
Meillä on häät 4.8.2007 Reposaaressa (Meri-Porissa) ja meiltä puuttuu vielä hyvä bändi. Kaipaamme aluksi perinteistä tanssimusiikkia, mutta illan edetessä voisi siirtyä rokimpaankin menoon. Alustavasti olemme suunnitelleet, että soitto alkaisi n.klo 18, mutta se saattaa siitä myöhästyä vähän. Olemme musiikki-ihmisiä ja sukumme on kova tanssimaan, joten hyvät juhlat olisi tiedossa.
Ota yhteyttä. riikka.halme@suomi24.fi

Klo 18 alkaa, entäs loppuu?
Ei Tampere kävisi? :)
baron
01.03.2007 22:17:04 (muokattu 01.03.2007 22:17:45)

Joo, olisin intoa täynnä muuten mutta tuo Tiehallinnon välimatkakartta vihjaisee että se olisi kehä III ulkopuolella.
(Hääpäivä, olisi hirveän kiva päästä lintsaamaan se hyvällä tekosyyllä!)
COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
lukkari
02.03.2007 13:57:13
Muuten kyllä , mutta oon silloin lähdössä lappiin.
humppahanuristi
02.03.2007 14:05:48

Mehän joudettaisiin mutta kun tulee näin myöhäisellä sytytyksellä aina mukaan näihin, niin on varmaan jo keikka mennyttä.
Kaikkihan sitä humppaa haluaisivat soittaa mutta ei sitä kaikki vaan osaa.
hvinnamo
02.03.2007 16:35:26
Joo me voitais tulla mutta meillä on siivouspäivä kotona ja basistin lapsi täyttää kaksi vuotta siitä viikon päästä joten sillä menee valmisteluissa se edellinen viikko.
Rumpalikaan ei o varma kun se sano et se voi olla just kipeä silloin mut se ei todellakaan voi olla varma vielä. Ja kun tää tuli näin lyhyellä varotusajallakin...Muuten me ois kyllä voitu tehä toi keikka, paitsi että se on Porissa ja vielä Meri-porissa niin ei kyl nyt pysty. Jos se ois ollu vaikka Noormarkussa niin sitten ehkä tai vieläkin lähempänä. Noita muita menoja vois ehkä sovitella jos olis hyvä liksa tai muuten... No olkoon nyt kuitenkin, tai mä nyt kysyn vielä jätkiltä mitä ne nyt on loppupelissä mieltä?
Ukko
02.03.2007 16:47:27 (muokattu 02.03.2007 16:48:17)

Muuten kyllä , mutta oon silloin lähdössä lappiin.

Puhuttiin bändistä eikä OMB:stä.
Voitais tulla mutta laatu maksaa ja paljon.
lukkari
02.03.2007 19:01:55

Sen takia ette voi mennä.
isojussi
03.03.2007 07:24:51

Mihinääs se bändin koko mainittiin?

Mitäs se teihin liittyy ja eiks sen pitäny olla hyvä bändi?

Itte oon ainakin niin hyvä, että oon tuolloin jo kiinni
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Ukko
03.03.2007 11:05:55

Mitäs se teihin liittyy ja eiks sen pitäny olla hyvä bändi?

Siitä huonosta sanoin itseni irti kun riitti se masokismi. Nämä jäljelle jääneet ovat aika hyviä ( vaikka sen itse sanonkin ).
jeppeq
03.03.2007 15:15:48
Joo me voitais tulla mutta meillä on siivouspäivä kotona ja basistin lapsi täyttää kaksi vuotta siitä viikon päästä joten sillä menee valmisteluissa se edellinen viikko.
Rumpalikaan ei o varma kun se sano et se voi olla just kipeä silloin mut se ei todellakaan voi olla varma vielä. Ja kun tää tuli näin lyhyellä varotusajallakin...Muuten me ois kyllä voitu tehä toi keikka, paitsi että se on Porissa ja vielä Meri-porissa niin ei kyl nyt pysty. Jos se ois ollu vaikka Noormarkussa niin sitten ehkä tai vieläkin lähempänä. Noita muita menoja vois ehkä sovitella jos olis hyvä liksa tai muuten... No olkoon nyt kuitenkin, tai mä nyt kysyn vielä jätkiltä mitä ne nyt on loppupelissä mieltä?

Ammameininki :)
Voi olla, että kiinnostaa !
savoy dlx
05.03.2007 16:37:15

Iskelmäyhtye Jet-Line olis vapaana ko. lauantaina. Peruuntui keikka siltä päivältä.
Jos kiinnostaa, ota yhteyttä.
Masa Saloranta
masa.saloranta@muusikko.net
Salamat sinkoilee, jännitys vallitsee (Erik Lindström)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)